Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asperger söi hyvän hampurilaisen tänään

Vierailija
23.09.2015 |

Käytiin tänään vanhempien kanssa citymarketissa, ihan vaan ruokaostoksilla ja sen yhteydessä käytiin myös Hesburgerissa hampurilaisella. Söin jättituplajuustohampurilaisen. Sitten kävin kaupasta ostamassa itselleni ruokia ja nyt olen taas täällä kotona.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienituloinen eläkeläinen Joensuusta. Hallitus päätti leikata eläkeläisten asumistukea. En tiedä vielä miten muutos vaikuttaa minuun, mutta sitten kun päätös tulee voimaan, tulen pyytämään tarvittaessa täällä ruoka-apua. Toki jo nyt minulla on tiukkaa toisinaan ja ylimääräisiä laskuja ja rahanmenoa. Olisi kiva jos joku joensuulainen on täällä mukana niin tietää, että tulevaisuudessa minua voisi alkaa avustaa ruokien suhteen. Saattte laittaa minulle yv:tä ja kaveripyyntöjä Facebookissa jos haluatte tutustua minuun ja uskotte voivanne auttaa nyt ja tulevaisuudessa.

Vierailija
22/26 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam. Harmittaa kun lähin Hesburger 50km päässä ja mäkki 90km päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 18:41"]

Olen pienituloinen eläkeläinen Joensuusta. Hallitus päätti leikata eläkeläisten asumistukea. En tiedä vielä miten muutos vaikuttaa minuun, mutta sitten kun päätös tulee voimaan, tulen pyytämään tarvittaessa täällä ruoka-apua. Toki jo nyt minulla on tiukkaa toisinaan ja ylimääräisiä laskuja ja rahanmenoa. Olisi kiva jos joku joensuulainen on täällä mukana niin tietää, että tulevaisuudessa minua voisi alkaa avustaa ruokien suhteen. Saattte laittaa minulle yv:tä ja kaveripyyntöjä Facebookissa jos haluatte tutustua minuun ja uskotte voivanne auttaa nyt ja tulevaisuudessa.

[/quote]

Miksi alapeukku tälle?

T. Psykiatrilakimies

Vierailija
24/26 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 18:41"]Olen pienituloinen eläkeläinen Joensuusta. Hallitus päätti leikata eläkeläisten asumistukea. En tiedä vielä miten muutos vaikuttaa minuun, mutta sitten kun päätös tulee voimaan, tulen pyytämään tarvittaessa täällä ruoka-apua. Toki jo nyt minulla on tiukkaa toisinaan ja ylimääräisiä laskuja ja rahanmenoa. Olisi kiva jos joku joensuulainen on täällä mukana niin tietää, että tulevaisuudessa minua voisi alkaa avustaa ruokien suhteen. Saattte laittaa minulle yv:tä ja kaveripyyntöjä Facebookissa jos haluatte tutustua minuun ja uskotte voivanne auttaa nyt ja tulevaisuudessa.
[/quote]
Voi vittu sun kanssasi. Palkkioksi alat varmaankin stalkkaamaan ja häiriköimään auttajia? Sun ahneudellasi ei kyllä ole mitään rajoja. Jaanan pitäisi maksaa vuokrasi, ja nyt yrität lypsää muiltakin tuntemattomilta rahaa, puhumattakaan vanhempiesi kuiviin imemisestä. Mitä aiot maksaa itse?

Vierailija
25/26 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitetaan olla asiallisia.

T. Mies maalta

Vierailija
26/26 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää iltaa kaikille.

T. Mies maalta