Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ahdistaa hirveästi

Vierailija
23.09.2015 |

Tunnen itseni todella heikoksi ja pelkään, etten jaksa enää työtä, joka ilta päässäni takoo, että taas pitää herätä ja viettää päivä töissä, en jaksa haahuilla siellä kun tunnen en edes tajua , miksi olen siellä.

Tuntuu ihan kuin olisin väärällä työpaikalla koko ajan.

Tuntuu ahdistavalle, että minua aina vain odotetaan töihin ja odotetaan tekevän sitä ja tätä.

, Pelkään, että jos samon, etten jaksa, minut haukutaan taas. En tiedä, mitä voisin tehdä.

Lisäksi ahdistaa, että en saa koskaan eläkettä, jota nyt muka kerrytän. Tulenko vielä 70- kymppisenä töihin ja kun aivot ei enää rullaa, niin pinnistelenkö silloinkin vain, että jaksaisin.

Miksi teen työtä ja kuka minut elättää kun olen vanha, ei ainakaan Suomi, joka tuhlaa eläkkeet ihan muuhun
.

Miksi päivästä päivään palvelisin yhteiskuntaa ja ottaisin ajastani pois kaiken. Kaikki aikani alkaa olla työaikaa. En pääse edes lounaalle.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu työterveyteen tai tk:n ja kerro tuntemuksistasi. Selvittele koulutusmahdollisuuksia, etsi uutta työpaikkaa (ei ole kyllä helppoa tässä yhteiskunnallisessa tilanteessa) tai repäise ja irtisanoudu ja ota pieni irtiotto kaikesta (paikkakunnan tai jopa maan vaihdos/pitempi matka) jos vaan mahdollista.

Vierailija
2/2 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinkin juuri pitemmällä lomalla , mutta ahdistus palaa aina kun joudun samoihin ympyröihin , työpaikalle. En jotenkin jaksaisi aina kuulla sitä marinaa töissä asioista, jotka eivät miksikään muutu.
Voisin haluta kokeilla ulkomailla asumista, mutta kuinkahan helppoa se voisi olla päästä töihin jonnekin.Uutta työpaikkaakin olen miettinyt, mutta taloustilanne taitaa kaataa tämänkin asian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla