Olin kävelemässä ja joku kävi kiinni
Haaroväliin. Rupesin kiljumaan ja mies juoksi pois. Mitä teen, en kai soita hätänumeroon, kun ei ole hengenhätä?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Ilmoita poliisille ahdistelijat.
En löytänyt mitään numeroa
Miehen tuntomerkit? Jos tulee tuolla tasasella vastaan niin mä laitan sen kiljumaan.
Hätänumero on se numero joihin tuollaisissa tilanteissa soitetaan. Ei ole mitään erillistä poliisin numeroa siihen tarkoitukseen. Jos soittaa heti niin hyvällä tuurilla äijä voi jäädä kiinni lähistöltä.
Vierailija kirjoitti:
Miehen tuntomerkit? Jos tulee tuolla tasasella vastaan niin mä laitan sen kiljumaan.
En edes nähnyt kunnolla, kun hyökkäsi takaa. Tummahko iho mutta ei musta.
Leikitään että tää ei ole trolli
Sulla ei ole hengenhätä mutta väitän ettei ollut ensimmäinen eikä viimeinen kerta. Sikäli tapahtuneesta ei ole kulunut vielä aikaa, ei se nyt huono ajatus olisi soittaa että minkä näköinen hiippari saaliistaa ja millä kulmilla. Sinun reaktiosi saattoi pelästyttää tekijän, mutta joku toinen lamaantuessaan tai huonommassa paikassa ei ehkä selviä yhtä vähällä.
Eli ihan yleisenä vinkkinä kaikille, jos joku yrittää käydä kimppuun, aina ilmoitus vaikka itse pääsisikin karkuun, sillä on jo seuraava uhri kiikarissa, harva meistä on niin spesiaali seireeni että olisi minkään sortin erikoistapaus.
Kävin kerran kiinni teinitytön muodokkaaseen peppuun Triplassa, mutta tyttö ei kyllä kiljunut, hätkähti vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes nähnyt kunnolla, kun hyökkäsi takaa. Tummahko iho mutta ei musta.
Ja sulla on putkinäköiset silmät takaraivolla 😄
Normaali ihminen olisi heti soittanut polisille ja antanut tunto merkit mitkä havaitsi.Poliisi olisi tullut sinne ja alueella, etsinyt miestä syystä: Jos uusi tekonsa toisiinkin naisiin. Joskus tällä kyllä vedetään ihan hatusta noita jutut. Jotkut mies vihaajatko? Vai joku vaan keksi huvikseen jutut ja katsoo miten kansa reakoi?
Missäpäin Suomea tämä tapahtui ap?
Vierailija kirjoitti:
Missäpäin Suomea tämä tapahtui ap?
Helsingissä Jakomäessä olin. En jotenkin tiennyt, mitä tehdä. Kiljuin vaan. Mutta soitin hätänumeroon äsken.
Tietysti ilmoitus sillä voi olla muitakin uhreja
Aina kävellessä housuihin makkaran pötkö ja pari pientä kiiviä! Muistakaa naiset.
Miksi ihmeessä kyselisit täällä, mitä pitää tehdä jos joku käy kiinni?
Oliko Allu?