Mitä mieltä aamupalastani?
1kokonainen, 3valkuaista (munakas)
Parsakaalin kukinnon röpösiä, juustoa.
Vihreä tee hunajalla ja puoli banaania.
Kommentit (28)
Pekonia, munakasta, juusto-olivi-leipää normivoilla, kermajuustoa ja meetvurstia.Kipollinen bulgarialaista jugurttia hunajalla. korvapuusti.
Ei kuulosta mitenkään hyvänmakuiselta, mutta olet kai saanut ohjeet joltakin proteiinien laskijalta. Vaikuttaa siltä, että noudatat jotakin dieettiä.
Mikäs munakas toi on, kun ei edes munia sisällä?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:26"]
Pekonia, munakasta, juusto-olivi-leipää normivoilla, kermajuustoa ja meetvurstia.Kipollinen bulgarialaista jugurttia hunajalla. korvapuusti.
[/quote]
Nam!
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:27"]Mikäs munakas toi on, kun ei edes munia sisällä?
[/quote]
Yksi kokonainen kananmuna, kolme joista keltuainen eroteltu pois koska en pidä mausta. Ymmärrätkö? AP
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:26"]Ei kuulosta mitenkään hyvänmakuiselta, mutta olet kai saanut ohjeet joltakin proteiinien laskijalta. Vaikuttaa siltä, että noudatat jotakin dieettiä.
[/quote]
En noudata mitään tiettyä, yritän pitää kyllä painoni kurissa. Tämä on vain minun maun mukainen:) AP
Kuidut on kovin vähissä. Olisiko pala täysjyväleipää tai pieni puuro mitään?
Ilottomalta kuulostaa elämä. En käsitä miks pitää noita mauttomia valkuaisia syödä. Söisit mieluummin kaksi kokonaista munaa ja olisit iloinen.
Parsakaalin kukinnon röpösiä X'DDDDDD
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:34"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:26"]Ei kuulosta mitenkään hyvänmakuiselta, mutta olet kai saanut ohjeet joltakin proteiinien laskijalta. Vaikuttaa siltä, että noudatat jotakin dieettiä. [/quote] En noudata mitään tiettyä, yritän pitää kyllä painoni kurissa. Tämä on vain minun maun mukainen:) AP
[/quote]
OK. Mutta itselläni on tuon tapaisia ohjeita PT:ltä, joka aikoinaan laati ruokavalion kuntosalikäyntien oheen. Iltapalaksi esimerkiksi 5 munanavalkuaisen munakas, jossa oli seassa vihanneksia.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:34"]Kuidut on kovin vähissä. Olisiko pala täysjyväleipää tai pieni puuro mitään?
[/quote]
Mikä ettei. Ei joka aamu ole samaa, toisinaan syön kaurapuuroa ja maitoa, joskus raejuustoa sekaan jos mieli tekee:) AP
Kuitua ehkä kaipaisin. Itse syön ison annoksen kaurapuuroa siemenillä ja marjoilla höystettynä, joskus myös kookosöljyllä. Lisäksi kunnon kasa raejuustoa.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:45"]Kuitua ehkä kaipaisin. Itse syön ison annoksen kaurapuuroa siemenillä ja marjoilla höystettynä, joskus myös kookosöljyllä. Lisäksi kunnon kasa raejuustoa.
[/quote]
Mitä siemeniä syöt? Itse en ole löytänyt vielä sellaisia mistä pitäisin erityisemmin. AP
banaanissa ja parsakaalin röpösissä varsinkin on kyllä kuitua, varsinkin jos syö banaanin kuorineen
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:33"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:27"]Mikäs munakas toi on, kun ei edes munia sisällä? [/quote] Yksi kokonainen kananmuna, kolme joista keltuainen eroteltu pois koska en pidä mausta. Ymmärrätkö? AP
[/quote]
Miksi sitten teet munakasta, jos et tykkää munan mausta?
Kuulostaa ihan vitun pahalta, mutta on se varmasti terveellisempi kun mun: ei mitään.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:33"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:27"]Mikäs munakas toi on, kun ei edes munia sisällä? [/quote] Yksi kokonainen kananmuna, kolme joista keltuainen eroteltu pois koska en pidä mausta. Ymmärrätkö? AP
[/quote]
Miksi sitten teet munakasta, jos et tykkää munan mausta?
[/quote]
Oletko yksinkertainen? En pidä jos keltuaista on paljon, siksi sitä on vain 1-2 munasta koko munakkaassani kun teen. Ja kyllä, maistuu hyvin noin minulle vaikka ei sinulle. AP
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:37"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:33"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:27"]Mikäs munakas toi on, kun ei edes munia sisällä? [/quote] Yksi kokonainen kananmuna, kolme joista keltuainen eroteltu pois koska en pidä mausta. Ymmärrätkö? AP [/quote] Miksi sitten teet munakasta, jos et tykkää munan mausta? [/quote] Oletko yksinkertainen? En pidä jos keltuaista on paljon, siksi sitä on vain 1-2 munasta koko munakkaassani kun teen. Ja kyllä, maistuu hyvin noin minulle vaikka ei sinulle. AP
[/quote]
Taitaa noi pelkät valkuaiset tehdä vihaiseksi. Haukut ihan tuntematonta, joka kysyy asiallisesti.
Hyi vittu.