Ei kannata asua liian hienolla alueella.t.ammattivalittaja
Nyt sitten joutuu kiusaamisen takia poika muuttamaan luokkaa sellaiseen jossa on paljon kavereita tuolta kunnallisesta eskarista jossa hän kävi. Tällä luokalla missä hän on 99% lapset ovat käyneet yksityistä päiväkotia ja eskaria. Näin käy kun asuu köyhänä hienolla alueella.
Kommentit (160)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 09:07"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 09:04"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 09:01"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 08:58"]Miten sitä poikaa kiusataan? [/quote] Haukutaan köyhäksi tietysti! Älkää nyt hyvänen aika uskoko tämän trollin juttuja. [/quote] Eihän sitä kukaan usko. Antaa vaan "outoa" sisältöä päivään. Sairas mäkin olen.
[/quote]Juuri köyhäksi yms mutta älkää uskoko jos ette usko. Ja kyllä vaan asun hienolla alueella mutta taitaa lapsenne olla myös kiusaajia koska te äidit vaikutatte myös olevan.ap
[/quote]
Mun lapsi on ihana, tietysti.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:31"]Muistaako täällä kukaan Innon (se foorumi, jossa arvosteltiin toisten koteja)?
Tämä samainen valittaja oli siellä suuna ja päänä ja aiheutti paljon kaunaa.
Silloin sen kotimaaa oli muka Amerikka.
[/quote]
Kerro lisää! En ole kuullutkaan. Mutta sopisi hyvin kuvaan.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:26"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:15"]Apua mä meinsin tukehtua kahviini kun luin tuon palokunnalle harjoittelupaikaksi tarjoamisen! Aamun huumoripläjäys! [/quote] Mutta olihan se myös vähän ilkeääkin. Mutta hauskasti kieltämättä.
[/quote] Ei ole ilkeilyn eikä huumoria. Palokunnat polttaa joskus vanhoja huonoja rakennuksia. Yks tuttu hävitti näin omistamansa tarpeettoman rakennuksen.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 09:07"]
Poika on perinyt varsinkin äidiltään eräitä ominaisuuksia, joten ei tuo kiusaaminen ihmetytä
[/quote]Esim mitä?eipä ne eskarista tutut kavaerit kiusaa.ap
Joko kirjoitat sitä omaelämäkertaasi?
Tuleeko siihen nämä keskustelut?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 09:10"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 09:07"]
Poika on perinyt varsinkin äidiltään eräitä ominaisuuksia, joten ei tuo kiusaaminen ihmetytä
[/quote]
Mitä jos opettaisit sille kuopuksellesi, että hyvä ja terveitsetunto on se joka saa ihmisen joko menestymään tai ei.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:33"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:15"]Apua mä meinsin tukehtua kahviini kun luin tuon palokunnalle harjoittelupaikaksi tarjoamisen! Aamun huumoripläjäys! [/quote] Mutta olihan se myös vähän ilkeääkin. Mutta hauskasti kieltämättä.
[/quote] Ei ole ilkeilyn eikä huumoria. Palokunnat polttaa joskus vanhoja huonoja rakennuksia. Yks tuttu hävitti näin omistamansa tarpeettoman rakennuksen.
[/quote]Ja sä meinaat että maksamme poltetusta talosta asuntolainaa plus toisesta vuokraa, olet kyllä ilkeä ihminen.ap
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 09:10"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 09:07"]
[/quote]
Mitäköhän on perinyt? Olet " huvittava"
Joko neuloit pakolaisille villasukkia?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:33"]
[/quote]Ja sä meinaat että maksamme poltetusta talosta asuntolainaa plus toisesta vuokraa, olet kyllä ilkeä ihminen.ap
[/quote]
Et malttanutkaan lähteä sukkia kutomaan!!
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 09:10"]Joko kirjoitat sitä omaelämäkertaasi?
Tuleeko siihen nämä keskustelut?
[/quote]
Kerrothan siinä miten upeita kirjoitusystäviä.sinulla täällä AV:lla on?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 09:14"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 09:10"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 09:07"] Poika on perinyt varsinkin äidiltään eräitä ominaisuuksia, joten ei tuo kiusaaminen ihmetytä [/quote]Esim mitä?eipä ne eskarista tutut kavaerit kiusaa.ap [/quote] Mitäköhän on perinyt? Olet " huvittava"
[/quote]Kerro nyt mitä se on perinyt?ap
Käsittämätöntä, että tulet tänne päivittäin ottamaan annoksen lokaa niskaan. Neuloisit oikeesti nyt niitä sukkia mieluummin.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:33"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:26"]
[/quote]
Tiedän sen, utta onhan se vähän ilkeämieleinen ajatus ettei ap:n talo kelpaisi muuhun kuin poltettavaksi.
Hienostoalue ja tää ammattivalittaja onkin hieno pari.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 08:41"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 08:36"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 08:24"]Nyt sitten joutuu kiusaamisen takia poika muuttamaan luokkaa sellaiseen jossa on paljon kavereita tuolta kunnallisesta eskarista jossa hän kävi. Tällä luokalla missä hän on 99% lapset ovat käyneet yksityistä päiväkotia ja eskaria. Näin käy kun asuu köyhänä hienolla alueella. [/quote]Siis on luokalla jossa ei kavereita eskarista. Menee luokalle jossa kavereita eskarista? Niin olisihan se hyvä jo varhain aloittaa verkostoituminen, mutta ekalla luokalla?
[/quote]Ei ole mitään harhoja. Tuolla luokalla missä nyt on, on vain yksi samasta eskarista jossa poika oli, 99% muut ovat käyneet yksityistä eskaria. Täällä jako luokille on tehty asumisalueittain.ap
[/quote]
Sillä että eskari on ollut yksityinen tuskin on mitään tekemistä asian kanssa. Lapsesi ei vain ole sopeutunut.
Jopa joo taas. Lapsi on ollut vasta kuukauden ekalla luokalla ja nyt opettajat ja rehtori nostavat kätensä pystyyn kiusaamisen edessä ja lapsi siirretään rinnakkaisluokalle? Uskokoon ken haluaa.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:34"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:33"]
[/quote]Ai teillä on lainaa siitä. No siinä tapauksessa kannattaa yrittää kärsivällisesti vain myydä. Enhän minä toisten lainoista tiedä enkä haluakaan. Myynti on kyllä hermoja raastavan hidasta tänäpäivänä. Tiedän kun olen itse parhaillaan myymässä. Mutta kärsivällisyyttä peliin, ei tarvita kuin yksi ostaja. Hyvä siitä tulee. Tsemiä ap!
Miten kantapään kutominen sujuu?