Ei kannata asua liian hienolla alueella.t.ammattivalittaja
Nyt sitten joutuu kiusaamisen takia poika muuttamaan luokkaa sellaiseen jossa on paljon kavereita tuolta kunnallisesta eskarista jossa hän kävi. Tällä luokalla missä hän on 99% lapset ovat käyneet yksityistä päiväkotia ja eskaria. Näin käy kun asuu köyhänä hienolla alueella.
Kommentit (160)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:40"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:34"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:33"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:26"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:15"]Apua mä meinsin tukehtua kahviini kun luin tuon palokunnalle harjoittelupaikaksi tarjoamisen! Aamun huumoripläjäys! [/quote] Mutta olihan se myös vähän ilkeääkin. Mutta hauskasti kieltämättä.
[/quote] Ei ole ilkeilyn eikä huumoria. Palokunnat polttaa joskus vanhoja huonoja rakennuksia. Yks tuttu hävitti näin omistamansa tarpeettoman rakennuksen.
[/quote]Ja sä meinaat että maksamme poltetusta talosta asuntolainaa plus toisesta vuokraa, olet kyllä ilkeä ihminen.ap
[/quote]Ai teillä on lainaa siitä. No siinä tapauksessa kannattaa yrittää kärsivällisesti vain myydä. Enhän minä toisten lainoista tiedä enkä haluakaan. Myynti on kyllä hermoja raastavan hidasta tänäpäivänä. Tiedän kun olen itse parhaillaan myymässä. Mutta kärsivällisyyttä peliin, ei tarvita kuin yksi ostaja. Hyvä siitä tulee. Tsemiä ap!
[/quote]Ei me tätä aiota myydä. Eipä tuossa mene uudemmatkaan talot kaupaksi niin ei ole aikomusta tästä lähteä.ap
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 09:18"]Käsittämätöntä, että tulet tänne päivittäin ottamaan annoksen lokaa niskaan. Neuloisit oikeesti nyt niitä sukkia mieluummin.
[/quote]
Tämä nainenhan elää loasta, kun aina vaan sitä.haluaa.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:38"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 08:41"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 08:36"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 08:24"]Nyt sitten joutuu kiusaamisen takia poika muuttamaan luokkaa sellaiseen jossa on paljon kavereita tuolta kunnallisesta eskarista jossa hän kävi. Tällä luokalla missä hän on 99% lapset ovat käyneet yksityistä päiväkotia ja eskaria. Näin käy kun asuu köyhänä hienolla alueella. [/quote]Siis on luokalla jossa ei kavereita eskarista. Menee luokalle jossa kavereita eskarista? Niin olisihan se hyvä jo varhain aloittaa verkostoituminen, mutta ekalla luokalla?
[/quote]Ei ole mitään harhoja. Tuolla luokalla missä nyt on, on vain yksi samasta eskarista jossa poika oli, 99% muut ovat käyneet yksityistä eskaria. Täällä jako luokille on tehty asumisalueittain.ap
[/quote]
Sillä että eskari on ollut yksityinen tuskin on mitään tekemistä asian kanssa. Lapsesi ei vain ole sopeutunut.
[/quote]
Nimenomaan. Eskari kuin eskari. Pitäisikö muka uskoa, että jo eskari-ikäiset on niin luokkatietoisia, että ymmärtävät automaattisesti kiusata heikompiosaisia.
Miten ikivanhasta, pienestä, huonokuntoisesta rintamamiestalosta, joka teille on tullut suvun perintönä, voi olla asuntolainaa?!
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:38"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:33"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:26"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:15"]Apua mä meinsin tukehtua kahviini kun luin tuon palokunnalle harjoittelupaikaksi tarjoamisen! Aamun huumoripläjäys! [/quote] Mutta olihan se myös vähän ilkeääkin. Mutta hauskasti kieltämättä. [/quote] Ei ole ilkeilyn eikä huumoria. Palokunnat polttaa joskus vanhoja huonoja rakennuksia. Yks tuttu hävitti näin omistamansa tarpeettoman rakennuksen. [/quote] Tiedän sen, utta onhan se vähän ilkeämieleinen ajatus ettei ap:n talo kelpaisi muuhun kuin poltettavaksi.
[/quote] Mielestäni kirjoituksessa esitin ensimmäisinä vaihtoehtoina myös myynnin ja vuokrauksen. Ilmeisesti ap ei kuitenkaan halua pois hienostoalueelta, koska jo ilmoitti, että ei myy. Ap hoitaa ongelmansa sitten jotenkin muutoin kuin muuttamalla.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:45"]Miten ikivanhasta, pienestä, huonokuntoisesta rintamamiestalosta, joka teille on tullut suvun perintönä, voi olla asuntolainaa?!
[/quote]
Sillai kai.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:45"]
Miten ikivanhasta, pienestä, huonokuntoisesta rintamamiestalosta, joka teille on tullut suvun perintönä, voi olla asuntolainaa?!
[/quote]Ei tätä perinnöksi ole saatu. Tämä on mieheni papan rakentama talo ja mieheni osti tämän täydellä hinnalla perikunnalta eli äidiltään ja tädiltään kun pappansa ja mummonsa kuoli.ap
Tässä on nyt pian kuudetta sivua jauhetta täyttä tuubaa. Ap:lle gratulera, sinulla lienee jonkinlainen viihde-arvo tällä palstalla.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:53"]Tässä on nyt pian kuudetta sivua jauhetta täyttä tuubaa. Ap:lle gratulera, sinulla lienee jonkinlainen viihde-arvo tällä palstalla.
[/quote]
Eli se siis tarkoittaa ap sitä, että sinua onnitellaan. Me parempiosaiset puhumme muös usein ruotsia.
vakavasti puhuen, ymmärrät kai ap, että sinua pannaan täällä aika halvalla. Mutta se lienee tarkoituksesikin.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:33"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:26"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:15"]Apua mä meinsin tukehtua kahviini kun luin tuon palokunnalle harjoittelupaikaksi tarjoamisen! Aamun huumoripläjäys! [/quote] Mutta olihan se myös vähän ilkeääkin. Mutta hauskasti kieltämättä.
[/quote] Ei ole ilkeilyn eikä huumoria. Palokunnat polttaa joskus vanhoja huonoja rakennuksia. Yks tuttu hävitti näin omistamansa tarpeettoman rakennuksen.
[/quote]Ja sä meinaat että maksamme poltetusta talosta asuntolainaa plus toisesta vuokraa, olet kyllä ilkeä ihminen.ap
[/quote] eikö rahoittaja vaadi täys arvo vakuutusta? Jolloin vakuutus maksaa palaneen talon?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:59"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:53"]Tässä on nyt pian kuudetta sivua jauhetta täyttä tuubaa. Ap:lle gratulera, sinulla lienee jonkinlainen viihde-arvo tällä palstalla. [/quote] Eli se siis tarkoittaa ap sitä, että sinua onnitellaan. Me parempiosaiset puhumme muös usein ruotsia. vakavasti puhuen, ymmärrät kai ap, että sinua pannaan täällä aika halvalla. Mutta se lienee tarkoituksesikin.
[/quote]Mulle on aivan sama se että mua haukutaan täällä. Mun elämäni vaan on ollut tällaista, en voi sille mitään jos te parempiosaiset ette sitä tajua.ap
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:01"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:33"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:26"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:15"]Apua mä meinsin tukehtua kahviini kun luin tuon palokunnalle harjoittelupaikaksi tarjoamisen! Aamun huumoripläjäys! [/quote] Mutta olihan se myös vähän ilkeääkin. Mutta hauskasti kieltämättä. [/quote] Ei ole ilkeilyn eikä huumoria. Palokunnat polttaa joskus vanhoja huonoja rakennuksia. Yks tuttu hävitti näin omistamansa tarpeettoman rakennuksen. [/quote]Ja sä meinaat että maksamme poltetusta talosta asuntolainaa plus toisesta vuokraa, olet kyllä ilkeä ihminen.ap [/quote] eikö rahoittaja vaadi täys arvo vakuutusta? Jolloin vakuutus maksaa palaneen talon?
[/quote]En ole noin tyhmä. Eihän se tahallaan sytytettyä maksa. Me emme muuta, muuttakoon nuo parempiosaiset jos heitä meidän asumisemme haittaa.ap
Sinä nyt et ole hienoa asuinaluetta nähnytkään, saati että asuisit sellaisella.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:59"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:53"]Tässä on nyt pian kuudetta sivua jauhetta täyttä tuubaa. Ap:lle gratulera, sinulla lienee jonkinlainen viihde-arvo tällä palstalla. [/quote] Eli se siis tarkoittaa ap sitä, että sinua onnitellaan. Me parempiosaiset puhumme muös usein ruotsia. vakavasti puhuen, ymmärrät kai ap, että sinua pannaan täällä aika halvalla. Mutta se lienee tarkoituksesikin.
[/quote]Mulle on aivan sama se että mua haukutaan täällä. Mun elämäni vaan on ollut tällaista, en voi sille mitään jos te parempiosaiset ette sitä tajua.ap
[/quote]
Te ette vaan tajuu :)
Tulihan se teinikorttikin pelattua tähän keskusteluun!
Vähän kuulostaa siltä kuin Westendiin olisi rakennettu yksi ainokainen rintamiestalo.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:05"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:59"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:53"]Tässä on nyt pian kuudetta sivua jauhetta täyttä tuubaa. Ap:lle gratulera, sinulla lienee jonkinlainen viihde-arvo tällä palstalla. [/quote] Eli se siis tarkoittaa ap sitä, että sinua onnitellaan. Me parempiosaiset puhumme muös usein ruotsia. vakavasti puhuen, ymmärrät kai ap, että sinua pannaan täällä aika halvalla. Mutta se lienee tarkoituksesikin. [/quote]Mulle on aivan sama se että mua haukutaan täällä. Mun elämäni vaan on ollut tällaista, en voi sille mitään jos te parempiosaiset ette sitä tajua.ap [/quote] Te ette vaan tajuu :) Tulihan se teinikorttikin pelattua tähän keskusteluun!
[/quote]On mukavaa kun on 42v teini.ap
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:11"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:05"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:59"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:53"]Tässä on nyt pian kuudetta sivua jauhetta täyttä tuubaa. Ap:lle gratulera, sinulla lienee jonkinlainen viihde-arvo tällä palstalla. [/quote] Eli se siis tarkoittaa ap sitä, että sinua onnitellaan. Me parempiosaiset puhumme muös usein ruotsia. vakavasti puhuen, ymmärrät kai ap, että sinua pannaan täällä aika halvalla. Mutta se lienee tarkoituksesikin. [/quote]Mulle on aivan sama se että mua haukutaan täällä. Mun elämäni vaan on ollut tällaista, en voi sille mitään jos te parempiosaiset ette sitä tajua.ap [/quote] Te ette vaan tajuu :) Tulihan se teinikorttikin pelattua tähän keskusteluun!
[/quote]On mukavaa kun on 42v teini.ap
[/quote]
No onhan se jos 42v:n ulosanti on samanlaista kuin 14v poikani !
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:11"]
Vähän kuulostaa siltä kuin Westendiin olisi rakennettu yksi ainokainen rintamiestalo.
[/quote]Ei tämä mikään westend ole vaan sellainen asunialue joissa molemmat vanhemmat käyuvät töissä tulot perheillä yhteensä n 100000-150 000€ brutto vuodessa ja useat asuvat n 200-250 neliön taloissa.ap
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:13"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:11"]
[/quote]Ei tämä mikään westend ole vaan sellainen asunialue joissa molemmat vanhemmat käyuvät töissä tulot perheillä yhteensä n 100000-150 000€ brutto vuodessa ja useat asuvat n 200-250 neliön taloissa.ap
[/quote]
Eli et ole siis oikeaa hienostoaluetta nähnytkään. En ota kantaa siihen onko Westend sellainen, mutta lähiö missä asutte ei missään tapauksessa ole sellainen.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 09:20"]Jopa joo taas. Lapsi on ollut vasta kuukauden ekalla luokalla ja nyt opettajat ja rehtori nostavat kätensä pystyyn kiusaamisen edessä ja lapsi siirretään rinnakkaisluokalle? Uskokoon ken haluaa.
[/quote]
Eivät ole kuulleet KivaKoulusta sillä suunnalla.