Paskan hotellin tunnistaa siittä, että huoneenluovutuksen yhteydessä ei kysytä miten yöunet meni
Kommentit (17)
"Tutkimuksesi" on lapsellinen ja arvoton.
Vierailija kirjoitti:
Ei sinne nukkumaan mennäkään, vaan hässii.
Kysymys kuuluu, saitko?
Kysymys kuuluu puhuttiinko aloituksessa jonkun mielessä nukkumisesta? Luin kahteen kertaan enkä huomannut, että olisi puhuttu.
Tullut sitten aina oltua kymmenissä paska hotelleissa Helsinki Tornio välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluu, saitko?
Kysymys kuuluu puhuttiinko aloituksessa jonkun mielessä nukkumisesta? Luin kahteen kertaan enkä huomannut, että olisi puhuttu.
Yöunet ja nukkuminen, mielestäni sama asia. Sinulle ilmeisesti ei. Kippis sille!
Minulla on uusi määritelmä. "Paras majoitus on sellainen, jossa avainten luovutus tapahtuu numerokoodilla suojatun säilön kautta 24/7 eikä koskaan tule näkemään henkilökuntaa, koska kaikki majoituksessa on järjestetty valmiiksi niin kuin oli sovittu."
Paskan hotellin tunnistaa siitä, että vaikka varasin huoneen ja maksoin huoneen hotellin vastaanottotiskillä omalla luottokortillani, kuitti maksusta lähetettiin miesystäväni sähköpostiosoitteeseen. Koska matka oli lahja miehelleni, en etenkään tykännyt sen hintalapun esittämistä miehelle, vaan se oli erittäin tökeröä.
Terveisiä vaan Hilton Tallinnan henkilökunnalle. Vähemmän sovinistista vuotta 2022!
Vierailija kirjoitti:
Paskan hotellin tunnistaa siitä, että vaikka varasin huoneen ja maksoin huoneen hotellin vastaanottotiskillä omalla luottokortillani, kuitti maksusta lähetettiin miesystäväni sähköpostiosoitteeseen. Koska matka oli lahja miehelleni, en etenkään tykännyt sen hintalapun esittämistä miehelle, vaan se oli erittäin tökeröä.
Terveisiä vaan Hilton Tallinnan henkilökunnalle. Vähemmän sovinistista vuotta 2022!
Oho - eli miehesi sai tietää miesystävästäsi hotellin mokan takia? Ihan kuin jostain leffasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho - eli miehesi sai tietää miesystävästäsi hotellin mokan takia? Ihan kuin jostain leffasta.
Miesystäväni on nykyään mieheni. Ei ollut mitään sivusuhdetta. Kirjoituksessani miesystävä ja mies ovat synonyymeja.
Kyllä hotellihuoneen minimivaatimus on, että siellä voi nukkua. Ilman häiriöitä ja puhtaassa ja hyvässä sängyssä. Jos kerta hotelliksi itseään kutsuu.
Mitä vähemmän mulle länkytetään diipadaapa small talkia, sitä tyytyväisempi olen. Myös hotellin respassa.
Suomessa (ainakin täällä) on muuten huomattava määrä pas koja hotelleja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vähemmän mulle länkytetään diipadaapa small talkia, sitä tyytyväisempi olen. Myös hotellin respassa.
just näin..ei vaan jaksa kuunnella 150 euron hotellissa että oi oliko mukava yö ,miten nukuit ,hyvää sitä ja tätä..aamiainen siellä ja täällä ,miksi et syö aamiaista ,miten matka meni ym ym ..muutaman hotelllin käytön olen lopettanut juuri tämän takia vaikka muuten ovat hyviä olleet.
Joskus on paras käyttää itsepalvelu hotellia jossa saa mennä ja tulla miten haluaa ,mihin aikaan eikä kukaan kysele mitään,,ovat aika hyvässä kunnossakin vaikka hinta edullinen.
Eli olen aina ollut huonossa hotellissa koska se drop-check-out boksi ei puhu. Pitää laittaa palautetta että äänittävät siihen jonkun "nukuitko hyvin" lausahduksen!
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä ylipäätään annoit miehesi sähköpostiosoitteen?
Oli kyllä kornia, kun kerran kysyttiin tuota, vaikka hotellissa oli keskellä yötä ollut lähes tunnin kestävä palohälytys! Vastasin rehellisesti, ettei kovin hyvin tästä johtuen. En saanut mitään korvausta kuitenkaan, vain pahoittelut.
Kysymys kuuluu, saitko?