60 kg pois sairaanhoitajan neuvoilla - 5 vinkkiä
Hyvin ovat nämä ohjeet tepsineet Terhille:
http://www.herkkusuu.fi/il-terhi-laihdutti-90-kg-sairaanhoitajan-ohjeilla-5-simppelia-neuvoa/
Kommentit (5)
Veden juonti on huono juttu ennen ruokaa. Se laimentaa vatsahappoja, joten ruuansulatus kärsii.
Veden juonti tosiaan ei ole mikään hyvä juttu ennen ruokailua, eikä sovi kaikille. Osalla ruuansulatus häiriintyy, tuloksena se, että loppupäivästä vatsaan kertyy ilmaa ja toimistotuolilla on ikävä olla ne viimeiset tunnit.
Minä en myöskään allekirjoita tuota, että leivän vaihtaminen proteiiniin laihduttaisi. Olin itse lähes täysin ilman viljatuotteita allergioiden vuoksi yli vuoden, eikä painossa ollut minkäänlaista muutosta. Ainoastaan, että mun aivot suorastaan huusi niitä hiilihydraatteja aina kun olisi pitänyt jaksaa oikein tsempata jonkun henkisen ja älyllisen jutun kanssa.
No ei kaikkea leipää tietenkään pidä proteiiniin vaihtaa, vaan vähentää leivänsyöntiä ja lisätä proteiinin. Monet syö ihan kauheasti leipää päivässä. Aamupalalla, välipaloina, aterioiden yhteydessä... Se ei oikeasti pidä nälkää kovin kauaa toisin kuin proteiinirikkaat ruoat. Tosin ei proteiiniakaan pitäisi ylettömiä määriä saada, koska se ylimäärä varastoituu helposti rasvaksi. Pointti varmaan oli juuri se, että se pitää paremmin nälkää, joten tulee syötyä vähemmän.
Niin no, nuo tai monet muutkin keinot toimii jos alkupaino on 181 kg. Suurin osa meistä laihduttajista on kuitenkin vain 10-20 kg ylipainoisia, ja noudatamme jo muutenkin perusterveellisiä elämäntapoja, jolloin ei tuommoisilla keinoin laihtumista tapahdu välttämättä.
Noudatan näitä ja mitään ei tapahdu.