Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imovane vai opamox unilääkkeenä?

Vierailija
22.09.2015 |

Kävin lääkärillä tänään ja kirjoitti mulle reseptit molemmista.Kumpaa kokeilisen ensi yönä.Olen niin väsynyt mieheen ja tulevaan avioerooni.Yöllä en saa unta,aivot käy jotenkin ylikierroksella.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ongelma nukahtamisessa, vai heräiletkö pitkin yötä?

Vierailija
2/11 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imovane parempi tähän tarkoitukseen. tehokkampi ja toimii nopeammin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilisin ensin Imovanea koska se on ensisijaisesti nukahtamiseen tarkoitettu. :) Toki opamox varmasti siihen myös auttaa, muut käyttöaiheet mm. Ahdistuneisuus, jännitystilat jne.

Vierailija
4/11 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota pari lasia viiniä

Vierailija
5/11 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imovane on varmasti se ensisijainen, sillä se tehoaa hyvin nopeasti. Mutta kuvasit käyväsi ylikierroksilla. Joskus voi olla, ettei pelkkä hypnoottinen unilääke siinä tilanteessa riitä. Saatat jäädä hereille ja saada epämiellyttäviä hallusinaatioita ja tehdä asioita, joista sinulle ei jää mitään muistikuvia.

Ylikiihtyneenä voisi olla turvallisempi ottaa sekä Imovanea(7,5mg) että pienehkö annos Opamoxia (7,5-15mg, tarvittessa 30mg).

-2

Vierailija
6/11 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei ainakaan nuo nukahtamislääkkeet, kuten Imovane, pidä unessa jos unettomuuden syy on stressi tai ahdistus. Herään tunnin päästä lääkkeellä nukahtamisesta, enkä nukahda uusiksi, jos en ota uutta lääkettä. Siksi rauhoittava lääke kuten Opamox on paljon parempi. Mutta kokeile itse, kumpi sinulla paremmin toimii.

Vierailija
7/11 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imovane on parempi unen saamiseksi. Jos haluat helpotusta ahdistuneeseen oloon, voit kokeilla puolittaa ja ottaa molemmat.

Vierailija
8/11 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imovane, minulla ollut aiemmin molempia ja imovane on tehokkaampi. Sen voi halutessaan puolittaakin, toinenkin toimii mutta ei ole niin voimakas. Muista vaan mennä sänkyyn heti pillerin ottamisen jälkeen ja silmut kii niin ei mee vaikutus ohi :)

Vierailija
9/11 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota opamox pari tuntia ennen kun tarkoitus mennä nukkumaan ja imovane sitten kun oo oikeesti käymässä nukkumaan. Pitäis toimia.

Vierailija
10/11 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.kiitos vastanneille.Lääkäri sanoi,että voin ottaa opamoxia 30 mg tunti ennen nukkumaan menoa.Jännittää miten herään aamulla,kun herätys klo 5.30.Vaikeus on siis nukahtaminen.

ap

Vierailija
11/11 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin Opamox tekee ihan hirveän vaikeaksi heräämisen. Lisäksi tekee olon tosi tukkoiseksi ja päätä särkee seuraavana päivänä? Kun mulla oli sama tilanne niin käytin Opamoxia päivällä ja illalla otin Imovanen just ennen kuin halusin nukahtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan