Oletan aina treffeillä käydessäni, että mies maksaa
Myös kaikki tuntemani miehet ovat sitä mieltä, että treffeillä mies maksaa ja on häpeällistä, jos nainen tarjoutuu maksamaan.
Kommentit (180)
No älkää maksako kumpikaan niin sitten kenenkään ei tarvitse hävetä.
Parempi jättää treffit väliin ja keskittyä kissan hoitoon
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:54"]Minä oletan, että nainen aukaisee aina haarat treffien päätteeksi, jos olen maksanut. Pidän häpeällisenä, jos nainen ei anna pillua treffikustannusten hyvittämiseksi. Kerrankin yksi nainen yritti vedota menkkoihin, mutta otti sitten poskeen loppuun asti.
[/quote]
Juuri näin, jos nainen tarjoaisi treffeillä (ei tule ikinä tapahtumaan) antaisin mielelläni penistä treffien jälkeen kustannusten hyvittämiseksi.
Herrasmies
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:54"]Minä oletan, että nainen aukaisee aina haarat treffien päätteeksi, jos olen maksanut. Pidän häpeällisenä, jos nainen ei anna pillua treffikustannusten hyvittämiseksi. Kerrankin yksi nainen yritti vedota menkkoihin, mutta otti sitten poskeen loppuun asti.
[/quote]
Juuri näin, jos nainen tarjoaisi treffeillä (ei tule ikinä tapahtumaan) antaisin mielelläni penistä treffien jälkeen kustannusten hyvittämiseksi.
Herrasmies
[/quote]
Myöskään kukaan tuntemistani miehistä ei vaadi seksiä palkaksi ruoan tarjoamisesta. :) tärkeämpää on kivat treffit.
Minusta se maksaa joka on kutsun esittänyt, sukupuolisidonnaisuus hiiteen.
Tämä pätee jos vaikka kutsun vanhempani tai ystäväni ravintolaan, niin minä maksan. Ja menen aidosti hämilleni, jos joku pyytää minut tapaamiseen ravintolaan ja minun oletetaan maksavan oma ruokani.
Olet siis kuin tyypillinen valkoinen,1950-luvun amerikkalaisen keskiluokkaisen perheen teinityttö ,jossain elokuvaihanteessa.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:54"]Minä oletan, että nainen aukaisee aina haarat treffien päätteeksi, jos olen maksanut. Pidän häpeällisenä, jos nainen ei anna pillua treffikustannusten hyvittämiseksi. Kerrankin yksi nainen yritti vedota menkkoihin, mutta otti sitten poskeen loppuun asti.
[/quote]
Herrasmies
[/quote]
Myöskään kukaan tuntemistani miehistä ei vaadi seksiä palkaksi ruoan tarjoamisesta. :) tärkeämpää on kivat treffit.
[/quote]
Ei sitä tarvitse vaatia, jos nainen tietää treffailunsäännöt. Moukkamaista naista voi vähän sanallisesti neuvoa etiketin noudattamiseen.
Herrasmies
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:07"]
Minusta se maksaa joka on kutsun esittänyt, sukupuolisidonnaisuus hiiteen. Tämä pätee jos vaikka kutsun vanhempani tai ystäväni ravintolaan, niin minä maksan. Ja menen aidosti hämilleni, jos joku pyytää minut tapaamiseen ravintolaan ja minun oletetaan maksavan oma ruokani.
[/quote]
tähän sitten lisätään se, että miehen kuuluu tehdä aloite, niin ollaan taas ap:n tilanteessa, mies maksaa aina.
Maksan aina kaiken kun olen maksullisten naisten kanssa tekemisissä...
41v m
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:44"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:07"]
Tassa ketjussa tuli taas esille se miksi en loytanyt miesta Suomesta vaan piti etsia ulkomailta. Yhdessa rakastuttiin, perustettiin perhe ja kummankin panoksella on rikastuttu onnellisesti jo 30 vuotta.
[/quote]
paljonko sulla on osuus siitä rikkaudesta? vai vittupassi toimii?
[/quote] Kaikki omaisuus on 50/50. Tuota toista, rumaa kysymystasi en edes ymmarra (onneksi).
Hyvä Ap! Kyllä se kertoo jotain, jos aikuinen työssäkäyvä mies ei viitsi yhden aterian verran panostaa naiseen. Eri asia ehkä, jos kyseessä köyhät opiskelijat, mutta työssäkäyvillä aikuisilla ei ole mitään hyvää syytä pihistellä. Noloa pyytää ravintolassa laskut erikseen. Jos siitä pidempi suhde lähtee käyntiin, niin toki on reilua tasata puntteja jollain muulla tavoin, mutta treffeillä herrasmies maksaa, jos nyt ei nainen väkisin tyrkytä omaa osuuttaan. Sanokaa mitä haluatte tasa-arvosta, mutta pihin miehen kanssa ei kannata perhettä perustaa. Siitä ei seuraa kuin päänsärkyä. Ennen pitkää huomaa, että kaikki lasten kustannukset tulee maksettua omasta pussista tmv. Kaikki tasa-arvosta vinkuvat miehet muistakoon, että ennen vanhaan miehet elättivät perheensä kokonaan yksin. Saatte olla kiitollisia feminismille, että naiset ylipäätään menivät töihin!
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:49"]
Myös kaikki tuntemani miehet ovat sitä mieltä, että treffeillä mies maksaa ja on häpeällistä, jos nainen tarjoutuu maksamaan.
[/quote]
Onneksi ei tarvitse elää noin vanhanaikaisessa sukupuolistereotypisessä maailmassa. Luojan kiitos tasa-arvosta. Jos mun tuttavamiehet laukoisivat noin sovinistisia juttuja, olisivat entisiä kavereita.
No olis toi mustakin kiva, että mies maksaisi ja kohtelisi kuin Naista. Enpä ole koskaan sellaista kohtelua saanut, johtunee siitä että olen aina seurustellut suomalaisten kanssa.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:18"]Hyvä Ap! Kyllä se kertoo jotain, jos aikuinen työssäkäyvä mies ei viitsi yhden aterian verran panostaa naiseen. Eri asia ehkä, jos kyseessä köyhät opiskelijat, mutta työssäkäyvillä aikuisilla ei ole mitään hyvää syytä pihistellä. Noloa pyytää ravintolassa laskut erikseen. Jos siitä pidempi suhde lähtee käyntiin, niin toki on reilua tasata puntteja jollain muulla tavoin, mutta treffeillä herrasmies maksaa, jos nyt ei nainen väkisin tyrkytä omaa osuuttaan. Sanokaa mitä haluatte tasa-arvosta, mutta pihin miehen kanssa ei kannata perhettä perustaa. Siitä ei seuraa kuin päänsärkyä. Ennen pitkää huomaa, että kaikki lasten kustannukset tulee maksettua omasta pussista tmv. Kaikki tasa-arvosta vinkuvat miehet muistakoon, että ennen vanhaan miehet elättivät perheensä kokonaan yksin. Saatte olla kiitollisia feminismille, että naiset ylipäätään menivät töihin!
[/quote]
Kannattaako niin pihin naisen kanssa perustaa perhe, joka ei raaski maksaa edes omaa osuuttaan treffeistä?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:12"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:54"]Minä oletan, että nainen aukaisee aina haarat treffien päätteeksi, jos olen maksanut. Pidän häpeällisenä, jos nainen ei anna pillua treffikustannusten hyvittämiseksi. Kerrankin yksi nainen yritti vedota menkkoihin, mutta otti sitten poskeen loppuun asti.
[/quote]
Herrasmies
[/quote]
[/quote]
Ei sitä tarvitse vaatia, jos nainen tietää treffailunsäännöt. Moukkamaista naista voi vähän sanallisesti neuvoa etiketin noudattamiseen.
Herrasmies
[/quote]
Etikettiin ei kuulu pillun antaminen. :)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:12"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:54"]Minä oletan, että nainen aukaisee aina haarat treffien päätteeksi, jos olen maksanut. Pidän häpeällisenä, jos nainen ei anna pillua treffikustannusten hyvittämiseksi. Kerrankin yksi nainen yritti vedota menkkoihin, mutta otti sitten poskeen loppuun asti.
[/quote]
Herrasmies
[/quote]
[/quote]
Herrasmies
[/quote]
[/quote]
Kyllä vain kuuluu, aivan samalla tavalla kuin, että mies tarjoaa :)
Mä en oleta, mutta joka kerta kun olen treffeillä ottanut lompakon esiin mies on halunnut tarjota.
Niin minäkin oletan. Voin kyllä maksaamuulloin, mutta ekoilla treffeillä mies osoittaa moukkamaisuutensa ja pihiytensä, jos laittaa minut maksamaan.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:12"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:54"]Minä oletan, että nainen aukaisee aina haarat treffien päätteeksi, jos olen maksanut. Pidän häpeällisenä, jos nainen ei anna pillua treffikustannusten hyvittämiseksi. Kerrankin yksi nainen yritti vedota menkkoihin, mutta otti sitten poskeen loppuun asti.
[/quote]
Herrasmies
[/quote]
[/quote]
Herrasmies
[/quote]
[/quote]
Kyllä vain kuuluu, aivan samalla tavalla kuin, että mies tarjoaa :)
[/quote]
Väärin. :) naisen ei ole mikään pakko antaa pillua jos ei natsaa. :)
Ok.