Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika/miesystävän löytäminen on helppoa

Vierailija
14.07.2023 |

Mutta miksi on niin vaikeaa löytää mies, joka ei tahdo lapsia?
Viimeisin tyyppi jonka kanssa flirttailin sanoi jo alkuunsa, että veisi mut vihille ja tahtoisi perustaa perheen. 🙄
Aiemmatkin parisuhteet kaatui siihen, kun mies tahtoi lapsia ja minä en.
N32

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän se  onkin ,kun kysyntä  ja tarjonta  ei  aina kohtaa  pariutumisessa, olen  58v  sinkku  ja  olisin aikoinaan  halunnut lapsia ja perheen,kun aikoinaan sain ammatin  ja  lama alkoi  eikä  ollut   töitä tarjolla niin  kyllä siinä perheen ja pariutumishaaveet  lopahti,kun  työttömyysputki  jatkui  jatkumistaan ja toki yritti  aina etsiä töitä  ja  työttömyysputki  jatkui jatkumistaan,eli  voihan  se  pariutuminen olla helppoa tai sitten ei.avioliitossakin tulee ongelmia,jos on jatkuvasti  tyhjätasku,eihän toinen jaksa katsoa kauan sellaista.raha ei saisi olla kaiken mittari,mutta kyllä se vaan on.kyllähän kroisos pennanen  saa perheen kasaan,vaikkei olisi niin ulkonäöllä siunattu,kun vaan mammonaa riittää,onhan se toki ymmärrettävää,kun rahaa ei ole elättää perhettä.ollaan sitten yksin jos kaikki vaan mammonan mukana pyörii.olisihan sitä  tässä iässä jo isoisä tai isovaari,mutta toisin kävi.tasan ei käy onnen lahjat aina,mutta en ole katkera,mutta kuitenkin.

Vierailija
2/19 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en löydä minkäänlaista miesystävää. Yksin joutuu sohvalla itkemään joka ilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoremmat ovat ehkä liian epäkypsiä minkäänlaiseen suhteeseen ja vanhemmilla miehillä on monilla jo kiire saada perhe alulle, jos sulla onkin vaikeampaa löytää samaikäinen? ei ole välttämättä helppoa

Vierailija
4/19 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi niin kivaa jos voisi löytää joskus naisystävän, jolla ei myöskään kiiluisi vauvankuvat silmissä. Mistä sellaisen löytäisi.

Vierailija
5/19 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertopalkinnon elämää.

Markkina-arvo laskee.

Vierailija
6/19 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nuoremmat ovat ehkä liian epäkypsiä minkäänlaiseen suhteeseen ja vanhemmilla miehillä on monilla jo kiire saada perhe alulle, jos sulla onkin vaikeampaa löytää samaikäinen? ei ole välttämättä helppoa

Deittailen suurinpiirtein ikäisiäni ja nuorempia. Vanhempia en edes pidä viehättävinä ja ihan ikään riippumatta jokainen on alkanut jossain vaiheessa puhumaan lapsista ja naimisiin menosta.

Ap

Vierailija
7/19 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiertopalkinnon elämää.

Markkina-arvo laskee.

No näköjään hyvin kelpaan ja vihillekin olisi miehet viemässä.

Ap

Vierailija
8/19 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helppoa, mutta vielä en ole 40v ikävuoteen mennessä löytänyt parisuhteeseen suomalaista miestä, jolla olisi normaali itsetunto. Viimeistään 6 kk seurustelun jälkeen selviää, että miehen itsetunto on rupuhuono ja kaikenlaista siitä johtuvaa puretaan puolisoon. Ilmenee esim. mustasukkaisuutta, epäkunnioitusta, rumaa tylytystä, vuoroin takertumista ja etäisyyttä.

Ulkomaalaisia en ole kokeillut eikä kiinnostakaan. Yksin on siis oltava.

Vierailija
9/19 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On helppoa, mutta vielä en ole 40v ikävuoteen mennessä löytänyt parisuhteeseen suomalaista miestä, jolla olisi normaali itsetunto. Viimeistään 6 kk seurustelun jälkeen selviää, että miehen itsetunto on rupuhuono ja kaikenlaista siitä johtuvaa puretaan puolisoon. Ilmenee esim. mustasukkaisuutta, epäkunnioitusta, rumaa tylytystä, vuoroin takertumista ja etäisyyttä.

Itse kyllä annan äänen ulkomaalaisille. Suomessa käyn 1-3 kertaa vuodessa pari viikkoa kerrallaan, niin vähemmän tulee suomalaisia deittailtua. Mutta ihan kansalaisuuteen katsomatta on ongelmaksi löytynyt miehen löytäminen, joka ei tahdo lapsia.

Ap

Vierailija
10/19 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olet seurustelukumppanisi valinnut, katsetta peiliin, miksi minua kiinnostaa luuserimiehet, betamiehet?

Vierailija
11/19 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole helppoa näköjään. Jonkinlaisen kaksilahkeisen paskahousun toki löytää helposti vaikka illan viimeisestä bussista, mutta onko se sulle mieluisa ja sopiva, onkin ihan toinen juttu. 

Ap voisit kokeilla hakea lapsettomuusvaatimus edellä. Eihän nää incelit lapsia halua, kun niitä pitäisi perhana hoitaa ja elättääkin vähintään 18 vuotta. Niitä kiinnostaa vain alullepanoprosessi.

Vierailija
12/19 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olet seurustelukumppanisi valinnut, katsetta peiliin, miksi minua kiinnostaa luuserimiehet, betamiehet?

Turpa kiinni omegajämä :D

Kukaan ei ota narsistista hakkaajaa ja rikollista, vaan kaltaisesi osoittautuu sellaiseksi siinä vaiheessa, kun nainen ei enää pääse helposti karkuun.

Vierailija
13/19 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanin saaminen johtuu tuurista. Ei oo kukaan nainen tullut olemaan tarjolla vaikka kunnon mies olenkin. Mistä mies löytää halukkaita naisia enää tässä iässä?

T. M40

Vierailija
14/19 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumppanin saaminen johtuu tuurista. Ei oo kukaan nainen tullut olemaan tarjolla vaikka kunnon mies olenkin. Mistä mies löytää halukkaita naisia enää tässä iässä?

T. M40

Täällä vauvalla on paljon sinkkuja, miehiä ja naisia. Ehkä jonkun pitäisi muodostaa oma deittiketju.

Vierailija
15/19 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. M40

Täällä vauvalla on paljon sinkkuja, miehiä ja naisia. Ehkä jonkun pitäisi muodostaa oma deittiketju.

https://www.vauva.fi/keskustelu/5199125/deittiketju-kumppania-etsivat-s…

olehyvä

Vierailija
16/19 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen tinderiä selannut niin kaikki kiinnostavimmat eivät juurikaan halua lapsia.

Vierailija
17/19 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Live elämästä, vaikkapa tansseista se puoliso löytyy. Tinderit ja kinderit kannattaa unohtaa. Huijareita nettideiteissä pyörii Dick pickejään lähettelemässä, tai sitten ovat muuten päästään sairaita.

Vierailija
18/19 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okcupid

Vierailija
19/19 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en varmana halua lapsia. Naiset niitä lapsia haluaa aina koska naisen äiti muuten suuttuu koska ei saa lapsenlapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän