Ei kannata asua liian hienolla alueella.t.ammattivalittaja
Nyt sitten joutuu kiusaamisen takia poika muuttamaan luokkaa sellaiseen jossa on paljon kavereita tuolta kunnallisesta eskarista jossa hän kävi. Tällä luokalla missä hän on 99% lapset ovat käyneet yksityistä päiväkotia ja eskaria. Näin käy kun asuu köyhänä hienolla alueella.
Kommentit (160)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 08:50"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 08:46"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 08:44"]Jotta voisit ilmaista prosenttiosuuden yhden prosenttiyksikön tarkkuudella (99 %), luokassa täytyisi olla vähintään sata oppilasta. En usko että on. [/quote] Ei ole koulufoobikko ollut korvat höröllä matikantunnilla.
[/quote]En osaa matikkaa. Jos olisit kirjoituksiani lukenut tietäisit että juuri sen takia en ole pärjännyt koskaan opinnoissani.ap
[/quote]
Voi kuule, olen valitettavasti lukenut.
Miten adoptioon antamasi poika jakselee?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:15"]Apua mä meinsin tukehtua kahviini kun luin tuon palokunnalle harjoittelupaikaksi tarjoamisen! Aamun huumoripläjäys!
[/quote]
Mutta olihan se myös vähän ilkeääkin. Mutta hauskasti kieltämättä.
Taitaa olla oikea tyyppi, sehän vuoroviikoin lupaa yhtä.ja sitten kumoaa sen.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 08:52"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 08:50"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 08:46"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 08:44"]Jotta voisit ilmaista prosenttiosuuden yhden prosenttiyksikön tarkkuudella (99 %), luokassa täytyisi olla vähintään sata oppilasta. En usko että on. [/quote] Ei ole koulufoobikko ollut korvat höröllä matikantunnilla. [/quote]En osaa matikkaa. Jos olisit kirjoituksiani lukenut tietäisit että juuri sen takia en ole pärjännyt koskaan opinnoissani.ap [/quote] Voi kuule, olen valitettavasti lukenut. Miten adoptioon antamasi poika jakselee?
[/quote]En tiedä, miksi jankkaat siitä asiasta? oletko kenties itse adoptioon annettu?ap
Miten se jalkojen pituusero olikaan, 3cm, 4cm vai 6cm? Kun vaihtelee niin vinhaa tahtia että kiinnostaisi tietää.
Joko miehesi on huomannut, että jalkasi ovat eripituiset?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 08:55"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 08:52"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 08:50"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 08:46"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 08:44"]Jotta voisit ilmaista prosenttiosuuden yhden prosenttiyksikön tarkkuudella (99 %), luokassa täytyisi olla vähintään sata oppilasta. En usko että on. [/quote] Ei ole koulufoobikko ollut korvat höröllä matikantunnilla. [/quote]En osaa matikkaa. Jos olisit kirjoituksiani lukenut tietäisit että juuri sen takia en ole pärjännyt koskaan opinnoissani.ap [/quote] Voi kuule, olen valitettavasti lukenut. Miten adoptioon antamasi poika jakselee?
[/quote]En tiedä, miksi jankkaat siitä asiasta? oletko kenties itse adoptioon annettu?ap
[/quote]
Vanhempieni silmäterä, haartaasti odotettu esikoinen. Adoptiosta kyselen ihan kohteliaisuuttani, en halua tietenkään että unohdat niin merkittävän asian kuin oma poika.
Asutko ap, jossain asuntomessu alueelle jätetyssä bajamajassa? Noi sun hienosto alueet ja paremmat piirit kuulostaa oudoilta:)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 08:58"]Miten sitä poikaa kiusataan?
[/quote]
Haukutaan köyhäksi tietysti! Älkää nyt hyvänen aika uskoko tämän trollin juttuja.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 09:00"]Syökö miehesi tänään muualla?
[/quote]
Ja jos syö, niin mitä?
Annatko kuopuksellesi tänään ruokaa?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 09:02"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 09:00"]Syökö miehesi tänään muualla?
[/quote]
Ja jos syö, niin mitä?
[/quote]
Ja kuinka pitkä se miehen työpäivä olikaan?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 09:01"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 08:58"]Miten sitä poikaa kiusataan?
[/quote]
Haukutaan köyhäksi tietysti! Älkää nyt hyvänen aika uskoko tämän trollin juttuja.
[/quote]
Eihän sitä kukaan usko. Antaa vaan "outoa" sisältöä päivään. Sairas mäkin olen.
Miten synttäreiden suunnittelu sujuu?
Muistaako täällä kukaan Innon (se foorumi, jossa arvosteltiin toisten koteja)?
Tämä samainen valittaja oli siellä suuna ja päänä ja aiheutti paljon kaunaa.
Silloin sen kotimaaa oli muka Amerikka.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 09:04"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 09:01"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 08:58"]Miten sitä poikaa kiusataan? [/quote] Haukutaan köyhäksi tietysti! Älkää nyt hyvänen aika uskoko tämän trollin juttuja. [/quote] Eihän sitä kukaan usko. Antaa vaan "outoa" sisältöä päivään. Sairas mäkin olen.
[/quote]Juuri köyhäksi yms mutta älkää uskoko jos ette usko. Ja kyllä vaan asun hienolla alueella mutta taitaa lapsenne olla myös kiusaajia koska te äidit vaikutatte myös olevan.ap
Onko huimannut miten pahasti tänään?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 08:49"]
Meidän lapset on kalliissa yksityisessä päiväkodissa eskarissa ja siellä ei kyllä ole minusta mitenkään ihmisillä tarvetta brassailla lasten kautta rahoillaan. Lasten synttärit on yleensä ihan perus kotisynttäreitä tai korkeintaan jotain sisäleikkipuistossa pidettyjä.
[/quote]Täällä näyttää olevan meininkin ihan toinen.ap