Onko Eliittikumppani maksullisen seksin ilmoituspaikka?
Olen nyt pitkään pakkokatsellut Eliittikumppanin mainosta jossa kaameasti meikattu nainen vastaa kotonaan johonkin nettikutsuun ja tapaa miehen ravintolassa. Miten kummassa en millään saa mielestäni ajatusta, että tämä nainen olisi ilmiselvä maksullisten seksipalvelujen tarjoaja. En millään vaan löydä kyseisestä naisesta sellaista viehkeyttä, mikä voisi innostaa elämämänkumppanin etsimiseen. Suulaasti näyttää miehelle kehuvan ilmeisesti itseään.
Kommentit (6)
Markkinointi on kyllä harhaanjohtavaa, mutta en usko, että palvelua on oikeasti tarkoitettu "vain yli 5000 € kuukaudessa tienaavien korkeakoulutettujen ihmisten kohtauspaikaksi". Ehkä se aluksi sitä yritti olla, mutta "korkeatasoisuus" viitannee vain palvelun laatuun itsessään. Siellä pitää siis täyttää jokin lomake, ja palvelu näyttää vain sinulle sopivat ehdokkaat. Se ei siis ole "tökerö Suomi24, jossa kuka tahansa voi tulla sinulle pervoilemaan".
Ei sillä, Suomi24 toimii varmaan paremmin.
Tunne johtuu siitä, että oikeassa elämässä tuollaista ei tapahdu, vaan naiselle joutuu maksamaan.
Mua naurattaa siinä mainoksessa se päpättävä silmiään muljauttava nainen. Tosi eliittiä.
Vierailija kirjoitti:
Markkinointi on kyllä harhaanjohtavaa, mutta en usko, että palvelua on oikeasti tarkoitettu "vain yli 5000 € kuukaudessa tienaavien korkeakoulutettujen ihmisten kohtauspaikaksi". Ehkä se aluksi sitä yritti olla, mutta "korkeatasoisuus" viitannee vain palvelun laatuun itsessään. Siellä pitää siis täyttää jokin lomake, ja palvelu näyttää vain sinulle sopivat ehdokkaat. Se ei siis ole "tökerö Suomi24, jossa kuka tahansa voi tulla sinulle pervoilemaan".
Juurikin tästä palvelussa taitaa olla kyse. Näin voisi päätellä ainakin tästä Eliittikumppanin arvostelusta.
En haluaisi itselleni kumppania joka ajattelee olevansa itse "eliittikumppani". Luultavasti omahyväisiä paskiaisia saitti pullollaan.