Mikä ehkäisykeino ei sopinut sinulle
Ja miksi?
Kommentit (25)
Ei sovi yhdistelmäehkäisypillerit tai muu estrogeeniä sisältävä aurallisen migreenin vuoksi.
Minipillerit teki masentuneeksi ja pahensi mun aikuisiän aknea tosi paljon.
Kuparikierukkaa en saa enkä halua kun menkat on valmiiksi niin kivuliaat ja runsaat.
Eli ei ole helppoa tämä ehkäisy monellekaan naiselle :D
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 21:38"]
Ei sovi yhdistelmäehkäisypillerit tai muu estrogeeniä sisältävä aurallisen migreenin vuoksi. Minipillerit teki masentuneeksi ja pahensi mun aikuisiän aknea tosi paljon. Kuparikierukkaa en saa enkä halua kun menkat on valmiiksi niin kivuliaat ja runsaat. Eli ei ole helppoa tämä ehkäisy monellekaan naiselle :D
[/quote]
Aika lailla sama, tai no tuosta kuparikierukasta on sanottu minulle, että liian ahtaat paikat että voisi asentaa. Ainoa vaihtoehto olisi ollut kapseli, mutta en ole halunnut viiden vuoden myrkyt sisältävää kapselia ihoni alle. Kondomi tuntuu inhottavalta ja on aiheuttanut kivuliaita hankaumia ja tulehduksia. Nyt on onnellinen parisuhde ja hyvä elämäntilanne, joten keskeytetyn ja varmojen päivien kautta ollaan siirrytty ehkäisyttömyyteen ja odotellaan, jos meitä jossain vaiheessa olisi kahden sijasta kolme. Onpa ihanan vapauttavaa, kun ei ole tarvetta enää stressata ehkäisystä!
Kortsut, joko meni rikki tai irtosi päältä. Ei yhtään voinut luottaa.
Ei mikään. Tosin myöhemmin ilmeni etten olisi edes tarvinnut ehkäisyä.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 20:52"]Hei kuivapillut! Käyttäkää liukkaria sen kumin kanssa, jos on noin vaikeeta.
[/quote]
Mulla se ei johdu kuivuudesta. Lääkäri epäili että siinä kumissa voi olla jotain muuta joka ärsyttää esim se liukaste jota kortsuissa on. Saan saman tyyppisiä ärsytys oireita joistakin liukkareistakin.