Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Ovatko turkulaiset mielestäsi ääliöitä?

Vierailija
23.09.2015 |

Ja perustele vastauksesi jos olet sitä mieltä että eivät ole.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään syytä miksi me turkulaiset olisimme sen ääliömpiä kuin muutkaan. 

Vierailija
2/17 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosta joukosta löytyy kaikkea, eli vastaus on juuei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa on mutta ei kaikki.

Vierailija
4/17 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtäkään turkulaista eli selvästi olen kokenut kaikki turkulaiset epämiellyttävinä ehe ehe.

Vierailija
5/17 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti vastaa kysymykseen, mutta pidän Turun olemassaoloa tärkeänä, jotta Turkulaiset eivät levittä laajemmalti.

Vierailija
6/17 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep

Vierailija
7/17 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivät ääliöitä, vaan itsekeskeisiä, yli-itsevarmoja ja ivallisia. Ovat omasta mielestään aina oikeassa, vaikka ei olisi hajuakaan asiasta. Sanottava kätketään piilovittuiluun, jonka pitäisi loukata. Se esitetään niin, että sanoman voi tulkita monella tavalla. Ja kun suutut tai loukkaannut, oletkin itse se typerä, turhasta suuttuva ja naurettava, vaikka homma meni niin, että sinua on loukattu.

Itse arvostan reilusti suorapuheisia ja -tekoisia ihmisiä, joten en tule toimeen täällä kuin harvojen kanssa.

Vierailija
8/17 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat. Olen siellä 12 vuotta asunut enkä todellakaan kaipaa takaisin.

Vierailija
9/17 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet. Erityisesti Maria Lohela.

Vierailija
10/17 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

O.

Vierailija
11/17 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman verran kuin kaikki muutkin. Ilman murretta et erota turkulaista muista suomalaisista.

Vierailija
12/17 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne kuin muutaman turkulaisen.

Olen pistänyt merkille että Turussa käydessäni monet ihmiset toljottavat. Samalla tavoin kuin pienissä kyläpahasissa. Pukeudun todella värittömästi ja tylsästi. Esimerkiksi tänään on päällä farkut, musta napitettava neulepaita, jalassa nahkanilkkurit. Eli ei se toljotuksen syy voi olla erikoinen pukeutuminenkaan.

Vierailija
13/17 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen todella ihania turkulaisia, koska lähes kaikki kaverini asuvat Turussa, miehenikin on alun perin Turusta. Mutta tunnen myös pari huoraa Turusta ja anoppikin on turkulainen, joten vastaan että ovat. Valitettavasti nämä kolme ihmistä pilaa loputkin turkulaiset.

Vierailija
14/17 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen turkulainen ja onhan täällä suuri osa ihmisistä (itseni mukaan lukien) sellaisia perusmulkkuja.
Mutta hajoisin jos joutuisin asumaan jossain Kuopiossa tms jumalan selän takana missä pitäisi olla niin saakelin sosiaalinen että alkaa bussissakin puhumaan tuntemattomille. Oon paristi ollut Kuopiossa baarissa ja vittu mikä kokemus :D :O Ei enää!
Tykkään ihan kaupungistani ja ihmisistä täällä, ymmärrän ehkä senkin että jonkun mielestä ollaan ylimielisiä tms mutta ei me oikeesti, meitä ei vaan kiinnosta muut ihmiset asioineen ihan kauheesti.

Vierailija
15/17 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan ne ihan turhia "Aijaa-mää-vai-paskantajia". Koska olet viimeksi kuullut yhdenkään turkulaisen tekevän mitään merkittävää ja mullistavaa.

Vierailija
16/17 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat. Vuosi Turussa asumista takana ja hitto vie lähden heti kun se vaan on mahdollista! Mua varoiteltiin turkulaisten sisäänpäin lämpeäväisyydestä, mutta en osannut käsittää kuinka pahasti! Piilovittuilu, saivartelu, mulkoilu, huonot käytöstavat ja se ylimielisyys!! En odota, että kenenkään tarvisi tuntemattomille rupatella, mutta esimerkiksi työpaikalla tervehtiminen ei pitäisi olla liikaa vaadittu?!

Itse olen muualta kotoisin ja ei ole päivää etteikö sitä tuotaisi esille! Lisäksi ihmisiin on äärettömän vaikea tutustua, kun porukka on sillä asenteella, että muualta tulleet ovat sivistymättömiä ja pohjasakkaa :D Muualta tulleiden kanssa ei ole mitään ongelmaa! Täällä avoimuus ja rupattelu saa turkulaiset näkemään punaista!

Vierailija
17/17 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkulaiset eivät osaa ajaa autoa. Tai ainakaan eivät ymmärrä sitä mitä punainen liikennevalo tarkoittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän