Syötkö aina suklaalevyn kerralla?
Mulla tossa just Fazerin maitosuklaa. Ja näköjään syön kaikein.
Kommentit (57)
Riippuu vähän suklaasta, mutta viime torstaina meni daim bites 145g yhden päivän aikana :/
Yleensä pyrin syömään 100g kahdelle päivälle jaettuna kerran viikossa
En uskalla ostaa. Jos lähellä olisi pähkinäsuklaalevy, ottaisi ensin vähän, sitten lisää ja laittaisi pois muka, mutta ottaisi taas sen esille. Jos heittää roskiin kotona, sen tonkii esille, siksi muovipussi suojaa ettei roskiksesta mene siihen mitään myrkyllistä.
Pari palaa yleensä otan ja loput kaappiin. Levy kestää noin kuukauden.
Fazerin Sininen riittää noin viikoksi.
Ahmimishäiriöisen touhua. Itse otan kaksi palaa, pari kertaa viikossa. Jos oikein riehaannun, otan koko rivin. Ei suklaa niin kauheasti kiinnosta jostain syystä. Mutta sitä on aina kaapissa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Pari palaa yleensä otan ja loput kaappiin. Levy kestää noin kuukauden.
Mulla sama! Jos syön kerralla jopa yhden rivin, se on PALJON
Vierailija kirjoitti:
En syö suklaata ollenkaan.
Tätä ei kysytty.
Syön ja yksi levy ei edes riitä. Kun on alkuun päästy niin antaa mennä vaan….
Riippuu varmaan siitä tykkääkö suklaasta. Itse en kauheasti ja jää usein yhteen riviin maksimissaan. Suolaiset herkut taas menee liiankin nopeasti alas. Paras ratkaisu on ostaa pieni levy tai pussi sipsiä tai antaa itsellensä lupa vaikka kerran kuussa. Tuskin on kauhean vakavaa jos elämäntavat ovat muuten kunnossa.
En ikinä suklaalevy kestää riippuen siitä onko se 50gr vai 200gr, viikosta vuoteen tai joskus vanhenee ja heitän menemään.
2-3 levyä päivässä, olen kehopositiivinen.
Syön. Jos saan lahjaksi 5 levyä, syön kaikki viikossa, viimeistään.
Jos en osta, en syö
Syön. Tosin nykyään seurustellessa on se hyvä puoli että ostetaan yksi levy puoliksi, niin ei tule syötyä niin paljoa :D on se 200g kuitenkin vähän liikaa, vaikka sen pystyykin syömään.
Vierailija kirjoitti:
Ahmimishäiriöisen touhua. Itse otan kaksi palaa, pari kertaa viikossa. Jos oikein riehaannun, otan koko rivin. Ei suklaa niin kauheasti kiinnosta jostain syystä. Mutta sitä on aina kaapissa kyllä.
Väärin. Ei ole ahmimista kaikilla. Osa tykkää mausta ja toki on suhteellista onko sitten erikseen syömishäiriöpiirrettä, kun ei himo lopu. Onhan sekin outoa jos joku nyrhii ja nirhii viikkokausia tai vuoden yhtä levyä.
Just tänään ostin tarjouksesta eurolla fazerin suklaalevyjä. Varastoon. Puolet syöty.
Vierailija kirjoitti:
2-3 levyä päivässä, olen kehopositiivinen.
Sama täällä. Lisäksi menee pussi sipsejä ja 1,5l pullo oikeaa kokista.
Tynnyrimahaisten miesten touhua noiden suklaalevyjen lappaaminen.
No en tietenkään. Rivi riittää.