Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpyhuulten pienennysleikkaus

Vierailija
24.09.2015 |

Mä oon nyt kyllästynyt itseeni ja lukenut vanhoja juttuja aiheesta: häpyhuulten pienennysleikkaus.
Onko teillä kokemusta asiasta ja millaisia ja oletko täysin tyytyväinen? Missä kävit leikkauksessa ja jos sait korvausten piiriin niin mitä se vaati?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva niistä niin on helpompi kommentoida.

T: Mies.

Vierailija
2/8 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esim hankautuvat ja kipeytyvät kannattaa mennä terkkarin kautta, voit saada hoidon julkiselta puolelta. Jos haitta on pelkästään kosmeettinen, niin omasta pussista rahat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://areena.yle.fi/1-3044012

Pakaraimplantit yms...

Vierailija
4/8 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 08:17"]Mä oon nyt kyllästynyt itseeni ja lukenut vanhoja juttuja aiheesta: häpyhuulten pienennysleikkaus.
Onko teillä kokemusta asiasta ja millaisia ja oletko täysin tyytyväinen? Missä kävit leikkauksessa ja jos sait korvausten piiriin niin mitä se vaati?
[/quote]
Älä hyvä nainen mene leikkauttamaan seksuaalisesti kiihottavoita osaa kropastasi. Ei ole mitään sen kiihottavampaa, kuin päästä imeskelemään kunnon häppäreitä.

t. M33

Vierailija
5/8 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 15:23"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 08:17"]Mä oon nyt kyllästynyt itseeni ja lukenut vanhoja juttuja aiheesta: häpyhuulten pienennysleikkaus.
[/quote]
Älä hyvä nainen mene leikkauttamaan seksuaalisesti kiihottavoita osaa kropastasi. Ei ole mitään sen kiihottavampaa, kuin päästä imeskelemään kunnon häppäreitä.

t. M33
[/quote]

Hyi hitto. Hyvä kun menet ap. T. Viivapillujen ystävä M31

Vierailija
6/8 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 15:23"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 08:17"]Mä oon nyt kyllästynyt itseeni ja lukenut vanhoja juttuja aiheesta: häpyhuulten pienennysleikkaus.
[/quote]

t. M33
[/quote]

Hyi hitto. Hyvä kun menet ap. T. Viivapillujen ystävä M31
[/quote]
Minkä ikäisistä pikkutytöistä fantasioit, nuollessasi viivapillua?

Vierailija
7/8 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 2 vkoa sitten Cityklinikalla, maksoi 1290€ ja suosittelen!! Hyvä palvelu ja mieluinen (ei viiva) lopputulos. Enää ei hankaa ja parantui nopeasti, muutama pieni tikkilanka vielä jäljellä.

Vierailija
8/8 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistäköhän hyvästä tuli alapeukku...=D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme