Ammattimuusikoita palstalla? Mitä mieltä Karita Mattilan uusimmasta twiitistä?
Kommentit (714)
Useimmiten alkoholi näyttelee jotain osaa Mattilan twiiteissä.
Sitä menee ihan sanattomaksi.
Mattila saattaa vielä pilata maineensa ja uransa lopullisesti tuolla tyylillä.
T. Ammattimuusikko
Minä olen jazz opiston käynyt ammatti kitaristi. Me jazz kitaristit osaamme kaikki soinnut ja pystymme soittamaan nuoteista. Toisin on pitkä tukka hevareilla, eivät osaa edes perus sointuja soittaa puhtaasti, sen takia ne käyttää niittä lattialla olevia säristin rasioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karita on ainakin toukokuussa tulossa Suomeen esiintymään.
Ei taida enää tämän jälkeen ketään kiinnostaa.
Tämä.
on vasta vanhalla iällä tajunnut että mulkku maistuu ja tuntuu paremmalta tähän asti ollut tyttö rakkauden puollustaja.
Entäs jos joku 60v miesmuusikko jakaisi samanlaisen twiitin?
"En mitään halua karvaista otusta.
Unelmoin sileästä ihosta vatsaani vasten, pehmeistä huulista nuppini ympärillä. Että saan nauttia naisen pehmeää, kosteaa, lämmintä vakoa. Liikuttaa. Ensin hitaasti, sitten nopeammin. Ja nopeammin."
🤪
Vierailija kirjoitti:
Minä olen jazz opiston käynyt ammatti kitaristi. Me jazz kitaristit osaamme kaikki soinnut ja pystymme soittamaan nuoteista. Toisin on pitkä tukka hevareilla, eivät osaa edes perus sointuja soittaa puhtaasti, sen takia ne käyttää niittä lattialla olevia säristin rasioita.
Vaikka kuinka kehuisit itseäsi, yhdyssanoja et kuitenkaan osaa kirjoittaa oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heteronaisen kuvaus omista eroottisista unelmistaan. Mitäs pahaa tuossa on?
Unelmat ei ole pahoja, mutta. Miksi pitää ääneen kertoa? Kaikkihan noista asioista unelmoi, muttei tartte kailotella maailmalle jossain somessa...
No mitä väliä, jos kaikki kuitenkin noista asioista unelmoi? Mitä pahaa on sitten sanoa asiasta ääneen?
Alappa sinä laulella unelmiasi tällä palstalla!
No johan on kumma aloitus. Mitä tekemistä tällä asialla on jonkun ammattiryhmän tekemisistä. Mattila kai on ihan yksityinen henkilö, nolaa itseään vähän liian tiuhaan, nyt nolasi kyllä pahasti. Voihan sitä paukkuja ottaa, mutta eikö siellä Floridan ihmeihanassa paikassa löydy adonista, joka hälle kelpaa. Vaikka pienessä kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka kehuisit itseäsi, yhdyssanoja et kuitenkaan osaa kirjoittaa oikein.
Hyvin näköjään ymmärsit sanoman!
Mattilan twiitti ei sovi klassisen musiikin arvolle.
Totta puhuen ooppera on kylläkin vähän eri juttu tyylillisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaan ne paremmin kuin sinä. Osaatko ite soittaa F/B 11 dim kitaralla.
Vierailija kirjoitti:
Unelmoin sileästä ihosta vatsaani vasten, pehmeistä huulista nuppini ympärillä. Että saan nauttia naisen pehmeää, kosteaa, lämmintä vakoa. Liikuttaa. Ensin hitaasti, sitten nopeammin. Ja nopeammin."
🤪
Niinpä. Kuvittele Andy McCoy kuvailemassa minkälaista seksiä tekisi just nyt mieli. Tai joku Pepe Willberg.
Vierailija kirjoitti:
Sitä menee ihan sanattomaksi.
Mattila saattaa vielä pilata maineensa ja uransa lopullisesti tuolla tyylillä.
T. Ammattimuusikko
Ettei näin olisi jo käymässä.
Vierailija kirjoitti:
Turpean kova. On kyllä niin boomerikieltä.
Suoraan jostain 90-luvun Reginan Naisen unelmia-palstalta
Vierailija kirjoitti:
Ihme ettei iltapäivälehdet ole vielä tarttuneet tähän
Luulen, että lehdistö tietää syystä/syistä viestien takana, eivätkä siksi kirjoita.
Vierailija kirjoitti:
🤪
Hyi kauhistus. Mutta ihan hyvä analogia. Älkääkä nyt näyttäkö tätä kommenttia Karitalle, ettei hän saa mitään päähänsä tuosta sanasta analogia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo ollut jokin hiukan outo provo, joka ei aukea oikein kellekään.
Ei.