Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokematon mies ei kelpaa naisille?

Vierailija
22.09.2015 |

Monesti saa kuulla miten kokematon mies ei kelpaa naisille lainkaan tai sitten vasta myöhemmällä iällä, eli ehkä tarkemmin jossain siellä 30-45v tienoilla. Mihin perustuu väite, että mies kelpaisi vaikka silloin vähän yli 30-vuotiaana jos ei kelvannut parikymppisenä? Jos ei ole ikinä saanut naisilta positiivista huomiota niin miten sitten naiset yhtäkkiä kiinnostuvatkin siitä miehestä?

Luonne ja jutut tuskin paljoa muuttuvat vuosien aikana, eli jos on aina ollut hiljainen hissukka ja taustalla seuraaja niin ei siitä mitään menestyvää työpaikan johtajaakaan tule. Jos siis halutaan lähteä sille linjalle, että mies olisikin muuttunut menestyjäksi ja tietynlaisia naisia kiinnostavaksi, kyllä ne menestyjät on yleensä niitä jotka olivat röyhkeitä kusipäitä jo nuorena. Ulkonäkö tietysti muuttuu, mutta muuttuuko se huonompaan vai parempaan onkin taas toinen kysymys. Vai johtuuko se, että ennen naisille kelpaamaton mies muuttuu kelpaavaksi kun naiset tajuavatkin etteivät olleetkaan riittäviä niille unelmamiehilleen?

Sen ainakin tiedän, että minä en kelpaa kenellekään naiselle olin sitten 40v tai 100v. Haluaisin kuitenkin herättää aiheesta keskustelua, koska en ole ainoa mies Suomessa, joka jää ilman maksuttoman naisen kosketusta. Naisille on helppoa saada miehiltä huomiota jos on valmis laskemaan rimaa tai sitten ryhtymällä yhden yön juttuihin, miehille se riman laskeminenkaan ei välttämättä riitä mihinkään.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se koskaan bonus ole, joo. Myös pelkkä seurustelemattomuus tai lyhyet suhteet on naisille piiiitkä miinus.

Vierailija
2/29 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerran kokeilin. 30v mies kerran harrastanu seksiä aiemmin. Tärisi päällä ihan jännityksestä horkassa. Kädet ei kantaneet, mulkku lopahti. Aattelin, että on näitä muitakin. Jaksa enää kouluttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdittaiskos sitä että onko sulla hygienian ylläpidossa, käytöstavoissa tai empatiakyvyssä perustavanlaatuista vikaa?

Vierailija
4/29 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki ajattele samalla tavalla että kokemattomuus olisi iso miinus, minusta olisi suorastaan kiihottavaa opettaa kokemattomampaa miestä...

Vierailija
5/29 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:11"]Eivät kaikki ajattele samalla tavalla että kokemattomuus olisi iso miinus, minusta olisi suorastaan kiihottavaa opettaa kokemattomampaa miestä...
[/quote]
Ei muuta kuin vastaanotto pystyyn, asiakkaita kyllä löytyy.

Vierailija
6/29 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:01"]Itse kerran kokeilin. 30v mies kerran harrastanu seksiä aiemmin. Tärisi päällä ihan jännityksestä horkassa. Kädet ei kantaneet, mulkku lopahti. Aattelin, että on näitä muitakin. Jaksa enää kouluttaa.
[/quote]

Niin. Aikani olen kouluttanut. Nyt on se ikä jolloin ei enää tarvitse. Sen hoitaa nuoremmat. :D

Vierailija
7/29 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:11"]Eivät kaikki ajattele samalla tavalla että kokemattomuus olisi iso miinus, minusta olisi suorastaan kiihottavaa opettaa kokemattomampaa miestä...
[/quote]

Mulla sama. Kokemattomuus on plussaa. Pidän neitsytmiehistä.

Vierailija
8/29 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:19"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:11"]Eivät kaikki ajattele samalla tavalla että kokemattomuus olisi iso miinus, minusta olisi suorastaan kiihottavaa opettaa kokemattomampaa miestä...
[/quote]

[/quote]
Olet melko yksin mieltymyksesi kanssa. Muuten minuakaan ei enää olisi.
Neitsytmies

Vierailija
9/29 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kokematon mies kelpaa. Se mikä ei kelpaa, on pihlajanmarjoja happamiksi haukkuva katkeroitunut luuseri.

aika monen todllinen luonnemuuten paljastuu vasta siinä kolme. Kympin tienoilla. Kun vastuuta alkaa vähitellen kertä ja katsotaan, kuka pystyy sitä kantamaan. Sillä nimittäin on menestyksen kanssa tekemistä, ei niinkään "röyhkelllä  kusipäisyydellä".

Vierailija
10/29 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin. Aikani olen kouluttanut. Nyt on se ikä jolloin ei enää tarvitse. Sen hoitaa nuoremmat. :D" - Pitäsikö rivien välistä ymmärtää, että tämä on, myös peruste sille, miksi niin moni mies katselee ja haaveilee itseään selvästi nuoremmasta kumppanista; jos "se" vaikka olisikin yhtä kokematon. - Itse miehenä en ole hetkeen harrastanut seksiä ja kieltämättä on "jo" kertaalleen käynyt mielessä, että mitä jos h-hetkellä homma toimikaan? - Toisaalta -olen varmaan laiska, tai sitten vain muuten huono priorisoimaan asioita, mutta koska minulla ei -yllätys, yllätys- ole tällähetkellä ns. vakikumppania, niin en täysin ymmärrä,miksi minun nyt pitäisi käyttää aikaani siihen, että etsisin itselleni satunnaista seksi seuraa, ikään kuin käyttäsin naisia, jonkinlaisena harjoitusalustana, tai siis yrittäisin valita jokakerta uuden tavan treenata.        

Vierailija
11/29 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis on jurrissa

Vierailija
12/29 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:19"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:11"]Eivät kaikki ajattele samalla tavalla että kokemattomuus olisi iso miinus, minusta olisi suorastaan kiihottavaa opettaa kokemattomampaa miestä...
[/quote]

[/quote]
Neitsytmies
[/quote]

Tiedän. Maailma on liian julma. Mun on aina ollut kuitenkin vaikea vastustaa. Mulla saattaa olla fetissi. Olen aika dominoiva sängyssä. Poikuuden vieminen on parasta. Olisi mukava törmätä jossain.

Vierailija
13/29 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisiin naisiin isket silmäsi? Älä valikoi pintaliitäjiä ja muotinukkeja sun muita pissiksiä. Valitse sen sijaan ihan tavallinen nainen. Voi olla, ettei hänelläkään ole kovin paljon kokemusta miehistä, mutta siinäpä sitten yhdessä opettelette. Olkaa avoimia alusta lähtien. Älä siis esitä mitää ensirakastajaa, kun et kerran sellainen ole. Tietysti miehen itsetuntoa hivelisi, jos saisi isketyksi baarin upeimman misun, mutta jätä se niille kiimaisille äijille. Jos olet siisti ja puhdas hampaita, kynnenalusia ja sukkia ynnä pippeliä myöten, niin ei muuta kuin yrittämään. Vain sellaiset naiset, joilla ei ole itsetunto kohdallaan, vaikka yrittävätkin muuta esittää, torjuvat kokemattoman miehen. Itsensä kanssa sovussa elävä nainen hyväksyy toisen puutteellisuudet, varsinkin kun ne voi ajan myötä korjata. Onnea etsintään!

Vierailija
14/29 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:19"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:11"]Eivät kaikki ajattele samalla tavalla että kokemattomuus olisi iso miinus, minusta olisi suorastaan kiihottavaa opettaa kokemattomampaa miestä...
[/quote]

[/quote]
Neitsytmies
[/quote]

Tiedän. Maailma on liian julma. Mun on aina ollut kuitenkin vaikea vastustaa. Mulla saattaa olla fetissi. Olen aika dominoiva sängyssä. Poikuuden vieminen on parasta. Olisi mukava törmätä jossain.
[/quote]
Kyllä tuo törmääminen minulle sopii. Mistä päin olet?

Vierailija
15/29 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini- ja nuoriaikuisiässä näitä kokemuksia haetaan. Se kuuluu ikään. Opetellaan miten vastakkaisen sukupuolen kroppa toimii. Vanhempana mietitään miten paremmin vielä tiedostaen että jokainen on yksilö.

Vierailija
16/29 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:39"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:19"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:11"]Eivät kaikki ajattele samalla tavalla että kokemattomuus olisi iso miinus, minusta olisi suorastaan kiihottavaa opettaa kokemattomampaa miestä...
[/quote]

[/quote]
Neitsytmies
[/quote]

[/quote]
[/quote]

Pirkanmaaltahan minä.

Vierailija
17/29 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:42"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:39"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:19"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:11"]Eivät kaikki ajattele samalla tavalla että kokemattomuus olisi iso miinus, minusta olisi suorastaan kiihottavaa opettaa kokemattomampaa miestä...
[/quote]

[/quote]
Neitsytmies
[/quote]

[/quote]
[/quote]

Pirkanmaaltahan minä.
[/quote]
On meillä jonkin verran välimatkaa, mutta miksipä ei viikonloppuna tapaaminen onnistuisi. Vai?

Vierailija
18/29 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:35"]

Millaisiin naisiin isket silmäsi? Älä valikoi pintaliitäjiä ja muotinukkeja sun muita pissiksiä. Valitse sen sijaan ihan tavallinen nainen. Voi olla, ettei hänelläkään ole kovin paljon kokemusta miehistä, mutta siinäpä sitten yhdessä opettelette. Olkaa avoimia alusta lähtien. Älä siis esitä mitää ensirakastajaa, kun et kerran sellainen ole. Tietysti miehen itsetuntoa hivelisi, jos saisi isketyksi baarin upeimman misun, mutta jätä se niille kiimaisille äijille. Jos olet siisti ja puhdas hampaita, kynnenalusia ja sukkia ynnä pippeliä myöten, niin ei muuta kuin yrittämään. Vain sellaiset naiset, joilla ei ole itsetunto kohdallaan, vaikka yrittävätkin muuta esittää, torjuvat kokemattoman miehen. Itsensä kanssa sovussa elävä nainen hyväksyy toisen puutteellisuudet, varsinkin kun ne voi ajan myötä korjata. Onnea etsintään!

[/quote]

Ei minulla ole mikään noista kunnossa, mutta en naisia edes lähesty. Minulle on tehty oma tasoni niin selväksi ettei ole jäänyt mitään epäselvyyttä siittä, että kelpaanko kenellekään. Ja tietysti tajuan sen itsekin enkä haaveile turhia. AP

Vierailija
19/29 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokematonkin mies kelpaa naisille, jos antaa nipun seteleitä heti ensimmäiseksi tapaamisella.

Vierailija
20/29 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 18:01"]

Kokematonkin mies kelpaa naisille, jos antaa nipun seteleitä heti ensimmäiseksi tapaamisella.

[/quote]

Rahalla saa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä