Miten suhtautua miehen valehteluun?
Olin kamalan mustasukkainen mieheni työkaverista. Olin varma, että heillä on jotain juttua, kun koko ajan viestittelevät, mieheni ei yleensä muille kavereilleen niin aktiivisesti viestittele. Niinpä sitten menin ja luin salaa heidän viestejään (tiedän ettei saisi) ja nyt olen hämmentynyt. Viestit olivat ihan ok, eivät mitenkään flirttailevia, mutta mies selittää tälle naiselle ihan kummallisia juttuja. Keksii päästään mitä on muka tehnyt viikonloppuna jne. En enää ole mustasukkainen tuosta työkaverista, mutta ihmetyttää vaan MIKSI hän sepittää sille naiselle kaikkia keksittyjä juttuja. Häpeääköhän hän tavallista arkeamme, kun selittää sille spontaaneista ja hauskoista reissuista, joita ei ole tapahtunut? Mitä ihmettä miehen päässä liikkuu?!?
Kommentit (23)
Yrittää päästä naisesta helposti eroon, selittää hienoja reissuja jotta kiinnostunut nainen huomaisi että ei ole mahiksia
No kertooko se niissä viesteissä että on sun kanssa tekemässä niitä asioita? Jos kertoo, niin yrittää peitellä tylsää parisuhde-elämää. Jos ei, niin yrittää herättää kiinnostusta naisessa ja peitellä sitä, että on sun kanssa
Eipä ollut minua kauheasti mainittu viesteissä... Sama tuli siis mieleen kuin 4. viestin kirjoittajalla. Yrittääkö vaikuttaa naisen silmissä kiinnostavammalta kuin on?! Plaah, mä en nyt jaksa tämmöstä. Helvetin ukko, lähtekööt jos normaali elämä ei kelpaa.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:06"]Eipä ollut minua kauheasti mainittu viesteissä... Sama tuli siis mieleen kuin 4. viestin kirjoittajalla. Yrittääkö vaikuttaa naisen silmissä kiinnostavammalta kuin on?! Plaah, mä en nyt jaksa tämmöstä. Helvetin ukko, lähtekööt jos normaali elämä ei kelpaa.
[/quote]
Näinpä, jätä se kiva
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:06"]Eipä ollut minua kauheasti mainittu viesteissä... Sama tuli siis mieleen kuin 4. viestin kirjoittajalla. Yrittääkö vaikuttaa naisen silmissä kiinnostavammalta kuin on?! Plaah, mä en nyt jaksa tämmöstä. Helvetin ukko, lähtekööt jos normaali elämä ei kelpaa.
[/quote]
Eli sanoiko se, että teki niitä pikku matkoja sun kanssa yms?
Valehtelee ettei paljastu suhde suhun. Tai ainakaan se että viettää sun kanssa aikaa. Sika äijä
Eiköhän tuo ole aika hiton selvää mitkä ovat miehen ajatukset naisesta ja mikä motiivi kertomustensa värittämiselle. Kuulostaa ihastuneelta ja tietoisesti pitää läheistä kontaktia naiseen, kun tosiasiassa voisi ottaa etäisyyttä ja täten vähentää tunteiden määrää jos kunnioittaa teidän suhdetta.
Ei, reissussa puhui olleensa joko yksin tai kavereiden kanssa. En jaksanut ihan ensimmäisiin viesteihin asti lukea, tietääköhän nainen edes että asutaan yhdessä... Luulis nyt sentään. Tässä alkaa jotenkin epäillä itse kaikkea mitä mies sanoo.
Valehtelee sille. Josko edes tietää miehen olevan varattu
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:10"]Ei, reissussa puhui olleensa joko yksin tai kavereiden kanssa. En jaksanut ihan ensimmäisiin viesteihin asti lukea, tietääköhän nainen edes että asutaan yhdessä... Luulis nyt sentään. Tässä alkaa jotenkin epäillä itse kaikkea mitä mies sanoo.
[/quote]
No sitten taitaa yrittää peitellä sua ja pitää toisen naisen lähellään. Juttele miehesi kanssa
Pääasiassa viestit naisen ja mieheni välillä koskivat siis kuitenkin vain yhteistä harrastusta, joka molemmilla on ja täysin asiallisella tasolla ja ymmärrän että miehestä on kiva löytää joku jonka kanssa niistä jutella, kun mua ei nii kiinnosta. Nää päästä keksityt reissut ja muut oli se mihin kiinnitin huomiota ja mitkä vaikuttaa vähän turhan oudoilta. Ehkä äijä on nyt sitten ihastunut.
Suhtaudu ihan niinkuin itse haluat. Itse suhtautuisin niin, että ukko lähtisi vaihtoon.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:13"]Pääasiassa viestit naisen ja mieheni välillä koskivat siis kuitenkin vain yhteistä harrastusta, joka molemmilla on ja täysin asiallisella tasolla ja ymmärrän että miehestä on kiva löytää joku jonka kanssa niistä jutella, kun mua ei nii kiinnosta. Nää päästä keksityt reissut ja muut oli se mihin kiinnitin huomiota ja mitkä vaikuttaa vähän turhan oudoilta. Ehkä äijä on nyt sitten ihastunut.
[/quote]
Kysy siltä
Taitaa olla juu keskustelun paikka. Vaan uskoako miestä, jos väittääkin ettei ole ihastunut? Äh
Ootko mun exän kans...uskoo itsekin valehtelunsa
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:16"]Taitaa olla juu keskustelun paikka. Vaan uskoako miestä, jos väittääkin ettei ole ihastunut? Äh
[/quote]
Seuraavan kerran kun näät viestittelevän sano miehelle, että pyytää teille kahville. Jos ei halua niin sillä on salattavaa eikä ole vain ystäviä. Tai tongi naisen numero ja suunnittele hänen kanssaan harrastukseen liittyvä ylläri miehelle
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:17"]
Ootko mun exän kans...uskoo itsekin valehtelunsa
[/quote] Hahah, apua, toivottavasti ei oo sama tyyppi :D
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:16"]Taitaa olla juu keskustelun paikka. Vaan uskoako miestä, jos väittääkin ettei ole ihastunut? Äh
[/quote]
No pyydä kunnioittamaan sua edes vähän ja kertomaan totuuden, että pääsette molemmat jatkamaan elämäänne. Tuosta naisesta et oikein pääse eroon, jos on kerran työkaveri... Kysy, että mikä on sen valehtelun motiivi. Kurjaa käytöstä sua kohtaan, jos tosiaan salailee sua ja yrittää lähestyä toista samalla kun "roikuttaa sua mukana" ja tuhlaa sun aikaa
Kokeile vähän virkistää suhdettanne miehesi kanssa ni jospa ihastus unohtuisi. Jos ei unohdu niin heitä mies mäkeen.
Huhh! Yritä nähdä nainen kun olet muehesi seurassa ja käräytä ukko vslheesta xD