Miten ikinä löydän uuden poikaystävän?
Ero tuli puskista ja oon aivan rikki. Tuntuu että en jaksa enää elää. Mies oli tuttu jo nuoruudestani, yhdessä ihanat 5 vuotta. Olen huono tutustumaan uusiin ihmisiin koska en oikeastaan koskaan käy missään, en käytä alkoholia joten baareissa minua ei näe. Työpaikalla ei voi törmätä uusiin ihmisiin. On ikävä kosketusta, syliä, lämpöä, rakkautta. Saanko niitä enää koskaan? :(
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:25"]
Et välttämättä löydäkään.
[/quote]
Kiitos lohdutuksen sanoista
Tuskin olen ainoa introvertti tältä palstalta. Kertokaas muut miten ja missä olette tavanneet miehenne?
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 22:31"]
Tuskin olen ainoa introvertti tältä palstalta. Kertokaas muut miten ja missä olette tavanneet miehenne?
[/quote]
Netissä.
Luulen kanssa, että se oli siinä, varaudu yksineloon. Minkä ikäinen olet?
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 22:31"]Tuskin olen ainoa introvertti tältä palstalta. Kertokaas muut miten ja missä olette tavanneet miehenne?
[/quote]
Ihan silleen klassisen romanttisesti kävi, että näin mieheni unessa. Tosin muualla emme ole vielä tapailleetkaan.
Mene ilmonetin kokkailukurssille. Siellä hyvin aikaa jutella miehille kun laittaa ruokaa, ja sit jos tyyppi ei kiinnosta niin olitkin siellä vain ruoanlaiton vuoksi.
Itse löysin nyxän epäsuorasti deittaliluilmoituksen kautta. Enemmin tai myöhemmin törmäät johonkuhun.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 22:42"]Mene ilmonetin kokkailukurssille. Siellä hyvin aikaa jutella miehille kun laittaa ruokaa, ja sit jos tyyppi ei kiinnosta niin olitkin siellä vain ruoanlaiton vuoksi.
[/quote]
En ottais naista joka joutuu opetteleen ruuanlaittoa, tosin tuskin olisi kokkikurssillakaan.
Ap on sentään saanut kokea monta ihanaa vuotta yhdessä kumppanin kanssa. Monet meistä eivät saa edes sitä yhtä aamua jolloin voisi jonkun tärkeän ihmisen vierestä herätä. En ymmärrä tuollaista valitusta.
Kyllä, olen kateellinen.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 22:31"]
[/quote]
Kenet heistä? ;)
Kaupassa, harrastuksessa ja baarissa, vaikka en alkoa käytä.
Hei hei, faktahan on se, että maailma ja Suomikin on täynnä rakkautta kaipaavia ihmisiä. Ne pitää vain osata kohdata. Kaikki meistä ihmisistä, ihan jokainen, hakee rakkautta ja kumppanuutta (myönnettäköön että jotkut erikoisella tavalla, mutta kuitenkin). Ei siis todellakaan syytä vaipua epätoivoon.
Millaista sun elämäsi on? Onko sulla kavereita? Liikutko ylipäätään missään? Millaisissa töissä olet? Olisiko nyt aika samaan syssyyn muuttaa jotain muutakin sun elämässäsi kertaheitolla? Siis alkaa vaikka harrastaa jotain uutta, kouluttautua uuteen hommaan, vaihtaa työpaikkaan, muuttaa tms.? Saisit siitä ehkä lisäenergiaa ja saattaisit tavata uusia ihmisiä. Suosittelen lämpimästi myös ottamaan kontaktia ihmisiin, niin uusiin kuin vanhoihinkin tuttavuuksiin.
Parisuhteen löytyminen lienee introvertille helpointa netissä.
Töissä olen tavannut miehiä, joiden kanssa olen deittaillut. Miehet eivät ole kuitenkaan samassa osastossa kanssani töissä, joten ei haittaa, vaikkei mitään syvällistä syntynytkään. Olen nätti, 26-vuotias nainen, mutta en ole kuitenkaan ikinä seurustellut (en laske mitään 15-vuotiaan teinipelleilyä seurusteluksi). Valitettavasti sopivan miehen löytäminen ei ole helppoa. En huoli ketä tahansa, eikä minulla ole kiire kumppania saada, tulee jos on tullakseen. Olen oikeasti onnellinen yksin, mutta en panisi pahakseni, jos sopiva mies löytyisi.
Siis anteeksi nyt, mutta mun on vain ihan hirveän vaikea käsittää, miksi 26-vuotias nätti nainen ei ole koskaan seurustellut. Kyllähän sä nyt varmasti olet tavannut mukavia miehiä elämäsi aikana, ei se siitä voi olla kiinni. Minä olen viisitoista vuotta vanhempi ja oikeasti ihania miehiä on löytynyt aina, väliin liiaksikin asti. Minäkään en ole koskaan huolinut ketä tahansa, mutta miehet vaan on niin ihania ;)
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 22:47"]
Itse löysin nyxän epäsuorasti deittaliluilmoituksen kautta. Enemmin tai myöhemmin törmäät johonkuhun.
[/quote]
Totta kai ihmiset aina "törmää johonkuhun", muttei se mitään suhdetta takaa. Anteeksi nyt ap, mutta kukaan ei voi luvata, että vielä löydät uuden poikaystävän. Riippuu mitä sulla on annettavaa ja ehkä vielä enemmän siitä, mitä itse vaadit. Todennäköistä on, että löydät, mutta toki se vaatii itseltäkin työtä, koska harvoja meistä on kotoa haettu.
Koitan itse pitää tämän saman mielessä nyt itsekin sinkkuna. Mieluummin silti olenkin yksin, kuin huonossa suhteessa - tämän kun pitää johtotähtenä ajatuksissa, niin mahdollisuudet löytää joku kasvaakin heti huomattavasti, kun et ole epätoivoisen oloinen reppana. "KUN VAAN JOKU OTTAIS MUT", itse ainakin kavahdan heti sellaista asennetta. Kun olen ja näytän siltä että olen tyytyväinen yksin, niin sittenhän se potentiaalinen tuleva kumppani on vain kiva lisä, mutta ei välttämättömyys. Ja läheisyyttä ja seksiä nyt saa sitten jo pienemmilläkin kriteereillä, jos niiden puute kasvaa liian suureksi.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 22:59"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 22:42"]Mene ilmonetin kokkailukurssille. Siellä hyvin aikaa jutella miehille kun laittaa ruokaa, ja sit jos tyyppi ei kiinnosta niin olitkin siellä vain ruoanlaiton vuoksi. [/quote] En ottais naista joka joutuu opetteleen ruuanlaittoa, tosin tuskin olisi kokkikurssillakaan.
[/quote]
Okei, yksi potentiaalien vähemmän. Ehkä ap voi elää tämänkin kanssa???
Vierailija kirjoitti:
Olen huono tutustumaan uusiin ihmisiin koska en oikeastaan koskaan käy missään, en käytä alkoholia joten baareissa minua ei näe. Työpaikalla ei voi törmätä uusiin ihmisiin. On ikävä kosketusta, syliä, lämpöä, rakkautta. Saanko niitä enää koskaan? :(
Kuulostaa siltä, että sinun kannattaa kokeilla nettideittailua. Se tuntuu toimivan hyvin juuri kaltaisillesi ihmisille, jotka eivät arjessa kohtaa usein potentiaalisia kumppaniehdokkaita. Tutustua voi omaan tahtiin. Lisäksi useimpien deittisivustojen käyttäjistä vain kolmannes on naisia, joten seuraa löytyy varmasti helposti. Laadukasta seuraa naiselle sivustolta pääsee hyvin alkuun.
Toinen vaihtoehto on aloittaa joku mielekäs harrastus. Monet ihmiset löytävät kumppanin nimenomaan harrastuksen parista. Harrastukset keräävät yleensä samanhenkisiä ihmisiä yhteen. Huono puoli on toki se, että monien harrastusten parissa ei pääse tutustumaan kovin moneen ihmiseen kerralla.
Et välttämättä löydäkään.