Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kannata asua liian hienolla alueella.t.ammattivalittaja

Vierailija
22.09.2015 |

Nyt sitten joutuu kiusaamisen takia poika muuttamaan luokkaa sellaiseen jossa on paljon kavereita tuolta kunnallisesta eskarista jossa hän kävi. Tällä luokalla missä hän on 99% lapset ovat käyneet yksityistä päiväkotia ja eskaria. Näin käy kun asuu köyhänä hienolla alueella.

Kommentit (160)

Vierailija
101/160 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:13"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:11"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:05"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:59"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:53"]Tässä on nyt pian kuudetta sivua jauhetta täyttä tuubaa. Ap:lle gratulera, sinulla lienee jonkinlainen viihde-arvo tällä palstalla. [/quote] Eli se siis tarkoittaa ap sitä, että sinua onnitellaan. Me parempiosaiset puhumme muös usein ruotsia. vakavasti puhuen, ymmärrät kai ap, että sinua pannaan täällä aika halvalla. Mutta se lienee tarkoituksesikin. [/quote]Mulle on aivan sama se että mua haukutaan täällä. Mun elämäni vaan on ollut tällaista, en voi sille mitään jos te parempiosaiset ette sitä tajua.ap [/quote] Te ette vaan tajuu :) Tulihan se teinikorttikin pelattua tähän keskusteluun! [/quote]On mukavaa kun on 42v teini.ap [/quote] No onhan se jos 42v:n ulosanti on samanlaista kuin 14v poikani !

[/quote]Olen siis onnekas kun saan olla teini hautaan asti.ap

Vierailija
102/160 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:59"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:53"]Tässä on nyt pian kuudetta sivua jauhetta täyttä tuubaa. Ap:lle gratulera, sinulla lienee jonkinlainen viihde-arvo tällä palstalla. [/quote] Eli se siis tarkoittaa ap sitä, että sinua onnitellaan. Me parempiosaiset puhumme muös usein ruotsia. vakavasti puhuen, ymmärrät kai ap, että sinua pannaan täällä aika halvalla. Mutta se lienee tarkoituksesikin.

[/quote]

Mä olen seurannut ap:tä Vauvalla parisen vuotta. Hän esiintyy myös Kaksplussalla ja Meidänperheellä, mutta niistä en tiedä. Tässä ketjussa tuli uutena tuo Inno-foorumi. 

Jos hänen tarkoituksensa on tulla pannuksi halvalla, niin onhan se huolestuttavaa masokismia. Hänellä ei ole läheisiä, jotka välittäisivät hänestä, hän on erakoitunut asuntoonsa palstailemaan. Hänhän on täällä yleensä aamupäivisin(?), joten ehkä iltapäivisin jossakin tuetussa tukitoiminnassa? Toivon sitä, että hän näkisi päivittäin edes yhden ihmisen irl ja olisi oikeassa kanssakäymisessä jonkun kanssa. 

Mutta siitä vanhojen talojen polttamisesta: paikalliset pelastuslaitokset ja VPK:t ottavat ilolla vastaan tarjouksia, jos jonkun pitää päästä eroon käyttökelvottomaksi käyneestä rakennuksesta. On meidän kaikkien etu, että ne pääsevät harjoittelemaan sammutustöitä. En tiedä saako siitä mitään korvausta, mutta toisaalta ei tule purkukustannuksiakaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/160 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:17"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:13"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:11"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:05"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:59"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:53"]Tässä on nyt pian kuudetta sivua jauhetta täyttä tuubaa. Ap:lle gratulera, sinulla lienee jonkinlainen viihde-arvo tällä palstalla. [/quote] Eli se siis tarkoittaa ap sitä, että sinua onnitellaan. Me parempiosaiset puhumme muös usein ruotsia. vakavasti puhuen, ymmärrät kai ap, että sinua pannaan täällä aika halvalla. Mutta se lienee tarkoituksesikin. [/quote]Mulle on aivan sama se että mua haukutaan täällä. Mun elämäni vaan on ollut tällaista, en voi sille mitään jos te parempiosaiset ette sitä tajua.ap [/quote] Te ette vaan tajuu :) Tulihan se teinikorttikin pelattua tähän keskusteluun! [/quote]On mukavaa kun on 42v teini.ap [/quote] No onhan se jos 42v:n ulosanti on samanlaista kuin 14v poikani !

[/quote]Olen siis onnekas kun saan olla teini hautaan asti.ap
[/quote]

Kyllä siitä jo ylpeä kannattaa olla.

Vierailija
104/160 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:17"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:13"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:11"] Vähän kuulostaa siltä kuin Westendiin olisi rakennettu yksi ainokainen rintamiestalo. [/quote]Ei tämä mikään westend ole vaan sellainen asunialue joissa molemmat vanhemmat käyuvät töissä tulot perheillä yhteensä n 100000-150 000€ brutto vuodessa ja useat asuvat n 200-250 neliön taloissa.ap [/quote] Eli et ole siis oikeaa hienostoaluetta nähnytkään. En ota kantaa siihen onko Westend sellainen, mutta lähiö missä asutte ei missään tapauksessa ole sellainen.

[/quote]Ainakin täälläpäin tämä on arvostettu omakotitaloalue.ap

Vierailija
105/160 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:18"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:17"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:13"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:11"] Vähän kuulostaa siltä kuin Westendiin olisi rakennettu yksi ainokainen rintamiestalo. [/quote]Ei tämä mikään westend ole vaan sellainen asunialue joissa molemmat vanhemmat käyuvät töissä tulot perheillä yhteensä n 100000-150 000€ brutto vuodessa ja useat asuvat n 200-250 neliön taloissa.ap [/quote] Eli et ole siis oikeaa hienostoaluetta nähnytkään. En ota kantaa siihen onko Westend sellainen, mutta lähiö missä asutte ei missään tapauksessa ole sellainen.

[/quote]Ainakin täälläpäin tämä on arvostettu omakotitaloalue.ap
[/quote]

Arvostettu onkin aivan eri asia kuin hienosto.

Vierailija
106/160 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:17"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:53"]Tässä on nyt pian kuudetta sivua jauhetta täyttä tuubaa. Ap:lle gratulera, sinulla lienee jonkinlainen viihde-arvo tällä palstalla. [/quote] Eli se siis tarkoittaa ap sitä, että sinua onnitellaan. Me parempiosaiset puhumme muös usein ruotsia. vakavasti puhuen, ymmärrät kai ap, että sinua pannaan täällä aika halvalla. Mutta se lienee tarkoituksesikin.

[/quote]

Mä olen seurannut ap:tä Vauvalla parisen vuotta. Hän esiintyy myös Kaksplussalla ja Meidänperheellä, mutta niistä en tiedä. Tässä ketjussa tuli uutena tuo Inno-foorumi. 

Jos hänen tarkoituksensa on tulla pannuksi halvalla, niin onhan se huolestuttavaa masokismia. Hänellä ei ole läheisiä, jotka välittäisivät hänestä, hän on erakoitunut asuntoonsa palstailemaan. Hänhän on täällä yleensä aamupäivisin(?), joten ehkä iltapäivisin jossakin tuetussa tukitoiminnassa? Toivon sitä, että hän näkisi päivittäin edes yhden ihmisen irl ja olisi oikeassa kanssakäymisessä jonkun kanssa. 

Mutta siitä vanhojen talojen polttamisesta: paikalliset pelastuslaitokset ja VPK:t ottavat ilolla vastaan tarjouksia, jos jonkun pitää päästä eroon käyttökelvottomaksi käyneestä rakennuksesta. On meidän kaikkien etu, että ne pääsevät harjoittelemaan sammutustöitä. En tiedä saako siitä mitään korvausta, mutta toisaalta ei tule purkukustannuksiakaan. 

[/quote]En ole ikinä mistään inno foorumista kuullutkaan enkä enää ole pitkiin aikoihin palstaillut kaksplussalla. Ja iltapäivisin ja iltaisin on tekemistä ihan oman lapseni kanssa näin päivisin hän on koulussa. Ja taloa josta on velkaa emme aio polttaa.ap

Vierailija
107/160 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jankuti jankuti ja valivalivali. Luin pitkästä aikaa näitä höpinöitä täältä, valitettavasti. Miten te osa jaksatte lukea ja kommentoida ja ennen kaikkea ruokkia tätä samaa uikutusta jatkuvasti?

Vierailija
108/160 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:20"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:17"]

[/quote]

[/quote]En ole ikinä mistään inno foorumista kuullutkaan enkä enää ole pitkiin aikoihin palstaillut kaksplussalla. Ja iltapäivisin ja iltaisin on tekemistä ihan oman lapseni kanssa näin päivisin hän on koulussa. Ja taloa josta on velkaa emme aio polttaa.ap
[/quote]

Ja höpsis.

Vierailija
109/160 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaparka.. Tuskin häntä kiusataan rahattomuuden takia, vaan sen takia, että äiti on vähän pipi päästään. Raukka :,(

Vierailija
110/160 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:26"]

Poikaparka.. Tuskin häntä kiusataan rahattomuuden takia, vaan sen takia, että äiti on vähän pipi päästään. Raukka :,(

[/quote]Mulla ei ole päässäni muuta vikaa kuin oppimisvaikeudet ja koulufobia. Toki voivat työttömyyden takia kiusata kuten varmasti muidenkin työttömien äitien lapsia varmaan kiusataan herkemmin kuin jos molemmat vanhemmat käy töissä.ap

Vierailija
111/160 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Se energia, joka käytät tällä palstalla meuhkaamiseen kannattaisi suunnata pojan kiusaamisongelman ratkaisuun. Asia on todella vakava. Poika on vasta ekalla. Ongelma saattaa vaikuttaa lapsen koko koulu uraan. Poikasi tarvitsisi nyt sinua enemmän kuin tämä palsta. Täällä palstalla meukaaminen ei asiaa auta.

Vierailija
112/160 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:35"]

Ap. Se energia, joka käytät tällä palstalla meuhkaamiseen kannattaisi suunnata pojan kiusaamisongelman ratkaisuun. Asia on todella vakava. Poika on vasta ekalla. Ongelma saattaa vaikuttaa lapsen koko koulu uraan. Poikasi tarvitsisi nyt sinua enemmän kuin tämä palsta. Täällä palstalla meukaaminen ei asiaa auta.

[/quote]On siitä kiusaamisesta puhuttu opettajan kanssa. Ja mieheni sitä asiaa hoitaa joten eiköhän se tule kuntoon kun muuttaa luokkaa.ap

Vierailija
113/160 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän sä seuraavaksi keksit? Kyllä on päivän viihdeannos taas saatu kun lueskelee tän ketjun läpi ja miettii miten jotkut ihmiset voivat kuluttaa aikaansa keksimällä kaikenmaailman satuja kuten ap. Mut onnea, pojallesi tulee varmasti hienot tonnin synttärit tuollaisten kiusaajakavereiden kanssa.

Vierailija
114/160 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla lääkitys siihen huimaukseen?

Vierailija
115/160 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta ilkeilyä taas koko ketju täynnä. Mut mä pidän ainakin lapseni puolia ja vaihtakoon luokkaa kun siellä kavereita riittää. Jatkakaa te kiusantekoa.ap

Vierailija
116/160 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 09:24"]Onko sinulla lääkitys siihen huimaukseen?
[/quote]

Eikös se ole kertonut viinan auttavan. Taitaa nytkin olla maistissa.

Vierailija
117/160 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 09:26"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 09:24"]Onko sinulla lääkitys siihen huimaukseen? [/quote] Eikös se ole kertonut viinan auttavan. Taitaa nytkin olla maistissa.

[/quote]Selvinpäin olen.ap

Vierailija
118/160 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 09:24"]Uskomatonta ilkeilyä taas koko ketju täynnä. Mut mä pidän ainakin lapseni puolia ja vaihtakoon luokkaa kun siellä kavereita riittää. Jatkakaa te kiusantekoa.ap
[/quote]

Eihän sinua kukaan kiusaa, asiallisia kysymyksiä kaikki.

Vierailija
119/160 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 09:33"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 09:24"]Uskomatonta ilkeilyä taas koko ketju täynnä. Mut mä pidän ainakin lapseni puolia ja vaihtakoon luokkaa kun siellä kavereita riittää. Jatkakaa te kiusantekoa.ap [/quote] Eihän sinua kukaan kiusaa, asiallisia kysymyksiä kaikki.

[/quote]Joo, eikö ole kiusaamista jankuttaa jostain adoptiosta yms mikä ei tähän ketjuun kuulu millään lailla ja monessa kysymyksessä on kyllä vittuileva sävy.ap

Vierailija
120/160 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 09:35"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 09:33"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 09:24"]Uskomatonta ilkeilyä taas koko ketju täynnä. Mut mä pidän ainakin lapseni puolia ja vaihtakoon luokkaa kun siellä kavereita riittää. Jatkakaa te kiusantekoa.ap [/quote] Eihän sinua kukaan kiusaa, asiallisia kysymyksiä kaikki.

[/quote]Joo, eikö ole kiusaamista jankuttaa jostain adoptiosta yms mikä ei tähän ketjuun kuulu millään lailla ja monessa kysymyksessä on kyllä vittuileva sävy.ap
[/quote]

Höpsis. Ovat kiinnostuneita miten sinulla ja moninaisilla hankkeillasi menee. Ajattele jos kukaan ei välittäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän