Maijan maailma blogi
Kommentit (9)
Tai siis hänellä on tuon niminen mies, mutta onko se uutistenlukija Peter Nyman?
Ainakin blogin kuvissa on se uutisten lukija, joten jos ei ole kyseessä huijausblogi, niin on Peter Nymanin vaimo.
Tervetuloa keskusteluihin kaunis Maija!
En valitettavasti ole Maija. Mutta tuon elämän voisin ottaa!
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:01"]
[/quote]
Ei kannata valitella, kaikilla meillä on ristimme.
Jos on paljon ylimääräistä aikaa, niin voi alkaa kirjoittaa blogia, jossa esittelee itseään ja elämäänsä. Jokainen tyylillään. Itse teen mieluummin oikeita töitä sen verran, ettei tarvitse ihmetellä ylimääräistä aikaa. Eikä tarvitse kenenkään tuntea myötähäpeää, kun esittelen kotini ja ruokareseptini:)
Kieltämättä tunnen itseni aika luuseriksi, kun luen Maijan elämästä. Ei silti, ettenkö allekirjoittaisi sitä, että jokaisella on murheensa. Suurin osa bloggaajistahan avoimesti itsekin myöntää, että blogissa on vain pintaa. Se, mitä sen takana on, jää arvailujen varaan.
Minulla on pari kaveria, jotka olen tuntenut vuosikymmeniä. Ulkopuolisille heidän elämänsä on täydellistä. He ovat kauniita, rikkaita, työssä menestyviä, kauniit lapset, kodit, komeat ja menestyvät miehet. Silti he ovat kokeneet pahimman luokan tragedioita. Äidin menettäminen lapsena. Perheenjäsenten kuolema ja loukkaantuminen katastrofissa. Kohtukuolema lasketun ajan jälkeen. Tämän jälkeen ne Avotakassa esitellyt kodit ja facebookiin tiuhaan ilmestyvät lomakuvat eivät jaksa enää herättää negatiivista kateutta. Ajattelen, että suotakoon edes tämä kaiken sen surun jälkeen. Ja eikös Peter Nymanin ensimmäinen vaimo kuollut syöpään? Eli on siinä ollut varmasti melkoinen suru uuden pariskunnan alkutaivalta varjostamassa.
Itse elän niin taviselämää kuin voi ollakaan. Ei suuria menestymisiä ahkerasta yrityksestä huolimatta. Ei suuria tragedioita onneksi, mutta toisaalta harvassa asiassa käynyt mikään mäihäkään. En voi sanoa olevani aina onnellinen, sillä esimerkiksi nyt huolettavat samaan aikaan työasiat, parisuhteen hidas kuolema, valvottava vauva, huoli ikääntyvästä äidistä, oma vanheneminen ja rapistuva keho. Joka aamu herään selittämättömään ahdistukseen, vaikka tiedän, ettei mikään asia oli kamalan huonosti. Tunnen, että olen joutunut tyytymään tähän elämääni, kun haluaisin ihan jotain muuta. Mutta pelkällä haluamisella asioita ei aina saa. Onhan minua siunattu kahdella terveellä lapsella. Mistään ei ole todellista puutetta, vaikka törsäämiseen ei ole varaa. Asumme ahtaassa rivarissa lähiössä kun osa opiskelukavereista omistaa satoja neliöitä Töölössä tai Kauniaisissa. Klassinen kysymys, että itkisinkö mieluummin Ladassa vai Ferrarissa. Sekin on mielestäni naivi ajatus, että ihminen, jolla on pinnallisin puolin kaikkea olisi automaattisesti onnettomampi kuin kuka tahansa meistä.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:57"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:01"]
[/quote]
Ei kannata valitella, kaikilla meillä on ristimme.
[/quote]
Mutta hänellä on Peter Nyman ja hieno kämppä ja lapset ja ura ja kauneus.