Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä koskettelee ja nipistää mahaani,apua!

Vierailija
23.09.2015 |

Uusi poikaystäväni koskettelee tosi usein mahaani ja nipistää ja tökkii leikillään. Tunnen oloni epävarmaksi, koska mulla on mahassa vähän ylimääräistä. Hän kuitenkin sanoo,että "sulla on ihana massu" ja muuta vastaavaa. En pidä myöskään lässytyksestä.
Miten saan sanottua etten tykkää hänen koskemisesta mahaan vai pitääkö se vain kestää?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluu laittaa sinne vauvelin :)))

Vierailija
2/5 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suoraan, miksi hän koskettelee mahaasi ja sano että koet sen epämukavana tai loukkaavana koska pelkäät sen johtuvan siitä, että sinulla on vähän ylimääräistä mahassa.
En usko, että hän tökkii mahaasi sen takia mutta voit saada poikaystävältäsi varmistuksen tähän asiaan kysymällä suoraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni tekee jotain mistä en pidä sanon että minulle tulee.epämukava oli jos tekee niin.

Vierailija
4/5 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan. Tuskin se näkee sun vatsan samalla tavalla kuin itse sen näet ja se voi hyvinkin olla siitä ihana.

Vierailija
5/5 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos toi on suhteen ainoa ongelma, niin ihan hyvin teillä menee, ei tarvi hirveesti apua av:lla huudella. Mutta mitäs jos nyt sanot vaan poikaystävällesi ihan suoraan ettet pidä siitä kun mahaasi kosketaan. Kommunikointi on suhteen peruspilari,  suosittelen kokeilemaan lämpimästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan