Asperger söi hyvän hampurilaisen tänään
Käytiin tänään vanhempien kanssa citymarketissa, ihan vaan ruokaostoksilla ja sen yhteydessä käytiin myös Hesburgerissa hampurilaisella. Söin jättituplajuustohampurilaisen. Sitten kävin kaupasta ostamassa itselleni ruokia ja nyt olen taas täällä kotona.
Kommentit (26)
Minä taas söin hyvää Irish Coffee-pähkinäjätskiä äsken, t. toinen asperger
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 22:17"]Käytiin tänään vanhempien kanssa citymarketissa, ihan vaan ruokaostoksilla ja sen yhteydessä käytiin myös Hesburgerissa hampurilaisella. Söin jättituplajuustohampurilaisen. Sitten kävin kaupasta ostamassa itselleni ruokia ja nyt olen taas täällä kotona.
[/quote]
Hesessä? Vitun wt.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 22:17"]Käytiin tänään vanhempien kanssa citymarketissa, ihan vaan ruokaostoksilla ja sen yhteydessä käytiin myös Hesburgerissa hampurilaisella. Söin jättituplajuustohampurilaisen. Sitten kävin kaupasta ostamassa itselleni ruokia ja nyt olen taas täällä kotona.
[/quote]
Annakun arvaan. Ruuat=kasa eineksiä?
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 22:52"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 22:17"]Käytiin tänään vanhempien kanssa citymarketissa, ihan vaan ruokaostoksilla ja sen yhteydessä käytiin myös Hesburgerissa hampurilaisella. Söin jättituplajuustohampurilaisen. Sitten kävin kaupasta ostamassa itselleni ruokia ja nyt olen taas täällä kotona. [/quote] Annakun arvaan. Ruuat=kasa eineksiä?
[/quote]
Mitä vikaa eineksissä?
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 13:11"]
Jos tekisit kunnon kotiruokaa, etkä kävisi hampurilaisilla tai ravintolassa tai jäätelöllä, sinulla riittäisi rahat ihan hyvin etkä tarvitsisi ulkopuolista apua. T. Mies maalta
[/quote]
Kyllä tarvitsisin! Helppo se on sanoa, jos ei itse ole niin sairas!
[/quote]
Sairaus tuskin pakottaa sinua ravintolaan syömään tai jäätelölle. Sairaus ei voi pakottaa ketään ostamaan eineksiä tai hankkimaan lemmikkieläimiä. Melkeinpä päin vastoin T. Mies maalta
Eikä syönyt. Vaan lihapullia muusin kera.
Mä voisin yhet hampparit tarjota!
Minä söin yhden kiivin kello kuusi. Ihan hirveä nälkä. Kelpais mullekin hesen hamppari nyt. Meen kuitenkin ehkä kotiin ja teen vaikka pyttipannua.
Miksi jankutat koko ajan aspergeristasi?
Kilpirauhasen vajaatoiminta lähtee nyt lounaalle.
Jos tekisit kunnon kotiruokaa, etkä kävisi hampurilaisilla tai ravintolassa tai jäätelöllä, sinulla riittäisi rahat ihan hyvin etkä tarvitsisi ulkopuolista apua. T. Mies maalta
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 13:11"]
[/quote]
Kyllä tarvitsisin! Helppo se on sanoa, jos ei itse ole niin sairas!
Hienoa. Mitä sinulle muuten kuuluu?