Miten suhtautua miehen valehteluun?
Olin kamalan mustasukkainen mieheni työkaverista. Olin varma, että heillä on jotain juttua, kun koko ajan viestittelevät, mieheni ei yleensä muille kavereilleen niin aktiivisesti viestittele. Niinpä sitten menin ja luin salaa heidän viestejään (tiedän ettei saisi) ja nyt olen hämmentynyt. Viestit olivat ihan ok, eivät mitenkään flirttailevia, mutta mies selittää tälle naiselle ihan kummallisia juttuja. Keksii päästään mitä on muka tehnyt viikonloppuna jne. En enää ole mustasukkainen tuosta työkaverista, mutta ihmetyttää vaan MIKSI hän sepittää sille naiselle kaikkia keksittyjä juttuja. Häpeääköhän hän tavallista arkeamme, kun selittää sille spontaaneista ja hauskoista reissuista, joita ei ole tapahtunut? Mitä ihmettä miehen päässä liikkuu?!?
Kommentit (23)
Anna olla. Se elää haavemaailmassa. Onks tuosta nyt harmia kellekään?
Onko kaikki miehet tulleet aivan hulluiksi? Justiin päättyi oma suhde kun mies oli elänyt kaksoiselämää vuoden alusta asti. Valheita hänkin luritellut minkä ehtinyt.
Kaikki kertoo joskus valkoisia valheita, mutta kokonaiset tarinat...ei ole mies kasvanut aikuiseksi. Kasvata nyt semmosen kanssa sitten lapsi.
Ota asia puheeksi miehen kanssa ja käske sen mainita sutkin seuraavassa viestissään. Mielummin niin et kertoo olleensa sun kanssa ihanalla viikonloppureissulla.