Huostaanoton jälkeinen kyläily, kuinka tarkka tarkastus asunnosta?
Eli tilanne on tämä, siskonpoika huostaanotettiin reilu vuosi sitten, ja nyt on sovittu kyläilystä mummolaan, jossa itse veljeni kanssa asun vuokralla toisella puolella taloa, joka ei ole yhteistä aluetta jossa lapsi viettäisi aikaa. Taloa on puunattu viimeisen päälle mutta aika loppuu toisen huoneeni kohdalla, joka on toiminut lähinnä sotkuisena romuvarastona rikkinäisine sänkyineen, hyllynpäälliset pursuavat tavaroista jne, ja ovi on ollut teipattuna kiinni jottei kissat pääse sinne.
Alivuokralaisuudesta ei ole tehty sopimusta (voi kyllä äkkiä tehdä) enkä usko äitini maininneen että minä ja veljeni asumme nimenomaan alivuokralaisina ko. puolella taloa, jolloin tarkastusoikeutta ei oikeastaan edes olisi.
Eli, minkälaisia nuo sosiaalivirkailijan etukäteen kanssa sovitut tarkastukset ovat? Tarkastus on ylihuomenna ja minun ja veljeni asuinhuoneissa riittää vielä siivottavaa, joten stressaan tässä kuinka tarkasti nämä ja muut meidän huoneet pitää siivota. Yritin googlettaa, mutten löytänyt tuloksia.
Kommentit (23)
Minäpä asunkin kuuden pentuni kanssa asuntovaunussa metsässä.
Opetan tappamaan paljain käsin hirviä ja karhuja, ja jäniksiä, jos penskat saa kiinni.
Muuten syömme tienposkeen jäätyneitä metsoja ja sammalta.
Tuloja saan myymällä kuusen alla porisevaa ja noukkimalla marjoja.
Nykynuoret on niin sohvallejuuttuneita eikä muuta tekemistä kuin ns sosiaaliset sekoilut.
Lähdenkin tästä tarkistamaan porisevat ja penskojen kotiläksyt.
T. Joo-o, nii-i.
Mua hyväntahtoisesti naurattaa nää aloittajan kuvaelmat talosta :D ei hätää ap, ei niitä sossuja kiinnosta mikään ylimääräinen roina. Kunhan lapsella on sänky, eikä talossa mitään vaarallisia esineitä tms niin kaikki ok.
Mun eksän setä asui äitinsä luona aikalailla kuvaelman mukaisessa rojua täynnä olevassa talossa, jossa oli kaikki vähän rempallaan. Siis pihakin oli kuin mikäkin hajonneiden autojen hautausmaa :D siksi ehkä nauratti tää, ja todellakin on olemassa jengiä joka asuu noin!