Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä avuksi, mies kuorsaa ja KOVAA!!!???

Vierailija
04.10.2006 |

Onko teillä jotain vinkkivitosia tähän kammottavaan jyrinään, johon ei todellakaan auta korvatulpat! Tennispallo olis turha sängyssä, kun kuorsaa kyljelläänkin...En halua muuttaa toiseen huoneesen, enkä miestäkään karkoittaa, mutta hitto, joka öinen valvominenkin alkaa ottaan pattiin! Kertokaa siskot, mikä avuksi???

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en yksinkertaisesti pysty nukkumaan siinä kauheessa metelissä.

Ja jos nukun miehen vieressä, niin hänkään ei pysty nukkumaan, koska mä tönin häntä kokoajan ja kehoitan kääntämään kylkeä.

Vierailija
2/6 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuorsaa myös.. Ei auttanut tönimiset eikä mikään muu, kuin siirtyi itse sohvalle ei jaksanut kattella kiukkuista,väsynyttä, raskaana olevaa vaimoa joka ei saanut nukuttua. Eikä muuten häiritse aviollista elämää erikseen nukkuminen ; )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en enää jaksanut herätä tuhatta ekrtaa yössä tönimään miestä tai herätä siihen että joku unissaan tönii minua. Aah.

Vierailija
4/6 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin meikkis vaihtaa alakertaan sohvalle nukkumaan.

Mitens tyynyn vaaihto, auttaisiko korkeampi tyyny asiaa?

Vierailija
5/6 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorsaus on oire jostakin ja häiritsee paitsi muiden unta, myös kuorsaajan omaa unta (ei pääse syvään uneen tai jotain, en muista..).

Miehelläni on käytössä sellainen hammasproteesi, sujauttaa sen iltaisin suuhunsa, eikä kuorsaa sen kanssa oikeastaan ollenkaan.

Kuorsauksesta ei oikeasti kannata kärsiä!!

Vierailija
6/6 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin siitä juuri. En vain kuollaksenikaan muista mikä aine se oli... mutta eri asia on, saako miestä syömään moista " hörhölääkettä" .. luulis että vaimon vuoksi söisi.