Naapurin lapsen huuto huolestuttaa
asun kerrostalossa, jossa asuu paljon lapsiperheitä. Seinänaapurini jompi kumpi noin 4-5v poika tai 2 v tyttö huutaa kuin syötävä usein ja todella pitkiä aikoja kerralla. En tiedä onko kyse todella temperamenttisesta uhmaikäisestä vai jostain vakavammasta... Olen kuullut huutoa siitä asti kun muutin, eli helmikuusta. En tiedä mitä pitäisi tehdä?
Kommentit (43)
Kyllä lapset nyt huutaa, raivoaa ja vaikka mitä. Toiset enemmän ja vähemmän. Aina sai pelätä että joku tekee lasuun ilmoituksen. Voi kuinka helpolla pääsee ok-talossa asuva.
No nyt meidän lapset on teinejä niin harvoin enää tuota myräkkää ja huutoa on. Sellainen opetus kyllä oli että onneksi noita lapsia ei tullut kuin kaksi. Lapsiani rakastan mutta niin tarpeeksi sain itkusta ja huudosta.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 15:06"]
Meidän seinänaapurissa asuu vuoden ikäinen vittupää (anteeksi, miten se tälleen lipsahti), joka huutaa koko aika ja todellakin vain huvikseen. Jos tää demoni on takapihallaan (rivari) ni ei puhettakaan että ite voi olla, saati pitää edes ovea tai ikkunaa auki, kun se turhanpäiväinen suoraa kurkusta huutaminen tulvii asuntoon. Mulla on lapsia, kavereilla on lapsia, oon ollu tarhassa töissä ja aidosti pidän lapsista. Lapsillakin on välillä huonoja päiviä ja se on ok, mutta tuo meidän naapuri huutaa vain ilkeyttään.
[/quote]
Ilkeä yksivuotias?
Meidän seinänaapurissa asuu vuoden ikäinen vittupää (anteeksi, miten se tälleen lipsahti), joka huutaa koko aika ja todellakin vain huvikseen. Jos tää demoni on takapihallaan (rivari) ni ei puhettakaan että ite voi olla, saati pitää edes ovea tai ikkunaa auki, kun se turhanpäiväinen suoraa kurkusta huutaminen tulvii asuntoon. Mulla on lapsia, kavereilla on lapsia, oon ollu tarhassa töissä ja aidosti pidän lapsista. Lapsillakin on välillä huonoja päiviä ja se on ok, mutta tuo meidän naapuri huutaa vain ilkeyttään.