Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma tytär hurahtanut salaliittoteorioihin

Vierailija
04.04.2022 |

Uskoo Great Resettiin, New World Orderiin, väittää että korona on huijausta, vastustaa Natoa ja pitää eliittiä pedofiilien esim. Biden, Clinton.

Mitä tehdä? Miten saan järkiinsä?

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna uskoa ja tajua, ettet voi vaikuttaa toisen mielipiteeseen. Voit yrittää, mutta se ei ole hyvä lähtökohta hedelmälliselle keskustelulle. Tuohon great resetiin voi tutustua world economic forumin sivuilta, jossa siitä avoimesti kerrotaan.

Miksi nämä salaliittoteoreetikot aina viittaa katsomaan jostain muualta eikä kerro itse asiaansa? Täten keskustelu heidän kanssaan on MAHDOTONTA, kun vastaavat aina vain jollain epämääräisellä "katso netistä". Miksi tällä porukalla ei ole alkeitakaan kommunikaatiosta hallussa? Pelkkää epämääräistä vihjailua.

Mitä ihmeen epämääräistä vihjailua, jos pyytää menemään aatteen lanseeranneen tahon sivuille siihen tutustumaan. Vähän sama kuin sanon, että mene hullutpaivat.com katsomaan mitä voit ostaa Hulluilta Päiviltä enkä rupea tähän runoilemaan millaisia paitoja ja kattiloita siellä olisi saatavilla ja mihin hintaan. 

Ei, vaan vertaus olisi vastaava niin, että väität Hullujen päivien sivuilla olevan jokin suuri paljastus jostain, mutta et kerro mikä ja missä. Eikä asiasta voi edes keskustella.

En ole aikoihin käynyt wfe:n sivuilla, mutta silloin siellä oli useampia erilaisia aineistoja The Great Reset -nimellä lanseeratusta aatteesta, jossa ihmiset asuvat kaupunkimaisissa ympäristöissä omistamatta mitään, koska kaiken saa ovelle jonain ostopalveluna, vuokrana tms. Lainat on annettu anteeksi. Ihmisten sanotaan olevan onnellisempia, mutta toisaalta ei mainita sitä, että he ovat riippuvaisia muista ilman omaa omaisuutta ja pakotettuina ostamaan/vuokraamaan kaiken. Keskiluokka tulee katoamaan (oma tulkintani). 

Vierailija
22/104 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä Wikipedian Great reset-tavoitteet ei minusta kuulosta ihan kauheilta:

"Maailman maiden pitäisi myös lisätä yhteistyötä esimerkiksi verotuksessa ja sääntelyssä ja yritysten tulisi siirtyä voittojen maksimointiin tähtäävästä toiminnasta niin sanottuun sidosryhmäkapitalismiin, jossa yritykset ottavat huomioon kaikki sidosryhmät ja tuottavat hyvää koko yhteiskunnalle tulevat sukupolvet huomioiden."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mikä saa sinut uskomaan, että Great reset olisi salaliittoteoria?

Vierailija
24/104 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://eliitinesoteerisetsymbolit.blogspot.com/search?q=great+reset

Tässä on suomenkielisiä blogitekstejä aiheesta ja olisi ihan mielenkiintoistakin keskustella niiden herättämien ajatusten pohjalta. Jotain aineistoa kuitenkin tarvitaan keskustelun pohjalle, jos toinen osapuoli on tyyliin "en ole koskaan tästä kuullutkaan ja se on muutenkin salaliitto eikä asiaa ole edes olemassa". 

Vierailija
25/104 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna uskoa ja tajua, ettet voi vaikuttaa toisen mielipiteeseen. Voit yrittää, mutta se ei ole hyvä lähtökohta hedelmälliselle keskustelulle. Tuohon great resetiin voi tutustua world economic forumin sivuilta, jossa siitä avoimesti kerrotaan.

Miksi nämä salaliittoteoreetikot aina viittaa katsomaan jostain muualta eikä kerro itse asiaansa? Täten keskustelu heidän kanssaan on MAHDOTONTA, kun vastaavat aina vain jollain epämääräisellä "katso netistä". Miksi tällä porukalla ei ole alkeitakaan kommunikaatiosta hallussa? Pelkkää epämääräistä vihjailua.

Tarvii itse tutustua aiheeseen ja muodostaa oma mielipide, siks jotku saattaa tarjota linkkiä suoraan johonkin lähteeseen. Jos haluaisit käydä aiheesta keskustelua, tutustuisit ennemmin tai myöhemmin mm tuohon world economic forumiin josta monet salaliittoteoreetikot puhuu. Jos tietää puheenaiheen, on hyvä käydä keskustelua

Ja taas! Mikset pysty keskustelemaan tässä ilman nettilinkkejä niistä "omista mielipiteistäsi"?  Mitä pelkäät?

Tuossa ennen ja jälkeen sivuston mainitsemista kerroin omaa näkökulmaa, jos et sattunu huomaamaan. Mikä sua linkkiin tutustumisessa "pelottaa"?

Luuletko, että minulla on aikaa selailla jokaista sivustoa, johon joku salaliittoteoreetikko käskee menemään? Jos et osaa keskustella oikeasti, niin se on sitten voivoi. Kun sinua pelottaa keskustelu.

Vierailija
26/104 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvii itse tutustua aiheeseen ja muodostaa oma mielipide, siks jotku saattaa tarjota linkkiä suoraan johonkin lähteeseen. Jos haluaisit käydä aiheesta keskustelua, tutustuisit ennemmin tai myöhemmin mm tuohon world economic forumiin josta monet salaliittoteoreetikot puhuu. Jos tietää puheenaiheen, on hyvä käydä keskustelua

Ja taas! Mikset pysty keskustelemaan tässä ilman nettilinkkejä niistä "omista mielipiteistäsi"?  Mitä pelkäät?

Tuossa ennen ja jälkeen sivuston mainitsemista kerroin omaa näkökulmaa, jos et sattunu huomaamaan. Mikä sua linkkiin tutustumisessa "pelottaa"?

Luuletko, että minulla on aikaa selailla jokaista sivustoa, johon joku salaliittoteoreetikko käskee menemään? Jos et osaa keskustella oikeasti, niin se on sitten voivoi. Kun sinua pelottaa keskustelu.

Olet ilmeisesti kuitenkin ihan aikuinen ihminen, mutta et tiedä mikä on World Economic Forum?

Vaikea kanssasi on keskustella jos yleistieto on tuota luokkaa.

-Eri

Vierailija
27/104 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sulla on sitten aikaa keskustellakaan? En minäkään voi keskustella sun kanssa jalkapallosta, kun en siitä mitään tiedä. Keskustelu tyssää aika nopeaan, jos olet vaan sitä mieltä, että great reset on salaliittoteoria, piste. 

28/104 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä et usko Great Resetiin, vaikka se on ihan avoin juttu?

Minusta ainakin tuntuu siltä, että ihmisillä ei ole aina yhtenäistä käsitystä siitä, mitä Great Resetillä tarkoitetaan. Siksi en ainakaan itse sanoisi varauksetta uskovani Great Resetiin, koska minulle ei ole selvää, mihin sillä missäkin tilanteessa viitataan.

Esimerkiksi joku voi sanoa kaksoistornien tuhon olleen sisäpiirin juttu (inside job), joten hänen voisi sanoa olevan 9/11 truther, mutta kontekstista riippuen on silti hyvin epäselvää, mihin hän tarkalleen uskoo. Eli uskooko hän esimerkiksi koneiden kaappausten olleen salaisten palveluluiden itsensä tekemiä, salaisten palveluiden masinoimien islamistiterroristien tekemiä vai itsenäisten terroristien tekemiä, joiden vain tietoisesti annettiin toteuttaa suunnitelmansa. Salaliittoteorioihin liittyy usein tällaista moninaisuutta, jonka vuoksi voi olla hankala sanoa uksovansa esimerkiksi 9/11 inside jobiin tai Great Resetiin, ellei määritellä tarkemmin, mitä niillä siinä tilanteessa tarkoitetaan.

Vierailija
29/104 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaiset välit, joko ihminen nostaa itse itsensä tuosta friikkimontusta tai sitten ei. 

Ei kuitenkaan kannata tuhlata omaa aikaansa mihinkään hörhöön joka kieltää mm. koronan, siinä vain menettää aivosoluja ja saa syövän kun kuulee sitä hörhöilyä.

Vierailija
30/104 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä varmaan on sitten eri käsitykset "oikein" keskustelusta. Ite miellän keskustelun olennaiseksi osaksi sen, että molemmilla osapuolilla on edes jonkunlainen ymmärrys keskusteltavasta aiheesta. Mutta esim toisen syyttely ei mun mielestä taas kuulu kunnon keskusteluihin

Vierailija
31/104 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on ihan ok ja ymmärrettävää että ihmiset uskoo kaiken maailman raamattuihin, jumaliin, henkiolentoihin, enkeleihin, yksisarvisiin sun muihin ja uskonnoille rakennetaan jopa kirkkoja ja temppeleitä ja pyhitetään elämiä ,mutta jos joku uskoo joihinkin salaliittoteorioihin häntä pidetään hulluna huuhaaseen uskovana hörhönä? Vaikka näistä teorioista olisi jopa todistusaineistoa eikä olisi pelkkää uskon asiaa? Ihmiset on tekopyhiä.

Vierailija
32/104 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellei tämä ole provo, kysyt todella väärästä paikasta: palsta on täynnä jos jonkinlaista porukkaa. Näkee vastauksista jo nyt.

Huolestuttaa kyllä tämä yleisen älykkyysosamäärän äkillinen romahtaminen. Kaikki on valetta ja kaikkialla on salaliitto.

Lisäksi pelkään pahoin että julkinen sairaanhoitokin oli nyt. Jatkossa vain yksityinen. Ja nämä höhlät taputtavat onnellisina käsiään kun vihdoin näin käy – lainkaan tajuamatta, että juuri he itse ovat heitä, keillä ei ole varaa siihen.

Vierailija
33/104 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaliittoteorioiden joukossa on myös ihan järkeenkäypiä ja epäilyksiä herättäviä tapauksia. Näissä ihmisissä, jotka hurahtaa yleisesti salaliittoteorioihin on se ongelma, että he uskovat sitten melkein mitä tahansa mitä tietyllä sivustolla sanotaan tai tietty jumalahahmo kertoo. Toisilla se siis menee uskomuksen puolelle ja oma arvostelukyky hämärtyy.

Mutta itse en ainakaan todellakaan usko maailman olevan niin mustavalkoinen, kuin mitä meille yleisesti syötetään. Jokainen voi miettiä asiaa oman elämänsä kautta: kuinka paljon sinua on huijattu ja petetty omassa elämässäsi? Ystävät, parisuhde, työpaikat…nimeä oma pettymyksesi. Miksi muu maailma eroaisi tästä?

Vierailija
34/104 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Kreml syöttää meille ajatusta The Great Resetistä ja se osuu erityisesti autoritäärisestä kasvatuksesta kärsivien heikkoon mieleen.

Vierailija
35/104 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käske lukemaan enemmän iltalehteä ja yleä. Sieltä löytyy ministeriön hyväksymä oikea tieto.

Jep, unohtamatta Helsingin Sanomia. Kaikki muu on väärin.

Vierailija
36/104 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saisi uskoa salaliittoteorioihin? Voithan kertoa tyttärelle että itse et usko niihin ja sinulle ei tarvitse niitä näkemyksiä tuputtaa mutta voit silti keskustella asioista yleisellä tasolla. Voihan olla että se on vain vaihe joka ei kestä kauaa. Miksi pitää alkaa taistelemaan?

Vierailija
37/104 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää salatiitoiksi kutsutut esim agenda 2030 jutut on totta. Valitettavasti heräsin liian myöhään eli otin koronarokotteen. Yritän valmistautua lähestyvään kuolemaan. Pelottaa ihan helvetisti.

Alapeukut? On ikävä kyllä totta, me piikitetyt kuollaan.

Vierailija
38/104 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi keskustella lääkärin kanssa ja pyytää lähetettä psykiatriselle osastolle. Mitä aikaisemmin tuollaiseen puuttuu niin sitä todennäköisemmin siitä voi parantua.

Vierailija
39/104 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää salatiitoiksi kutsutut esim agenda 2030 jutut on totta. Valitettavasti heräsin liian myöhään eli otin koronarokotteen. Yritän valmistautua lähestyvään kuolemaan. Pelottaa ihan helvetisti.

Alapeukut? On ikävä kyllä totta, me piikitetyt kuollaan.

Kaikki kuolee, eikä sitä odottaminen tai pelkääminen muuta.

Vierailija
40/104 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla psykoosissa. Googlaa psykoosin oireet. Itse kun olin psykoosissa uskoin salaliittoteorioihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi