Minkä herkun syömistä et kykene lopettamaan?
Mulla viime aikoina ehdottomana ykkösenä ja kirouksena on ollut Lidlin Mister Choc jugurttisuklaapatukat. Vaikka kuinka päätän, että nyt en syö kuin pari patukkaa, niin en vaan kykene lopettamaan, ennen kuin laatikko on tyhjä. Nytkin vetäsin juuri laatikollisen (11 patukka 200 grammaa) ja tekis mieli lähtee Lidlissä hakeen lisää. Menivät vielä saamarit laskemaan sen hintaa ja nykyään tuleekin ostettua pari kootaan kerralla.
Kerro mikä on sinun vastustamaton paheesi.
Kommentit (104)
Sipsit! Ostan enää vain niitä pikkupusseja, ettei tulisi kerralla ahdettua naamaan sellaista megahypersäkillistä...
Sushietikka
Riisiviinietikkaa, suolaa ja sokeria. Sitä jää aina yli kun tekee sushia ja syön ja juon niin paljon kuin sitä riittää. Epäilen jotain häiriötä.
Hallooo.... Ihmettelen että tätä ei ole vielä mainittu: NUTELLAAAAA. Lusikalla tuo 400g purkki menee helposti. Nyt kin mun vieressä. Katson kohta GoT. Nami....
Suklaarusinat. Onneksi myydään aika pienissä askeissa. Yleensä ajautuu siihen että kaadan suoraan suuhun puolet rasiasta kerralla.
Pringlesit, chilipähkinät, suklaa, irtokarkit, karjalanpiirakat ja munavoi.. <3
Irtokarkit, juustonaksut, viinietikkasipsit, pistaasipähkinät, riisikakut, popcorn, jaffa-keksit... En osaa oikeastaan lopettaa minkään herkun syömistä niin kauan kuin sitä on tarjolla. Harvemmin ostan kotiin mitään, koska tiedän, kuinka siinä käy :D
Jäätelön kanssa menee niin, että ensimmäiset puoli pakettia menee järkevillä annoskooilla, mutta sitten se puolikas on pakko syödä kerralla loppuun.
Suklaassa ja sipseissä puolestaan menee niin että en voi lopettaa ennen kuin jäljellä on suklaasta noin pari riviä ja sipseistä pussinpohjat. Sitten joko syön ähkyyni sen lopun tai sitten jätän seuraavaksi päiväksi, jolloin jäljellä on niin vähän että tulee vain paha mieli.
Kyllä tämä elämä on niin vaikeaa :D
Sushi, nachot ja hummus, tumma suklaa ja candyking-karkit.
Riisikakut ja lidlin ohuet näkkärit :3 joo, tykkään syödä näitä tuorejuuston kanssa... Vastapainoksi onneksi liikun paljon niin ei vielä ainakaan näy x)
Suolapähkinöiden.siksi välttelen niitä!rrrrrrrrrakastan suolapähkinöitä!
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:28"]
Hallooo.... Ihmettelen että tätä ei ole vielä mainittu: NUTELLAAAAA. Lusikalla tuo 400g purkki menee helposti. Nyt kin mun vieressä. Katson kohta GoT. Nami....
[/quote]
Niin monta kertaa pohdin kaupassa ostaisiko,mutta tiedän että purkki todellakin menisi kerralla yksin mun nassuun. :D
Kaikki kirpeät karkit, suklaa, tortilla medium salsa, maustekurkut ja sitruunahappo/sitruunauute
Vaaleaa leipää... D: Ei se tummankaan leivän mättäminen varsinkaan ilta-aikaan ole hyvästä.
-L. Vanilja-
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 19:21"]
Juustonaksut, arghhh! Alkoholista pystyin luopumaan, mutta nuo syntiset kikkareet!
[/quote]
Mulla ihan sama! :D juustonaksuja ei voi ottaa vaan paria, aina menee koko pussi. Taivaallisia.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 18:20"]
En minkään herkun. Olen läski :/
[/quote]
Minulla lähes kaikkien herkkujen. Suklaa, karkit, keksit, jäätelö ja sipsit. Kaikkea menee niin paljon kuin on. Irtokarkkiennätykseni on yli 800 grammaa. En osta enää herkkuja enempää kuin kerralla saa syödä. Olen normaalipainoinen.
[/quote]
Amatööri.
Nimimerkillä: eilen meni 1,2 kiloa CandyKingejä illassa
Juustoo... Vähän kaikenlaista jyystöö.
Lakritsa, viinikumit, suolapähkinät. Ostan harvoin, koska tiedän, etten voi lopettaa, ennen kuin kaikki on syöty.
Vielä yksi outo himo on, en tiedä, onko enää myynnissä, nimittäin Fazerin Finlandia marmeladit.
Mudcake-jäätelö. Ja mutakakku. Mustikkapiirakka ja juustokakku. Onneksi suht harvoin pääsee noista herkuista osalliseksi, syöminen karkaa aina lapasesta.
Jogurtti, maustetut.