Ammattimuusikoita palstalla? Mitä mieltä Karita Mattilan uusimmasta twiitistä?
Kommentit (714)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musiikki musiikkina, ja ihan yksi lysti mitä jossain somessa muuteen kirjoittelee.
Ei mene noin.
Ainakin omalta osaltani menee. Ei kyllä hetkauta yhtään tällaiset kirjoitukset.
Karitalle on puhjennu joku aivosairaus. Aivan lapsellisia juttuja päästänyt suustaan jo vuosia. Tai "siitä puhe mistä puute".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen jazz opiston käynyt ammatti kitaristi. Me jazz kitaristit osaamme kaikki soinnut ja pystymme soittamaan nuoteista. Toisin on pitkä tukka hevareilla, eivät osaa edes perus sointuja soittaa puhtaasti, sen takia ne käyttää niittä lattialla olevia säristin rasioita.
Vaikka kuinka kehuisit itseäsi, yhdyssanoja et kuitenkaan osaa kirjoittaa oikein.
Osaan ne paremmin kuin sinä. Osaatko ite soittaa F/B 11 dim kitaralla.
Osaatko myös laittaa kysymyslauseen perään kysymysmerkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltiksen jutun mukaan on myös asioita, joita Mattila ei laita someen.
Mitähän ihmeen asioita nämä sitten ovat?
Terveydentila, päihteiden käyttö?
Juomiaan raportoi ainakin tiuhaan, eli ei ainakaan päihteet ole sensuurissa.
Vierailija kirjoitti:
Karitan Twitter-tilissä on varoitus, että voi olla aikuissisältöä, joka ei sovellu kaikille :D
Karita vois olla ihan rehellinen ja kertoa, jos ja kun viestien taustalla piilee jotain. Miksihän ei ole kaikista asioistaan yhtä avoin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen jazz opiston käynyt ammatti kitaristi. Me jazz kitaristit osaamme kaikki soinnut ja pystymme soittamaan nuoteista. Toisin on pitkä tukka hevareilla, eivät osaa edes perus sointuja soittaa puhtaasti, sen takia ne käyttää niittä lattialla olevia säristin rasioita.
Vaikka kuinka kehuisit itseäsi, yhdyssanoja et kuitenkaan osaa kirjoittaa oikein.
Osaan ne paremmin kuin sinä. Osaatko ite soittaa F/B 11 dim kitaralla.
Osaatko myös laittaa kysymyslauseen perään kysymysmerkin?
Tämä jazz-kitaristina esiintyvä oli outo vieras tässä ketjussa. Ei kukaan voi olla oikeasti tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Muistisairailla voi olla tommosia oireita et alkaa puhua härskejä
Ensimmäisenä tuli mieleen muistisairaus.
Taitaa ottaa oopperadiivalle koville, kun huomaa ikääntyvänsä. Huomiota pitää saada millä hinnalla hyvänsä eikä edes tajua itse, milloin ylittää hyvän maun rajat? Säälittävää. Jos on noin puutteessa ja rakastaa huomiota, niin pitäisi omana tietonaan.
Aivan kuin Karita Mattila luulisi keksineensä seksin ensimmäisenä ihmisenä maailmassa.
Nää Marita Kattilan ulostulot oli jonkin aikaa huvittavia, sit myötähäpeää herättäviä ja nyt jo puistattavia. Kohta alan varmaan kokea, että hän harjoittaa etäyhteydellä seksuaalista häirintää. Nytkin tuli vähän törkyinen olo.
Eikä ole kyse siitä, onko nainen vai mies, nuori vai vanha. Haluja saa olla, ja niiden olemassaolon voi myös ilmaista. Mut tällainen proosamainen ilmaisu jolla mehustellaan sillä kuuluu erotiikkanovellin sivuille tai OnlyFansiin eikä Twitteriin.
Jonkun pitäisi kääntää tuo englanniksi ja lähettää hänen naapureilleen Floridaan.
Jos nyt menisi Karitan konserttiin, arvaa mikä vaikeuttaisi keskittymistä...
Liika alkoholinkäyttö näkyy paitsi alkoholin vaikutuksen alaisena, myös impulssikontrollin huononemisena muutenkin, sillä olennaiset osat aivoista kärsivät tuhoa. Tämähän ei ole välttämättä selitys, mutta todennäköisyydet viestihistorian perusteella on kovat. Menisipä katkolle vielä kun voi.
Vierailija kirjoitti:
Aivan kuin Karita Mattila luulisi keksineensä seksin ensimmäisenä ihmisenä maailmassa.
Mä en ymmärrä mikä näille kaikille plus viiskymppisille on tapahtunut tässä maassa. Renny Harlin, Enbuske, Sukari, Koko Suomi leipoo-juontaja, Danny, K. Mattila jnejnejne. Kaikki tunkevat lehtien otsikoihin kertomaan kuinka mahlat valuu ja seksi sujuu. MUA EI KIINNOSTA! Mikä noita ihmisiä vaivaa?!! Itse olen 40 ja en voi ymmärtää tuollaista käytöstä, sitä että seksiä pitää tunkea joka ainoaan väliin ja paikkaan. Eikö ihmisillä ole enää mitään käytöstapoja, mitään käsitystä siitä, mikä on sopivaa ja fiksua ja missä menee rajat? En todellakaan ole kiinnostunut muiden ihmisten seksielämästä, voitteko perustaa vaikka jonkun oman runkkuringin ja jättää meidät normaalimmat rauhaan?
Odottakaa vaan, kohta se postaa jonkun kuvan klitoriksestaan. Tästä tädistä mennyt täysin maku. Vielä muka joku ns. korkeakulttuurin edustaja, hyi!
Vierailija kirjoitti:
Jonkun pitäisi kääntää tuo englanniksi ja lähettää hänen naapureilleen Floridaan.
Minkä takia?
Karita vaikuttaa juuri sellaiselta tyypiltä, että se menee viihteellä ollessaan tanssilattialla kouraisemaan nuoria miehiä haarovälistä ja sitten iskee silmää, että tarkisti vain onko varustus kunnossa.
#metoo
Eikös karita vähän aikaa sitten vetänyt herneet nenään kun joku mies kirjoitti instagrammissa kehuvan kommentin hänelle?
Mitä paskaa tää mummeli taas suoltaa. Ja jos ei ymmärrä, niin muiden vika?
Kuka tietää, onko livenäkin samanlaisia puheita?
Toisaalta voimakas ja toistuva tarve puhua seksistä koko ajan voi olla oire alkavasta muistisairaudesta.
Ei ole sitten mitään välimuotoa virsien veisuun ja kiima-twittien välillä?