Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä herkun syömistä et kykene lopettamaan?

Vierailija
23.09.2015 |

Mulla viime aikoina ehdottomana ykkösenä ja kirouksena on ollut Lidlin Mister Choc jugurttisuklaapatukat. Vaikka kuinka päätän, että nyt en syö kuin pari patukkaa, niin en vaan kykene lopettamaan, ennen kuin laatikko on tyhjä. Nytkin vetäsin juuri laatikollisen (11 patukka 200 grammaa) ja tekis mieli lähtee Lidlissä hakeen lisää. Menivät vielä saamarit laskemaan sen hintaa ja nykyään tuleekin ostettua pari kootaan kerralla.
Kerro mikä on sinun vastustamaton paheesi.

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tässä tarkoitetaan sellaista herkkua, mitä ei voi ottaa vain esim. kourallista, niin ekana tulee mieleen jo edellä mainitutkin viinietikkasipsit. Geisha-suklaa.... jotenkin se maistuu paremmalta kun on suu täynnä sitä. Ja limsa on, ja tulee varmaan aina olemaan, päivittäinen paheeni. En edes halua luopua.

Vierailija
2/104 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, pistaasipähkinöitäkään ei voi syödä "vain muutamaa". #27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustonaksut, arghhh!
Alkoholista pystyin luopumaan, mutta nuo syntiset kikkareet!

Vierailija
4/104 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätski. En oo koskaan osannu syödä sitä vaan vähän. Suklaa myös, kaapissa polttelee just yksi tuliaisiksi saatu levy, oon jo 24 tuntia vastustanut kiusausta ja tahdonvoimani on loppumaisillaan..

Vierailija
5/104 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty millään lopettamaan kaalimehun juomista ;(

Vierailija
6/104 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toi kyrpä. Ihan pakko saada sitä suuhun joka päivä vähintään.

Vierailija
7/104 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruisleipä ja leipä muutenkin, mutta erityisesti ruisleipä. En pysty olemaan ilman. Jossain välissä kun karppasin, meni kivuttomasti 1,5 vuotta ilman leipää. Mutta sitten retkahdin ja siitä se alamäki lähti.

Vierailija
8/104 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki karkki ja suklaa. En vain osannut pysyä kohtuudessa, aina meni koko levy tai pussi kerrallaan. Nykyään syön vain kaksi kertaa vuodessa, niin voin sitten syödä just niin paljon kun pystyn ja jatkaa sitten puolen vuoden päästä.

Vierailija
9/104 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsit! :S

Ja välillä vois syödä pikanuudeleita päivittäin ainaki pari vko putkeen. :D

Vierailija
10/104 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista olekaan. Joskus ennen saattoi keksipaketti mennä kerralla, mutta ei enää vuosiin. Tällä hetkellä olen jättänyt karkit, keksit ja kahvileivät kokonaan pois. Vain muutaman pullapalan olen kyläreissuilla syönyt. Tätä on nyt kestanyt kolmatta kuukautta. Katsotaan , onko sillä mitään vaikutusta. Seuraavaksi lopetan maustettujen jugurttien syönnin, nyt olen jo vähentänyt.

Vierailija
11/104 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Broadway sipsit. Hyvänä kakkosena hearts sydän sipsit. Yhyy, se pitäis viedä linnaan joka ne on keksinyt.

Vierailija
12/104 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällä hetkellä menossa ihan ihmeellinen marjanhimo. Kamalaa, kun kaupasta tekee mieli kahmia ne kaikki ylikalliit vadelmat ja pensasmustikat minirasioissa ja sit kun ostan niin syön ne sekunnissa. Jäljelle jää vain paha mieli rahanmenosta ja ajatus, että olisihan noita enemmänkin voinut syödä.

Vierailija
13/104 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arnoldsin kinuski creme <3 __ <3 Mutta ne on niin kalliita, että vedän naamariin Fazerin berliininmunkkeja. 

Vierailija
14/104 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonni nyt on lähdettävä kauppaan sit hakee herkkuja :D

Vierailija
15/104 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 19:52"]

Mulla on tällä hetkellä menossa ihan ihmeellinen marjanhimo. Kamalaa, kun kaupasta tekee mieli kahmia ne kaikki ylikalliit vadelmat ja pensasmustikat minirasioissa ja sit kun ostan niin syön ne sekunnissa. Jäljelle jää vain paha mieli rahanmenosta ja ajatus, että olisihan noita enemmänkin voinut syödä.

[/quote]

Mä myös himoitsen niitä, mutta tosiaan liian kalliita mun lompakolle. En uskalla yksin lähteä itse marjastamaan.

Vierailija
16/104 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hapansilakka! Nomnomnom

Vierailija
17/104 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin Kiss-Kiss -karkit. Melkein kaikki toffeet. Pollyt. Pandan lakupakkaus. Kattilassa itse paistetut popcornit. Juustonaksut. Joskus metwursti. Tuoreet herneet. Mariannekarkit.

Vierailija
18/104 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatana karkki. Mut nyt oon lopettanu sen, olen yllättynyt näin täydellisestä itsekurista.

Vierailija
19/104 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bellarom valkosuklaa, jossa on kookosta ja maissihiutaleita seassa. Nam. Lidlistä löytyy.

Vierailija
20/104 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 19:58"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 19:52"]

[/quote]

Mä myös himoitsen niitä, mutta tosiaan liian kalliita mun lompakolle. En uskalla yksin lähteä itse marjastamaan.

[/quote]

Tulen kanssasi marjastamaan!