Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma tytär hurahtanut salaliittoteorioihin

Vierailija
04.04.2022 |

Uskoo Great Resettiin, New World Orderiin, väittää että korona on huijausta, vastustaa Natoa ja pitää eliittiä pedofiilien esim. Biden, Clinton.

Mitä tehdä? Miten saan järkiinsä?

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettelette että on hurahtanut. Olen järkyttynyt kun tyttäreni näytti sitä vihkoa minkä hän sai päiväkodista. Hitto mitä aivopesua. Esim sana milkshake on kiellettyjen sanojen listalla, koska lehmä jossakin pyhä eläin ja lauantaipussi, koska se viittaa meidän kulttuurissa olevaan karkkipäivään. Tämä on ihan sekaisin. 

Mitä horiset? Missä päiväkodissa tuollaista muka on jaettu? Miksi päiväkoti-ikäiset edes tuntisivat sanan milkshake?

Vierailija
102/104 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tarvitaan salaliittoja siihen faktaan, että pääomilla on taipumus kasautua ja rikkaat rikastuvat ja köyhät köyhtyvät? Ja että tuollaiset ökyrikkaat naigaardit ja kumppanit sitten vetävät helposti hyväksikäytettäviä puoleensa? Miksei asioista voi puhua suoraan ja niiden oikeilla nimillä? Silloin olisi paremmat mahdollisuudet tehdäkin jotain asioille, kuin että vain vihjataan johonkin "suureen paljastukseen", josta ei kukaan edes tiedä mitä se on. 

No siksihän noita villejä teorioita juuri ruokitaan, että tämä perusasia hämärtyisi. Kato mikä lentää, ja niin lähti lapselta helistin kädestä. Etsitään milloin mitäkin rosmoa eikä muisteta kysyä, miksi ihmisillä ei ole rahaa ruokaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu tyttö

Vierailija
104/104 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu. Tyttö täynnä salaliittoja. Olen ottanut asenteen, että voihan se olla niinkin, mutta en halua jyrkkää kantaa ottaa. Hyvät välit häneen on mulle tärkeämmät, kuin oikeassa olemeinen. Kyselen kyllä kiinnostuneena kaikesta, jotain olen lueskellutkin. Lähinnä ilmiö kiinnostaa.

Ja onhan se kyllä tottakin, että rikkaat rikastuu ja köyhät köyhtyy ja se tulee aina lopulta tiensä päähän. Ja, koska meitä tällä pallolla on liikaa niin ihan populaatiodynamiikkaa on, että porukkaa kuolee tauteihin. Villi veikkaus on, että Ukrainan sota laajenee. Siitä seuraa taloustaantuma ja ruokapula. Tästä seuraa mellakoita ja uusia sotia ympäri maailmaa. Plussataan tähän lisäksi ilmastonmuutoksesta johtuvua luonnonkatastrofeja ja katovuosia, nälänhätiä ja kulkutauteja.

Arvelisin, että sillä porukalla, joka tästä kaikesta lopulta selviää, on aika erit arvot, kuin mitä nyt maailmassa on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi