Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko feikannut koskaan orgasmia?

Vierailija
23.09.2015 |

Minä en. Mieheni ex-vaimo on. Oli kuulemma kiva tietää vuosien jälkeen, että kaikki naisen huutavat yhdyntäorgasmit olivatkin teeskenneltyjä. Voin itse ymmärtää ehkä sen, että joku on pari kertaa tähän "syyllistynyt", mutta miten kukaan jaksaa näytellä monia vuosia putkeen? Avatkaa vähän tätä ajatusmaailmaa, ja kartutetaan samalla kuinka yleistä tämä on naisten keskuudessa. Eli yläpeukku feikkaukselle ja alapeukku aitoudelle.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä. Ikävää, että aapeen mies on eron aikaan kuullut, että orkut on aina feikattu. Erotilanteessa moni vihainen nainen sanoo noin, myös peniksen kokoa, sekä kestävyyttä petipuuhissa mollataan siinä kohtaa kun halutaan iskeä vyön alle. Itse olen nainen ja häpeän vieläkin, kun nuorena lähtiessäni 6 v kestäneestä suhteesta menin haukkumaan miestä seksielämään liittyvillä asioilla. Kun näin miehen olevan ihan valmiina jatkamaan omaa elämäänsä ja itselläni päällimmäisenä tunteena oli katkeruus, sivalsin törkeästi orgasmiin ja erektioon liittyvillä jutuilla. Hävettää, sillä kommentit olivat nolo tapa yrittää sivaltaa vielä jollain, ihan millä vaan. Joo, törkeää, mutta jälkeenpäin olen kuullut, että tuo on monella naisella yleinen, epätoivoinen tapa loukata. Sitä kyllä ihmettelen, miksi noin yksityiskohtaisia tietoja aiemmista seksisuhteista pitäisi tuoda julki uuden kumppanin kanssa.

Vierailija
22/37 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut feikkaamaan usein, jos alkanut puuduttamaan kumppanin lahnailu, tai naisen paikat eivät ole enää kestäneet. m36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa tuleeko nainen vai ei.

Vierailija
24/37 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan feikannut. Saan aina, kun haluan. 

N44

Vierailija
25/37 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 17:10"]

[/quote]

useimpia mihiä ja naista itseään yleensä. Jos ei kiinnosta, älä harrasta seksiä naisen kanssa vaan vedä käteen. 

Vierailija
26/37 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen feikannut, mutta ei mennyt läpi.

-mies-

Vierailija
27/37 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 17:06"]

Voi elämä. Ikävää, että aapeen mies on eron aikaan kuullut, että orkut on aina feikattu. Erotilanteessa moni vihainen nainen sanoo noin, myös peniksen kokoa, sekä kestävyyttä petipuuhissa mollataan siinä kohtaa kun halutaan iskeä vyön alle. Itse olen nainen ja häpeän vieläkin, kun nuorena lähtiessäni 6 v kestäneestä suhteesta menin haukkumaan miestä seksielämään liittyvillä asioilla. Kun näin miehen olevan ihan valmiina jatkamaan omaa elämäänsä ja itselläni päällimmäisenä tunteena oli katkeruus, sivalsin törkeästi orgasmiin ja erektioon liittyvillä jutuilla. Hävettää, sillä kommentit olivat nolo tapa yrittää sivaltaa vielä jollain, ihan millä vaan. Joo, törkeää, mutta jälkeenpäin olen kuullut, että tuo on monella naisella yleinen, epätoivoinen tapa loukata. Sitä kyllä ihmettelen, miksi noin yksityiskohtaisia tietoja aiemmista seksisuhteista pitäisi tuoda julki uuden kumppanin kanssa.

[/quote]

Itse olin käsittänyt että tämä tunnustus oli tapahtunut enneminkin katumuksen kuin vihan myötä. Suhteessa oli paljon pettämistä naisen puolelta, niin voi olla että ylipäätänsä vain ei tykännyt itsestään ihmisenä ja avautui siksi näistä kaikista valheistansa ero vaiheessa, jotta saisi jonkunlaisen synninpäästön. Muista yksityiskohdista seksiin liittyen ei ollakaan puhuttu exiin liittyen, mutta tämä aihe tuli esille, kun itse tuskastelin sitä etten ole koskaan saanut pelkällä yhdynnällä orgasmia. ap 

Vierailija
28/37 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yleistä sitten on, ettei nainen saa kuin yhdessä asennossa? Meillä on nyt tämmönen "ongelma" pitkässä suhteessa ja ollut aina. Aluksi vähän otti itsetuntoon, mutta tosiaan mikään ei auta. Ottaa hellästi tai rajusti, ajan kanssa tai ilman. Ei mielestäni ole minusta, avuista tai olemisestani kiinni, mutta voin olla väärässäkin.

Sitten kun kääntyy tiettyyn asentoon, niin takuuvarma orgasmi naiselle halutessa vaikka alle minuutissa. Itse kyllä saan miehenä tyypillisesti mitenpäin vain.

m38

Vierailija
29/37 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 17:18"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 17:10"]

[/quote]

useimpia mihiä ja naista itseään yleensä. Jos ei kiinnosta, älä harrasta seksiä naisen kanssa vaan vedä käteen. 

[/quote]

Ja kiitokseksi näille miehille joita kiinnostaa feikkaatte? Jos feikkaat, niin älä harrasta seksiä miehen kanssa vaan räplää vittuasi.

Vierailija
30/37 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, eikä se mitenkään askarruta minua. En pidä orgasmia mitenkään tärkeänä asiana. 

Vierailija
31/37 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 17:33"]Aina, eikä se mitenkään askarruta minua. En pidä orgasmia mitenkään tärkeänä asiana. 
[/quote]

Eli et ole koskaan moista kokenut?

Vierailija
32/37 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläpeukutin feikkaamattomuutta ennen kuin luin viimeisen lauseen, eli oli tarkoitus alapeukuttaa.

Tuntuisi niin typerältä feikata, koska sitten mies ei voisi oikeasti tietää mistä oikeasti pidän, ja olisi vaikeampi pyytää sitä mitä oikeasti haluan. En usko että edes pystyisin feikkaamaan, koska esittäminen niin henkilökohtaisessa tilanteessa tuntuisi tosi vaivaannuttavalta.

Vierailija
33/37 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 16:40"]

Aika helppoa se feikkaaminen on, eikä miehet yleensä osaa tunnistaa naisen orgasmia kuitenkaan

[/quote]

Melkein väittäisin miehenä, että pystyn tunnistamaan sen jälkeisestä sykkeestä mutta miksei tuonkin joku taitava osaa feikata. Sen sijaan väitän että nainen ei pysty tunnistamaan tuliko mies vai ei. Se että saa lentämään ei tarkoita orgasmia.

m38
[/quote]
Juu tuo lypsäminen todellakin kuuluu siihen feikkaukseen. Ei siinä mikään erityisen taitava tarvitse olla. :D

Vierailija
34/37 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 16:40"]

Aika helppoa se feikkaaminen on, eikä miehet yleensä osaa tunnistaa naisen orgasmia kuitenkaan

[/quote]

Melkein väittäisin miehenä, että pystyn tunnistamaan sen jälkeisestä sykkeestä mutta miksei tuonkin joku taitava osaa feikata. Sen sijaan väitän että nainen ei pysty tunnistamaan tuliko mies vai ei. Se että saa lentämään ei tarkoita orgasmia.

m38
[/quote]
Juu tuo lypsäminen todellakin kuuluu siihen feikkaukseen. Ei siinä mikään erityisen taitava tarvitse olla. :D
[/quote]

No itselle siinä nainen karhunpalveluksen tekee.

Vierailija
35/37 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan feikannut.

Vierailija
36/37 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen feikannut.. Sekä nykyisessä parisuhteessa että tätä edeltävissä. Ja miksi? En saa yhdynnässä orgasmia helposti, todellakaan. Yhdyntäorgasmi vaatii minulta todella vahvaa henkistä tunnetta, kiihkoa ja himoa. Välillä vaan pääsee helpommalla esittämällä. Toisille miehille se naisen orgasmi on "pakko" ja jyystö ei lopu ennen kuin lopputulos on saavutettu. Pitkässä parisuhteessa ne himon tunteet ovat toisilla seksikerroilla paljon laimeammat, enkä vaan saa orgasmia. Välillä taas paineet sen saamiseen (sekä miehellä että minulla) ovat niin kovat, että koko homma kaatuu suorituspaineisiin. Olemme puhuneet asiasta mieheni kanssa ja nykyisin käytössämme on apuvälineitä (vibraattori /suuseksi), jotta saisin helpommin. Mieheni myös ymmärtää että minun ei "tarvitse" tulla joka kerta. 

Vierailija
37/37 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä että mies saa, muut arvot on toissijaisia eikä sinällään liikuta feikkaako vai ei. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä