Syötkö aina suklaalevyn kerralla?
Mulla tossa just Fazerin maitosuklaa. Ja näköjään syön kaikein.
Kommentit (57)
En. Palan tai rivin siiloin tällöin. Levy kestää yleensä viikon.
Nuorempana ahmin kaiken, vuosia harjoittelin kuuntelemaan paremmin itseäni, about 35-vuotiaasta alkoi sujua jo hyvin.
Yleensä puoli levyä. Sehän on 3-4 riviä levystä riippuen.
Vierailija kirjoitti:
En. Palan tai rivin siiloin tällöin. Levy kestää yleensä viikon.
Nuorempana ahmin kaiken, vuosia harjoittelin kuuntelemaan paremmin itseäni, about 35-vuotiaasta alkoi sujua jo hyvin.
Hienoa!
En syö kerralla. Harvoin mulla omaa levyä on, miehen kanssa syödään parissa päivässä.
Arvas taas vastaukset, heti tyyliin puolikas pala vuoden välein riittää...
Katukuvassa näkyy totuus sitte.
En ole ikinä kokeillut,mutta en varmaan pystyis kun en muutenkaan voi imelää syödä kerralla kauheasti. Esim. karkkipussin kerralla tyhjentäminen on mulle ihan vieras ajatus.
Kolmesta viiteen levyä menee kun bingettää yhden kauden suosikkisarjaa. Konvehteja en laske ollenkaan koska yksittäisessä sellaisessa on vain 200Kcal.
Joo syön. Ärsytti kylässä kun isäni ja sen vaimo sannoi, että "juu otetaanpa parit palat" ja sitten laittoivat piiloon, siis mitä hittoa? Koko levy se pitää vetäistä!
Syön. Aina. Lapsuudessa koira varasti kolme riviä folion kera. Sitä virhettä en ole päästänyt tapahtumaan toiste.
No en ja hyvä kun muistutit.
Pitää syödä levy loppuun.
Söin just eilen koko levyn ja ehkä tunnissa meni. En kyllä yleensä osata suklaalevyjä, ovat niin tylsiä.
Vierailija kirjoitti:
Pari palaa yleensä otan ja loput kaappiin. Levy kestää noin kuukauden.
Tunnen tuollaisia ihmisiä.
Yleensä heistä ei kukaan tykkää.
300g fazerin ehkä
200g fazerin taatusti!
Suklaalevy päivässä munan puutteen hoitoon!
Vierailija kirjoitti:
Pari palaa yleensä otan ja loput kaappiin. Levy kestää noin kuukauden.
Sama minulla. Ja ostankin aina vain tummaa suklaata, sitä ei edes pysty syömään paljon kerralla.
Läskit luuserit on suklaa-addikteja.
En. Suuhuni mahtuu vain nelisen palaa kerallaan. Levyn syöminen kerralla olisi liian vaikeaa.
Yleensä syön noin kolmasosan tai puolet levystä kerralla, sitten laitan levyn pois ettei mene överiksi. Viikossa menee kyllä useampi levy... suklaa on lempiherkkuni.