Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UFFilla on kalliit hinnat!

Vierailija
23.09.2015 |

Kävin ensinmäistä kertaa UFFilla ja järkytyin hinnoista! Monet vaatteet maksoivat 15 e ja yli, ja jostain tavallisista t-paidoistakin pyydettiin tyyliin 5 e. En kyllä halua maksaa käytetyistä vaatteista noin paljoa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 16:33"]

En ikinä osta UFFilta mitään muulloin kuin alepäivinä juuri tuosta syystä.

[/quote]

Juuri näin teen minäkin ja samasta syystä.

Vierailija
22/30 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kanssa tsekkaa huvikseni vertaamassa hintoja , mitä öaitan itse hinnaksi , kun mulla alkaa oman kirppari pöydän myynti. HM farkkurotsi oli siellä 15e.oikee hinta sille olus ollu 3-4 e. Hm samettijakku about.n 10v vanha.( mulla oli meinaa joskus liki samanlainen) sekin 15e.
Paras oli kun niillä oli joku delux rekki kassojen edessä. Siinä oli varmaan n 10-15 ( mallista päätellen)v helly hasen sadetakki. Sen hi ta oli vaatimattomasti 26e.!!!! Kuka hullu sieltä ostaa mitään. Vanhoja kalliita vaateita, jotka saavat vielä ilmaiseksi ja ihan suolaset hinnat. Ei köyhän kannata sinne mennä..menee suoraan hm liikkeseen ja saa samaan hintaan uuden:)

Vierailija
24/30 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut hirveät kasarirotsit on tosi kalliita uffilla, ehkä niitä sitten jotkut hipsterit käyttää?

Vierailija
25/30 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua tuota touhua. Monta viikkoa on ensin kalliit hinnat eikä kukaan osta mitään. Sitten yhdessä viikossa hinnat 5-4-3-2-1 euroa ja hirvee sutina. Luulis olevan helpompaa myydä niitä koko ajan kohtuuhinnalla.

Vierailija
26/30 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä järkytyin niistä hinnoista, kun vuosiin piipahdin UFFilla. Aivan älyttömän hintaista. Pläräsin silti ja pari löytöä tein, mutta raaskin ostaa.vain yhden ihanan huivin. 12 euroa.

Vierailija
27/30 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Uffin hinnat olleet aina ihan liian korkeita käytettyjen perusrättien hinnaksi. Ihmettelinkin ennen kun en koskaan löytänyt kirppiksiltä mitään, no sitten muutin Kierrätyskeskuksen lähelle ja käyn siellä melkein viikottain ja oon tehnyt ihan huippulöytöjä.

+Bonus: Ostin yhden ainoan kerran mitään Uffilta, t-paidan. Miesmyyjä tokaisi kassalla mulle että "vihdoinkin jollekin kelpaa tää" :D Joo ehkä sekin olis kelvannut jos ei olisi maksanut 11e... En olekaan siinä Uffissa edes käynyt sen jälkeen.

Vierailija
28/30 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vanhan keskustelun, piti ihan googlata kun kävin UFFissa pari päivää sitten. Perus H&M collegepaita 10e, taitavat maksaa jotain 7€ uutena. Miten nuo pysyy pystyssä, hipsterit vissiin ostaa? 

Vierailija
29/30 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tietää sitten, kun on käynyt Uffissa ensimmäisen kerran.

Sieltä ei kannata ostaa muuta kuin kahden euron päiviltä. Silloinkin tarkasti harkiten. Löysin kerran Mexxin toppatakin kahdella eurolla.

Vierailija
30/30 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostan vanhan keskustelun, piti ihan googlata kun kävin UFFissa pari päivää sitten. Perus H&M collegepaita 10e, taitavat maksaa jotain 7€ uutena. Miten nuo pysyy pystyssä, hipsterit vissiin ostaa? 

Hinnat on kyllä korkeat siihen nähden, että saavat ilmaiseksi myytävät tuotteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi