Sofi Oksasen tukka on HATTU?
Kommentit (20)
Hatun tavoin käytettävälle irtotukalle on nimikin: Peruukki. Siitä ei nyt taida olla kysymys.
http://www.iltalehti.fi/hiukset/2014100618723580_ht.shtml
"- En usko, että kenelläkään muulla Suomessa on yhtä massiivista rastatukkaa ja ylipäätään tuollaista tukkamäärää. Se painaakin lähemmäs kymmenen kiloa!"
Miks se sitten istu kampaajalla monta tuntia rastojen laitossa ennen linnan juhlia?
Lisäkkeet on ehkä punottu kiinni hänen omiin hiuksiinsa? Se on normaalia, mutta noin suurissa määrin on kyllä aika raskas taakka hiuksille.
Joo, vähän juhannuskokolta näyttää.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:09"]
Hän on kuitenkin kirjailija eikä missi. Joten vähän epäolennaista pohditte. Kiinnostaako mieskirjailijoiden kuontalot?
[/quote]
Minua kuitenkin tuo kirjailija panettaa enemmän kuin yksikään missi.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:09"]
Hän on kuitenkin kirjailija eikä missi. Joten vähän epäolennaista pohditte. Kiinnostaako mieskirjailijoiden kuontalot?
[/quote]
Kiinnostaa! Esim. Antti Reini voisi esitellä mulle vaikka säärikarvansa!
Mä oon ajatellut aina että Sofin luukki on osa hänen julkkisrooliaan. Arkena sitten saa kulkea rauhassa, kun kukaan ei tunnista ilman tuttua tukkaa, laseja ja meikkejä. Mutta tiedä häntä.
Minulla ei ole mitään rastoja vastaan, mutta olen aina ihmetellyt että miksi siihen pitää yhdistää sellainen ohut otsatukka. Ei näytä hyvältä.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:43"]Mä oon ajatellut aina että Sofin luukki on osa hänen julkkisrooliaan. Arkena sitten saa kulkea rauhassa, kun kukaan ei tunnista ilman tuttua tukkaa, laseja ja meikkejä. Mutta tiedä häntä.
[/quote]
Voi bongata Helsingin kaduilta ihan itsensä näköisenä rastoineen päivineen :)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:43"]Mä oon ajatellut aina että Sofin luukki on osa hänen julkkisrooliaan. Arkena sitten saa kulkea rauhassa, kun kukaan ei tunnista ilman tuttua tukkaa, laseja ja meikkejä. Mutta tiedä häntä.
[/quote]
Voi bongata Helsingin kaduilta ihan itsensä näköisenä rastoineen päivineen :)
[/quote]
Aa hauska kuulla :) Eipä teoriani sitten pitänyt paikkaansa!
Jotkut jämähtää yhteen tukkatyyliin vrt. Danny, Marion Rung, Anssi Kela.
Luulis olevan niska-hartiaseudun ongelmia. Kirjoittaa kaikki päivät tuollainen mötikkä niskassa.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 22:25"]Sofi on tukkahattutäti.
[/quote]
Ai helkkari, perse repes:D
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:59"]Jotkut jämähtää yhteen tukkatyyliin vrt. Danny, Marion Rung, Anssi Kela.
[/quote]
Miksi ne on aina tyylejä, jotka ei edes pue niitä?
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 22:21"]Miks se sitten istu kampaajalla monta tuntia rastojen laitossa ennen linnan juhlia?
[/quote]
Tossa jutussakin sanottiin, että 13-14h. Huhhuhh!!! O_o
Vanha tieto. Peruukkihan se on. Oikeasti sofi on kalju.