Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma tytär hurahtanut salaliittoteorioihin

Vierailija
04.04.2022 |

Uskoo Great Resettiin, New World Orderiin, väittää että korona on huijausta, vastustaa Natoa ja pitää eliittiä pedofiilien esim. Biden, Clinton.

Mitä tehdä? Miten saan järkiinsä?

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettelette että on hurahtanut. Olen järkyttynyt kun tyttäreni näytti sitä vihkoa minkä hän sai päiväkodista. Hitto mitä aivopesua. Esim sana milkshake on kiellettyjen sanojen listalla, koska lehmä jossakin pyhä eläin ja lauantaipussi, koska se viittaa meidän kulttuurissa olevaan karkkipäivään. Tämä on ihan sekaisin. 

Mistä ihmeestä puhut? Olisiko linkkiä tai vähän perusteellisempaa kuvailua kyseisestä vihkosta?

Vierailija
82/104 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Great Reset on hyvin kuvattu Wikipediassa.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Great_Reset

Vasemmisto yrittää hyödyntää kriisejä vihreän ideologian edistämiseen ja julkisista varoista rahoitettujen projektien edistämiseen. Ovat siinä osittain onnistuneetkin ilmastohumpan avulla. Tavoitteena on lyhyesti sanottuna massiiviset tulonsiirrot kaikilta vasemmistolle.

Tuon luit huonosti siitä alaotsikosta ""salaliittoteoriat".

Jos osaisit lukea paremmin, tietäisit, että tyhmä äärioikeisto vääntelee täysin fiksusta ja laillisesta asiasta perättömiä omia versioitaan.

Oikeasti on kyse puhtaasta yhteiskuntatieteestä, jonka mukaan kaikki kehitys etenee kriisien kautta (esimerkiksi Suomen ja Saksan teollisuuden kehitys hävityn sodan jälkeen) ja joka tapahtuu juuri nytkin kun Eurooppa ottaa jättiloikkaa irti fossiilipolttoaineista Venäjän laittoman sodan vuoksi.

Ja hyvin natsaa tuohon sun nasseaatteeseen sekin, että valehtelet vasemmistosta. Syytät sitä porvarioikeiston reaalisesti harjoittamasta politiikasta.

Mutta eipä sinun suhteesi ole toivoa, kun sulla on niukat kognitiot ja vahva tunne, tosin niukalla skaalalla, jossa lähinnä pelko ja viha vuorottelevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että itse olen jo muualla siinä vaiheessa kun "järkevät" vasta tajuavat, ettei kyseessä ollut pelkkä salaliittoteoria vaan joidenkin todellinen suunnitelma maailman muuttamiseksi. Tästä lähin aion nauttia elämästäni sen sijaan, että "varoittelen" ketään. Olkaa mielestänne viisaampia sen hetken, kun olette. :/ 

Ei ole tarkoitus pelotella ketään. Se vaan, että asioille voisi ehkä tehdä jotain, jos tarpeeksi moni ajoissa tajuaisi yhteiskunnallista tilannetta. Jos se on sen varaan laskettukin, etteivät usko eivätkä tajua.

84/104 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Jos Sijaltainen nousisi.

Vierailija
85/104 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmisto yrittää hyödyntää kriisejä vihreän ideologian edistämiseen ja julkisista varoista rahoitettujen projektien edistämiseen. Ovat siinä osittain onnistuneetkin ilmastohumpan avulla. Tavoitteena on lyhyesti sanottuna massiiviset tulonsiirrot kaikilta vasemmistolle.

Jos osaisit lukea paremmin, tietäisit, että tyhmä äärioikeisto vääntelee täysin fiksusta ja laillisesta asiasta perättömiä omia versioitaan.

Oikeasti on kyse puhtaasta yhteiskuntatieteestä, jonka mukaan kaikki kehitys etenee kriisien kautta (esimerkiksi Suomen ja Saksan teollisuuden kehitys hävityn sodan jälkeen) ja joka tapahtuu juuri nytkin kun Eurooppa ottaa jättiloikkaa irti fossiilipolttoaineista Venäjän laittoman sodan vuoksi.

Ja hyvin natsaa tuohon sun nasseaatteeseen sekin, että valehtelet vasemmistosta. Syytät sitä porvarioikeiston reaalisesti harjoittamasta politiikasta.

Mutta eipä sinun suhteesi ole toivoa, kun sulla on niukat kognitiot ja vahva tunne, tosin niukalla skaalalla, jossa lähinnä pelko ja viha vuorottelevat.

Ja sinä taas et tajua muuta kuin sen ulkoisen tarinan, jonka kautta päätökset toisensa perään sinulle perustellaan.

eri

Vierailija
86/104 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten kommentit vaan vähenee

Minun kolme kommenttia on otettu pois, koska uskon nk salaliittoteorioihin.

Vierailija
87/104 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista että ette osaa ettekä ymmärrä mihin olemme menossa. 

Vierailija
88/104 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettelette että on hurahtanut. Olen järkyttynyt kun tyttäreni näytti sitä vihkoa minkä hän sai päiväkodista. Hitto mitä aivopesua. Esim sana milkshake on kiellettyjen sanojen listalla, koska lehmä jossakin pyhä eläin ja lauantaipussi, koska se viittaa meidän kulttuurissa olevaan karkkipäivään. Tämä on ihan sekaisin. 

Mistä ihmeestä puhut? Olisiko linkkiä tai vähän perusteellisempaa kuvailua kyseisestä vihkosta?

Sinä ja sinun linkit! Ei eka kerta!

Vierailija
89/104 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että käytännössä kaikki tuttavapiirisääni salaliittoteorioihin hurahtaneet ovat jollain tapaa jääneet elämässään ulkopuoliseksi, yleensä vielä nuorella iällä. On ollut koulukiusaamista, oppimisvaikeuksia, vaikeat perheolosuhteet (esim. lahkolaisvanhemmat tai päihdeongelmia) tms.

Tulisiko sieltä sitten jotenkin tarve kuulua johonkin Erityiseen joukkoon, jolla on hallussaan muita suurempi viisaus ja joka voi suhtautua halveksuvasti niihin, jotka ovat heitä vastaan rikkoneet? Mene ja tiedä.

Ihan tutkitustikin ulkopuolisuutta kokevat nuoret hakeutuvat jengeihin ja ovat alttiita terroristien värväämiselle. Meillä kaikilla on tarve kuulua johonkin. Jos se on perimmäinen syy, niin tunneasioita ei saa faktoilla muutettua.

Ai olet huomannut.Häpeä valehtelet ja sen tiedät itsekin. 

Vierailija
90/104 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että itse olen jo muualla siinä vaiheessa kun "järkevät" vasta tajuavat, ettei kyseessä ollut pelkkä salaliittoteoria vaan joidenkin todellinen suunnitelma maailman muuttamiseksi. Tästä lähin aion nauttia elämästäni sen sijaan, että "varoittelen" ketään. Olkaa mielestänne viisaampia sen hetken, kun olette. :/ 

Ei ole tarkoitus pelotella ketään. Se vaan, että asioille voisi ehkä tehdä jotain, jos tarpeeksi moni ajoissa tajuaisi yhteiskunnallista tilannetta. Jos se on sen varaan laskettukin, etteivät usko eivätkä tajua.

Mitä pelottavaa on uusiutuvissa energialähteissä ja eriarvoisuuden vähentämisessä?

Ai niin, se sama mikä feminismissä. Pelkällä kikkelillä ei enää pääsekään herraksi.

Mutta tuohan on ongelma vain luusereille. Älä ole luuseri, opiskele ja viisastu. Ei kikkeli sitä estä.

91/104 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missäs tämmöstä on?

Trollilandiassa

Jos Sijaltainen nousisi.

Vierailija
92/104 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä ja sinun linkit! Ei eka kerta!

Ei ole eka kerta, joten luulisi sinun jo oppineen, että väittäjällä on todistustaakka, mutta koska olet stnan hidas, et opi ikinä. Ja hitaat menevät noihin salaliittohullutuksiin.

Meille muillehan asia on itsestäänselvyys: jos esitän väitteen, minun on todistettava eli perusteltava se. Vastaväittäjällä ei sitä velvollisuutta ole.

93/104 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ja pitää eliittiä pedofiilien esim. Biden, Clinton." Mitä tämä tarkoittaa? enymmärrä yhtään.

Vierailija
94/104 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pelottavaa on uusiutuvissa energialähteissä ja eriarvoisuuden vähentämisessä?

Ai niin, se sama mikä feminismissä. Pelkällä kikkelillä ei enää pääsekään herraksi.

Mutta tuohan on ongelma vain luusereille. Älä ole luuseri, opiskele ja viisastu. Ei kikkeli sitä estä.

:D

enemmän ahdistun siitä miten kujalla jotkut ovat :o onko teitä paljonkin

Vierailija
95/104 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni salaliittokkin on paljastunut todeksi.

Oma suosikki on edward snowden joka paljasti jenkkien valvovan/vaikoilevan koko maailmaa.

Sitä ennen sekin olikin foliohattuilua.

Vierailija
96/104 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastumisen kautta tein konkurssin.. Menetin kaiken elämästäni. Autot, talo, vaimo kesähuvila saaristossa sekä oma hehtaarin saari ulkosaaristossa. Nyt mulla on enää vaatteet ja puhelin. Oon onnellisempi kuin ikinä olen ollut joten uskon great resettiin ja toivotan sen tervetulleeksi. Keskiluokka tippuu samalle viivalle kanssani. Pitäkää hatuista ne kiinni. Tämän vuodenaikana tulee tuulista.

Vierailija
97/104 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen historiasta tohtoriksi väitellyt ja olen lopettanut uskomasta valtamediaa. Luin ja opiskelin turhaa. Materiaalit historiaan ovat voittajien kirjoittamat eli eivät totuuden mukaisia.

98/104 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää salatiitoiksi kutsutut esim agenda 2030 jutut on totta. Valitettavasti heräsin liian myöhään eli otin koronarokotteen. Yritän valmistautua lähestyvään kuolemaan. Pelottaa ihan helvetisti.

Alapeukut? On ikävä kyllä totta, me piikitetyt kuollaan.

Totta, ei sen tosin ole edes väitetty takaavan ikuista elämää... ps. kaikki kuolee

Jos Sijaltainen nousisi.

99/104 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo salaliittoja on oikeasti olemassa mutta se ei TODELLAKAAN tarkoita sitä että KAIKKI hörhöjutut olisi totta.

Mutta poistun tästä takavasemmalle kun tiedän mihin tämä menee, ei kannata haaskata aikaa.

Jos Sijaltainen nousisi.

Vierailija
100/104 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa pimeä ja valoisa puoli New Orderia.

Woke- älykello kokoomuslaisia, Hyviä Veljiä, Kabinettien mitali-väkeä liinoineen ja Oppeineen.

Capitolin whitetrash-henkinen mellakka ei saanut substanssi osaamisesta arvostusta vaikka moni tiesi miksi mellakoi.

Suomessa on ollut sama asia ihmisen sosioekonominen asema on ankkuroinut mielipiteen substanssin, ei lähiö-lasse voi tietää matalalla asemallaan onko Nato Suomen tie, totuus ja valo. Se mielipide on vain mölinää kaljatuopin ääreltä-sulla ei ole painoarvoa.

Mutta kun omaa etuaan wokettava kokoomuslainen twiittaa kantansa, alkaa päät kääntyä. Ahaa, me arvostetaan sinua, kerro lisää?

Näette pointin. Yksilön arvo sidotaan sosioekonomiseen asemaan ja sitä salaliitot pyrkivät purkamaan, selittämään ja tuomaan valoon. Luonnollisesti mustanmaalaus ja vastustus on lujaa, kuten on nähty. Osa salaiitoista on aivan X-files-tasoista huuhaata, osa taas hyvinkin kongreettista mutta ei yleisön kuultavaksi tarkoitettua. Siksi niitä peitellään ja pyritään nollamaan tieto "hörhöjen mölinäksi".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi