Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioero, ärsyttää miehen naiskaveri

Vierailija
22.09.2015 |

En kehtaa kellekään livenä valittaa niin pakko purkaa se tänne, anteeksi. Ollaan miehen kanssa haettu avioeroa ja tiedostan, ymmärrän ja jopa pystyn hyväksymään, että olemme molemmat sallittuja jatkamaan elämää. Ero tapahtui ihan nätisti, ei ulkopuolisia osallisia. Miehellä on kuitenkin yksi entinen heila (ihastus, hetki seurustelua teininä, yksi tapaaminen aikuisena ennen meidän kohtaamistamme), jonka tiedän laittaneen miehelleni haikailevia viestejä jopa avioliittomme aikana. En ole erityisen mustasukkainen enkä ollut näistä viesteistä pahana, mies kertoi rehellisesti ja saahan sitä vanhoja ihastuksia morjestella ja muistella nostalgisesti hyviä aikoja.

Nyt käyn TIETENKIN miehen Fb-sivua katsomassa päivittäin, niin eikö tämä sama nainen ole kommentoimassa ihan jokaisessa päivityksessä tai linkissä, mitä mies jakaa. En voi tietää onko heidän juttunsa saanut uutta tuulta siipiensä alle ja käsitän kyllä ettei se minulle kuulukaan, emmekä ole miehen kanssa pakollista enempää tekemisissä enkä todellakaan halua saati aio asiasta kysyä.

Ihan rehellisesti sanottuna vaan vituttaa. Siellä se on nyt varmaan ihan innoissaan kun mieheni... mies on nyt vapaalla jalalla. Saatanan saatana.

Anteeks. =D

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se, että vanhojen heilojen kanssa ollaan yhteyksissä avioliiton aikana, ei ole kovin suotavaa. Se on selvä, että siitä tulee toiselle osapuolelle epämukava olo.

Kai sekin jotain kertoo ihmisestä, että haikailee koko ajan jonnekin muualle, jonkun toisen seuraan. kuulostaa vähän itsekkäältä ja epäkypsältä suhteeseen tuo exäsi. 

Sure rauhassa suhde loppuun ja päästä sitten irti - ihan itsesi tähden.

Vierailija
22/31 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan tsemppiä oikeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:11"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:05"]

Mies varmaan siirtyy oikean rakkautensa syliin. Kuvittele nainen ratsastamassa miehesi kalun päällä ja ottamassa tältä poskeen. Uskon, että menevät vuoden sisällä naimisiin ja saavat lapsen.

[/quote]

Onko näin typeriä ihmisiä olemassa ??

[/quote]

Kaikilla meillä on ollut pettymyksiä, katkeria hetkiä ja riittämättömyyden tunnetta elämässämme, mutta toiset eivät ole osanneet niitä asioita käsitellä ja niistä oppia. Henkinen kasvu on jäänyt tapahtumatta.

Vierailija
24/31 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käyt kyttäämässä miehen faboa? Sulje koko mies nyt ajattelusi ulkopuolelle, ja yritä tiedostaa että olette eronneet. Turhaan piinaat itseäsi seuraamalla miehen elämää, hän ei taatusti seuraile sinun elämääsi enää!

Vierailija
25/31 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kauan, kun kiusaat vain itseäsi, etkä ala esim. huutelemaan tai kommentoimaan asiattomia eksäsi tai tämän naisen sivuille, homma on hallinnassa. Tai et soittele häirikköpuheluita tai muutakaan...

Olen itse myös eronnut, kauniisti sanottuna toimimattoman arjen takia. Mutta kyllähän se korpeaa, kun ajattelee että entäs jos joku toinen saakin yks kaks sen arjen toimimaan - ihan hyvä mies se minunkin eksäni oli pohjimmiltaan.

Mitä, jos eksä skarppaakin tämän toisen naisen takia, tai uuden tai vanhan tai miten sitä nyt nimittää... Entäs jos se saakin sen, mikä minun piti saada? Eikö se sitäpaitsi näe, millainen se tyyppi oikeasti on?

Kyllä se siitä, älä juutu asiaan. Mutta tietty määrä pitää itseään kiusata. Voimia.

Vierailija
26/31 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,sulle on varmasti parempikin mies tarjolla jossain.Pitää vaan alkaa elää omaa elämää jotta se löytyy!Ukkos voi olla kans vähän sekaisin erosta ja varmasti itsetuntla hivelee kun joku ihastus kiinnittää huomiota.Mutta muista,että tuokin nainen on luultavasti saamassa ihan saman miehen josta sinä erosit,jolla on ihan samat ominaisuudet kuin joiden takia te erositte.Ei se ole prinssi uljaaksi ehtinyt muuttua.

Vierailija
27/31 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja kommentteja, olipa ilo saada viisaita naisia (/miehiä) ketjuuni. =)

Olen tavallaan sallinut itselleni tuon kyttäämisen, ajatellut sen olevan osa eroprosessia. Saa sattua ja vituttaa, saan olla vihainen ihan perusteettomasti tuolle naisellekin. Tosiaan ei tulisi mieleenikään käydä kommentoimassa yhtään mitään itse miehen teksteihin, saati kuittailla naiselle mitään. Kuten aloituksessa sanoin, ymmärrän että mies on vapaa tekemään mitä vaan, vaikka sitten tuon naisen kanssa. Eikä tuo nainen ole tehnyt mitään väärää mua kohtaan, tämä ärsytys on vain mun omassa päässäni. Joku voi jopa ajatella, että ehkä he kuuluisivatkin toisillensa, ovathan he seurustelleet ennen minua, ehkä se heidän potentiaalinen rakkaustarinansa on se, joka oli tähtiin kirjoitettu siinä missä me emme onnistuneet. Joku hyvin primitiivinen reaktio tämä vaan on. Sattuu päästää irti ja kuvitella mies toisen kanssa. Mutta en halua kuvitella itseäni myöskään enää hänen kanssaan.

Mutta joo, tuo oli ihan totta, että enhän tässä mittakaavassa edes voisi olla perillä miehen touhuista ennen Facea. Kyllä olen harkinnut jopa miehen dumppaamista, mutta kun en minä hänellekään ole vihainen.

Mutta hitto, minä ohjaan itse käytöstäni. Nyt koitan lopettaa seurailun...

ap

Vierailija
28/31 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rehellisesti, miksi miehen facebookia pitää käydä päivittäin kasomassa??

Vierailija
29/31 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmaan siirtyy oikean rakkautensa syliin. Kuvittele nainen ratsastamassa miehesi kalun päällä ja ottamassa tältä poskeen. Uskon, että menevät vuoden sisällä naimisiin ja saavat lapsen.

[/quote]

[/quote]

Ratsastaminen kalun päällä on nannnaaa! Eikä missään nimessä typerää.

Vierailija
30/31 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:31"]

Mutta joo, tuo oli ihan totta, että enhän tässä mittakaavassa edes voisi olla perillä miehen touhuista ennen Facea. Kyllä olen harkinnut jopa miehen dumppaamista, mutta kun en minä hänellekään ole vihainen.

[/quote]

Mieti kuitenkin tätäkin vaihtoehtoa. Ei ole kyse mistään miehelle vihaisena olemisesta, jos koet, että oman elämäsi rakentaminen on paremmin mahdollista, jos poistat hänet kavereistasi. Nimittäin ei ole mitenkään harvinaista, että fb aiheuttaa monenlaista pahaa oloa ihmisille vaikeassa elämäntilanteessa, miksei sitten vastaeronneille? Ja jos huomaa, ettei itselle ja omalle suhteesta irtaantumiselle ja erosta toipumiselle tee hyvää, että ex-kumppani on joka päivä siinä silmien alla, kannattaa harkita todellakin poistoa.

Yhtä vähän olisi hyväksi asua hänen naapurinaan tai olla työkaveri tai istua jatkuvasti samoilla kutsuilla jne.

Ajattele tänään, että kahden vuoden päästä tulet kirjoittamaan tähän ketjuun ihan muunlaista juttua, elämästäsi, joka sai uuden suunnan, ehkä uudesta kumppanista. Hei, tulepa kirjoittamaan parin vuoden päästä, miten sinulla menee - veikkaan, että hienosti! Vähän kuitenkin aina kestää, ennenkuin pääsee jaloilleen. Voimia sinulle siihen saakka.

Vierailija
31/31 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Mitä typerää tuossa on? Varmaan aika todennäköinen skenaario.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi