Minkä herkun syömistä et kykene lopettamaan?
Mulla viime aikoina ehdottomana ykkösenä ja kirouksena on ollut Lidlin Mister Choc jugurttisuklaapatukat. Vaikka kuinka päätän, että nyt en syö kuin pari patukkaa, niin en vaan kykene lopettamaan, ennen kuin laatikko on tyhjä. Nytkin vetäsin juuri laatikollisen (11 patukka 200 grammaa) ja tekis mieli lähtee Lidlissä hakeen lisää. Menivät vielä saamarit laskemaan sen hintaa ja nykyään tuleekin ostettua pari kootaan kerralla.
Kerro mikä on sinun vastustamaton paheesi.
Kommentit (104)
Hapankorput Oivariinilla. Särpimeksi rasvatonta maitoa. Kaiken muun syömisen pystyn (vaivalla) keskeyttämään, mutta antakaas tädille paketti korppuja ja viereen voita, se on rumaa katseltava, se. Enpä siis paljoa ostele ao. tuotteita.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 12:31"]Kikkelin, mmmmhh<3
[/quote]Tuhma tyttö ;)
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 15:11"]Herneet on kyllä sellanen tuote, että niitä vois syödä vaikka viis kiloa kerralla, niistä kun ei lähde nälkäkäkään sitten millään, vaikka kuinka paljon vetelis. Ja nyt siis puhuin tuoreista herneenpaloista, en mistään pussiherneistä.
[/quote]
Hauskaa, olin juuri tulossa kirjoittaman saman asian.
Kaalipiirakan, sellaisen perinteisen, missä sisällä haudutettua kaalia ja kuori rapea.
Lidlin tiramisujäätelö. Koko rasia (900 ml) on pakko syödä kerralla loppuun, ei vaan pysty lopettamaan!
Piimä. Jos ostan piimäpurkin, juon sen illassa. En saa rauhaa, jos tiedän, että jääkaapissa on piimää. Tölkin kun sitten napsauttaa menemään, siitähän tulee yhden aterian verran kaloreita.
Varsinkin väsyneenä minun on vaikea vastustaa piimää! Parasta jättää kauppaan, jos ostan, juon sitä ailmär kiiluen jo ennen kauppakassien purkamista.
Itselleni sipsit on pahin, syöminen ei kertakaikkiaan lopu ennen kuin pussin pohja on saavutettu.
Osterit ja muutkin äyriäiset. Harmi kun nyt ei oikein ole vaan osterikausi. Niiden kanssa tunnen itseni aivan syömishäiriöiseksi. :/
Hapankorput oivariinilla ja oltermannilla ja juustonaksut. Nam!
En minkään herkun. Olen läski :/
No perhana. Irtokarkkeja jos kotiini ostan, niin poishan ne on mässytettävä. Kaikki on hyvin niin kauan kun en aloita. Mut jos yhdenkin nakerran, seuraavat loput perässä.
Toinen on jäätelö. Emmä millään yhdellä annoksella selviä. Pakkauksen pohjakin on nuoltava, ennen kuin tää ahmija rauhoittuu.
Ainoa ratkaisu mulla on, että en osta noita kotiin.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 22:05"]Tein tämän nettihitti ihmepiirakan eli kaulin suklaalevyn voitaikinan sisään, saateri että on hyvvää! Ei olis kannatanu tehä.
[/quote]
Tälle resepti
Irtokarkit... Tässä just syön.. 500 g ostettu
Oliivit, kirsikka- tai luumutomaatit, kirsikat, karviaismarjat, kriikunat.
Suklaa- ja salmiakkijäätelö sekä pikaruoka. Ne ovat vain niin hyviä...
Suklaa. Just menossa suklaalevy ja daim pussi
Sipsit tökkäävät parin kourallisen jälkeen, karkkiakaan ei pysty hirveästi ahmimaan mutta JÄÄTELÖ. Etenkin lakritsijäätelö, helposti menisi se litran paketti!
Toinen on nachot.