Vihdoin löysin avun epäpuhtaaseen ja rasvoittuvaan ihoon..
Halusin jakaa tämän, koska olen taistellut ihoni kanssa teinistä asti. Ihoni on todella rasvainen ja pahimpina aikoina tuntui, että parhaimmatkaan puhdistustuotteet eivät auttaneet. Ihohuokoset tukkiutuivat, vaikka kuinka kävin kasvohoidoissa ja hoidin ihoani. Ihoni oli täynnä pientä näppyä mitä en saanut millään pois.
Tulipa vastaan Cittarissa kasvoharja, joka toimii akulla ja pesee pyörivällä liikkeellä- AIVAN LOISTAVA. Olen vasta viikon pessyt aamuin illoin harjalla ja ihoni on sileä ja paremmassa kunnossa kuin ikinä. Kasvovedellä kun pyyhin pesun jälkeen vanulappu on aivan puhdas, kun ennen jäi meikin jäämiä vaikka kuinka pesi. Suosittelen ehdottomasti jokaiselle :) Onko muilla näin hyviä kokemuksia kasvoharjoista?
Kommentit (6)
Minulla kasvoharjat ovat aiheuttaneet lähinnä ihoärsytystä. Itsellä herkkä, pintakuiva rasvainen akneiho. Pitkään tuntui, ettei mikään auta. Itse löysin avun entsyymikuorinnasta ja argan-öljystä. Uusin ihastus on Herbinan kosteuttava puhdistusvaahto! 10-vuotiaana naama puhkesi kukkaan, ja tänään, 24-vuotiaana kasvoissa on enää yksi näppylä, ja sekin ihan pieni. :)
Mutta ihanaa että löysit itsellesi toimivan tavan hoitaa ihoa, ihon kunto saattaa olla todella arka ja vaikea asia nuorille (ja vähän vanhemmillekin!).
Eikö ne harjat ole vain kuorintaan, ei jatkuvaan pesuun? Kun lopetat harjapesun, naama kiiltää kuin voipaketti.
Itse en ole kasvoharjoja käyttänyt, mutta kuulostaa aika rankalta käsittelyltä iholle? Mikäs siinä, jos toimii, mutta itse olen sitä mieltä, että ihoa kannattaa hoitaa mahdollisimman hellästi.
Minkä niminen ja hintainen?