Ammattimuusikoita palstalla? Mitä mieltä Karita Mattilan uusimmasta twiitistä?
Kommentit (714)
Kyllä muusikot tykkää tai on tykkäämättä seksistä ihan samalla tavalla kuin kuka tahansa muunkin ammatin edustaja.
Toki muusikoilla seuran saaminen on toisinaan helpompaa kuin muilla, sillä ovat aina yleensä jollain tavalla vähän esillä kun esiintyvät ja ihmisillä on usein juhlamoodi päällä kun musiikkiesityksistä nautitaan. Ei nyt tietty ehkä sunnuntai-aamun jumalanpalveluksissa tietty. Tai mistä sen tietää. Onhan meitä moneen junaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen jazz opiston käynyt ammatti kitaristi. Me jazz kitaristit osaamme kaikki soinnut ja pystymme soittamaan nuoteista. Toisin on pitkä tukka hevareilla, eivät osaa edes perus sointuja soittaa puhtaasti, sen takia ne käyttää niittä lattialla olevia säristin rasioita.
Siellä opistossa ei ilmeisesti opeteta yhdyssanoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi muusikoiden mielipiteitä tähän kaipaat?
Heillä on samantyyppinen koulutus ja maailma kuin Karita Mattilalla. Toki kanttorin elämä on erilaista kuin oopperalaulajan, mutta silti.
No ei kyllä tasan tarkkaan ole.
Vierailija kirjoitti:
No johan on kumma aloitus. Mitä tekemistä tällä asialla on jonkun ammattiryhmän tekemisistä. Mattila kai on ihan yksityinen henkilö, nolaa itseään vähän liian tiuhaan, nyt nolasi kyllä pahasti. Voihan sitä paukkuja ottaa, mutta eikö siellä Floridan ihmeihanassa paikassa löydy adonista, joka hälle kelpaa. Vaikka pienessä kännissä.
Eikös hän tämän vuoden puolella tviitannut menneensä baariin ja saaneensa miestä. Se mies tuntuu vain kadonneen jonnekin. Ehkä pirttihirmunsa luo. (Karitahan on ollut ukkomiesten kanssa ja tviitannut että pitäkää pirttihirmunne).
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö Mattila esiintyy?
Kyllä, muttei edukseen.
Asemasta riippumatta henkilökohtaiset asiat ovat henkilökohtaisia. Se vaan on niin. Kurjaa, että Karita Mattila ei tätä tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen jazz opiston käynyt ammatti kitaristi. Me jazz kitaristit osaamme kaikki soinnut ja pystymme soittamaan nuoteista. Toisin on pitkä tukka hevareilla, eivät osaa edes perus sointuja soittaa puhtaasti, sen takia ne käyttää niittä lattialla olevia säristin rasioita.
Vaikka kuinka kehuisit itseäsi, yhdyssanoja et kuitenkaan osaa kirjoittaa oikein.
Osaan ne paremmin kuin sinä. Osaatko ite soittaa F/B 11 dim kitaralla.
Tämä on nyt jotain inside-huumoria. Kyllä jazz-kitaristitkin ovat ihan fiksuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä opistossa ei ilmeisesti opeteta yhdyssanoja?
Se nyt olisikin, jos musiikkiteorian ja soiton tuntien lomassa olisi lukujärjestyksessä ”Muusikolle välttämättömät yhdyssanat”. Tajuat varmaan itsekin kuinka hoopo kysymyksesi on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme ettei iltapäivälehdet ole vielä tarttuneet tähän
Luulen, että lehdistö tietää syystä/syistä viestien takana, eivätkä siksi kirjoita.
Jep. Seiskan tyyliset juorulehdet tietenkin kirjoittaa, mutta vaikka iltapäivälehdet ei varsinaisesti mitään laatujournalismin tulenkantajia ole, niin jonkinlaiset standardit ja amattietiikka niilläkin on.
Onko taustalla alkoholi, muistisairaus vai huomionkipeys vai kaikki yhdessä?
Voi tätä myötähäpeän määrää.
Tuohan on hyvä teksti!!!!
Jos joku Helmi Loukasmäki ois kirjoittanu, niin koko Suomen pappakanta ois lähteny liikekannalle
Mattila petaa itselleen seuraavaa aluevaltausta: OnlyFans julkistetaan kohta, kunhan on ensin rummutettu julkisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Toukokuussa pitäisi olla keikka Suomessa. Milläköhän ilmein yleisö tulee paikalle, jos tulee.
Yrjistä vanhan rummon fantasioille.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin instagramissa pikkuhousuissa kuvattuna vessan peilistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme ettei iltapäivälehdet ole vielä tarttuneet tähän
Luulen, että lehdistö tietää syystä/syistä viestien takana, eivätkä siksi kirjoita.
Jep. Seiskan tyyliset juorulehdet tietenkin kirjoittaa, mutta vaikka iltapäivälehdet ei varsinaisesti mitään laatujournalismin tulenkantajia ole, niin jonkinlaiset standardit ja amattietiikka niilläkin on.
Tämähän se. Joskus ihmisiltä unohtuu, ettei toimittajat kirjoita kaikkea, mitä tietävät tai siis eivät voi kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä menee ihan sanattomaksi.
Mattila saattaa vielä pilata maineensa ja uransa lopullisesti tuolla tyylillä.
T. Ammattimuusikko
Ettei näin olisi jo käymässä.
Toivoisin, että kaikki jotka käyvät oopperassa, menisivät antamaan palautetta.
Sanokaa, että rupeatte boikotoimaan Mattilaa.
Voi Karita Mattila-parka.
Itselläni ei enää huvita kuunnella Mattilaa edes radiosta. En maha tälle miotään. Meni kaikki inspiraatio.
Klass.mus.ammattil.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Unelmoin sileästä ihosta vatsaani vasten, liukkaasta kielestä jalkojeni välissä.
Lämpimistä sormista. Uteliaista. Halukkaista.Että saan nauttia miehen lämmintä, turpean kovaa elintä. Liikuttaa. Hitaasti. Nopeasti. Any speed."
Karita on aila vanha tuollaiseen. Ei hän kenenkään nuoren miehen ykkösvalinta ole, oli kuuluisa tai ei.
Kuuluuko seksi vain nuorille. Sinänsä en ymmärrä miksi pitää tehdä tällaista ulostuloa. Menisi radalle, kyllähän hän jonkun sieltä pokaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi muusikoiden mielipiteitä tähän kaipaat?
Heillä on samantyyppinen koulutus ja maailma kuin Karita Mattilalla. Toki kanttorin elämä on erilaista kuin oopperalaulajan, mutta silti.
No ei kyllä tasan tarkkaan ole.
Uskallan väittää, että kanttorin elämä on erilaista kuin Karita Mattilan.