Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolme miestä viikon sisään

Vierailija
21.09.2015 |

Onpa ollut kivaa :3

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 18:39"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 18:31"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 17:57"]

Taitaa omatunto kolkuttaa

[/quote]

Ei sit yhtään! Loppuviikoksi vois sopia taas jotain kivaa :)

Ap

[/quote]Mielestäni tämä asia on aika mielenkiintoinen. Kuinka vanha olet ja mistä löydät miehet? Ovatko miehet edes suurinpiirtein laadukasta tavaraa? Minkä ikäisiä he ovat? Minkä verran juttelette? Onko matkalle osunut ketään roikkujia tai muuten hankalia miehiä? Ovatko miehet sinkkuja vai varattuja? Näetkö heitä enää uudestaan? :) Tämä sinun maailmasi on niin kaukana omastani, että olisi kiva kuulla lisää sinun tai muiden tarinoita!

[/quote]

Olen 32-v, miehet on löytyneet sekä Tinderistä, Facebookista että live-elämästä (nämä kolme Fb ja Tinder). Miesten laadukkuus ei varmaan tietyillä mittareilla ole korkeaa, nämä kaikki ovat olleet ihan ns. perusduunareita (mukana ollut mm. opiskelijoita). Ikähaarukka 27-39 näissä (muuten nuorin on ollut 22-v), kaikki sinkkuja.

Kukaan ei ole jäänyt roikkumaan, muutama olisi halunnut nähdä enemmänkin, itse ei ollut intoa. Yksi fuckbuddy ihastui ja homma piti lopettaa, nyt olemme ystäviä. Saatan nähdä yhtä tai useampaa uudestaan.

Ap

Vierailija
2/98 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kysellä enemmänkin :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

32v kurppa joka stalkkaa miehiä tinderissä ja fb:ssä.. Kuulostat laadukkaalta naiselta..

Vierailija
4/98 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:01"]

32v kurppa joka stalkkaa miehiä tinderissä ja fb:ssä.. Kuulostat laadukkaalta naiselta..

[/quote]

Eiköhän siellä Tinderissä stalkata ihan molemminpuolin ;) Ja Facebookissa nyt tutustuu erilaisissa ryhmissä, kavereiden kautta jne.

Olen laatunaaras ;)

Ap

Vierailija
5/98 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:01"]

[/quote]

aijai, lassukalle meni tunteisiin :D

Vierailija
6/98 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:01"]

[/quote]

Eiköhän siellä Tinderissä stalkata ihan molemminpuolin ;) Ja Facebookissa nyt tutustuu erilaisissa ryhmissä, kavereiden kautta jne.

Olen laatunaaras ;)

Ap
[/quote]

Hyi mikä lutka. Et kelpaisi minulle naisystäväksi etkä noiden puheiden jälkeen mihinkään muuhunkaan. Onneksi maailmassa on myös kunnollisia yksilöitä. Sääliksi käy sitä joka mahdollisesti sinut lopulta "saa" omakseen. T:akateeminen mies

Vierailija
7/98 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:10"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:01"] 32v kurppa joka stalkkaa miehiä tinderissä ja fb:ssä.. Kuulostat laadukkaalta naiselta.. [/quote]

Olen laatunaaras ;)

Ap [/quote] Hyi mikä lutka. Et kelpaisi minulle naisystäväksi etkä noiden puheiden jälkeen mihinkään muuhunkaan. Onneksi maailmassa on myös kunnollisia yksilöitä. Sääliksi käy sitä joka mahdollisesti sinut lopulta "saa" omakseen. T:akateeminen mies

[/quote]

Awww, ensimmäinen haukkumasana, menikin pitkään :) Mitä ajat takaa haukkumalla minua, yritätkö saada minulle pahan mielen? Katumaan?

Minä en ole välttämättä parisuhdetta edes etsimässä, ja jos sellaisen hommaan, mieheksi ei todellakaan kelpaa sellainen, jolle arvoni on yhteydessä seksikumppanien määrään. Harrastan seksiä rehellisistä, kunnioittavista ja turvallisista lähtökodista, käytän aina ehkäisyä, en esitä kenellekään mitään, muuten olen lämmin, empaattinen ja mukava ihminen. Ja myös akateeminen :)

Ap

Vierailija
8/98 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 18:54"]

Ap

[/quote]:D Olen tavallaan vähän kateellinen sinulle! Kun itse on jumissa pitkässä parisuhteessa ja avioliitossa miehen kanssa, joka on tyytyväinen kun saa tyhjentää kassinsa noin 7-10 päivän välein ja itse haluaisi seksiä joka päivä, niin tuo alkaa kuulostamaan näiden vuosien jälkeen houkuttelevalta. ;-)

Tietääkö miehet heti mitä on tarjolla ja mikä on tarinan juoni? Missä heidät näet ja missä poljette? Kuinka kauan yhden kanssa menee tuhratessa? Onko mukana ollut neitsykäisiä? Kuinka innokkaita miehet ovat sinun toiveittesi kanssa vai haluavatko he vain tyhjennyksen ja sillä siisti? Mikä on miesten eniten käytetyin asento ja onko heillä ollut jotakin erikoistoiveita?

t. kyselyikäinen

Vierailija
9/98 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko noi miehet helppoja nakkeja vai oliko heidän saamisessaan yhteistyöhön jotain haastetta?

Vierailija
10/98 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:10"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:01"] 32v kurppa joka stalkkaa miehiä tinderissä ja fb:ssä.. Kuulostat laadukkaalta naiselta.. [/quote]

Olen laatunaaras ;)

Ap [/quote] Hyi mikä lutka. Et kelpaisi minulle naisystäväksi etkä noiden puheiden jälkeen mihinkään muuhunkaan. Onneksi maailmassa on myös kunnollisia yksilöitä. Sääliksi käy sitä joka mahdollisesti sinut lopulta "saa" omakseen. T:akateeminen mies

[/quote]Sinua kuitenkin selkeästi kiinnosti aihe kun tulit aloituksen lukemaan ja vieläpä kommentoimaan! Taitaa miestä hieman kutittaa ajatus saada leikkiä edes hetken tällaisen naisen kanssa? :D Ja mistäpä muuten tiedät minkälaisia ystäviä sinulla lähipiirissäsi on, ehkä he eivät vain toitota asioistaan ja harrastuksistaan sinulle.

Vierailija
11/98 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:19"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 18:54"]

Ap

[/quote]:D Olen tavallaan vähän kateellinen sinulle! Kun itse on jumissa pitkässä parisuhteessa ja avioliitossa miehen kanssa, joka on tyytyväinen kun saa tyhjentää kassinsa noin 7-10 päivän välein ja itse haluaisi seksiä joka päivä, niin tuo alkaa kuulostamaan näiden vuosien jälkeen houkuttelevalta. ;-)

Tietääkö miehet heti mitä on tarjolla ja mikä on tarinan juoni? Missä heidät näet ja missä poljette? Kuinka kauan yhden kanssa menee tuhratessa? Onko mukana ollut neitsykäisiä? Kuinka innokkaita miehet ovat sinun toiveittesi kanssa vai haluavatko he vain tyhjennyksen ja sillä siisti? Mikä on miesten eniten käytetyin asento ja onko heillä ollut jotakin erikoistoiveita?

t. kyselyikäinen

[/quote]

Apua, tulipa kysymyksiä, yritän vastata selvästi, mutta en liikaa jaarittele!

Esimerkiksi ensimmäinen näistä miehistä oli tapailu, se päättyi yhteisestä päätöksestä viime viikolla. Toiveet eivät vain kohdanneet. Nämä kaksi muuta olivat sellaisia, katsotaan tuleeko jotain. Toinen tuli naapurikaupungista treffaamaan, tapasimme parkkipaikalla. Toisen tapasin eka kahvilla ja sitten siirryimme mun luokse. Eli yleensä treffitt (tai useammat) kaupungilla ja jatkossa toisen luona. Yhdenn kanssa saatan viettää muutaman tunnin, toisen kanssa viikonlopun. Noissa nuoremmissa on ollut mukana neitsytmiehiä, olisikohan 3 kappaletta.

Olen kaikille tehnyt selväksi, että vaikka jatkamme toisen asunnolle, seksi ei ole itsestään selvyys. Kaikki ovat tämän ymmärtäneet. Toisten kanssa nyt puhutaan suoraan, että pannaan. Toisten kanssa ei.

Kukaan ei ole onneksi käyttänyt minua ns. runkkualustana, seksi on ollut pääosin hyvää, itse nautin siitä helposti ja saan orgasmeja helposti. Joidenkin kanssa ollaan harjoitettu mm. alistumis- ja sitomisleikkejä, osan kanssa ns. tavisseksiä. Useimmat aloittaa perinteisessä lähetyssaarnaajassa, siitä asiat yleensä edistyy. Itselläkin on joitain erikoistoiveita.

Ap

Vierailija
12/98 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kesällä kuusi miestä 12 tunnin sisällä. Halusin kokeilla montako pystyn iskemään :D Oli mukavaa :)

Vierailija
13/98 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:19"]

Oliko noi miehet helppoja nakkeja vai oliko heidän saamisessaan yhteistyöhön jotain haastetta?

[/quote]

No, yleensä juttu on lähtenyt luistamaan aika helposti.

Ap

Vierailija
14/98 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:10"]

Olen laatunaaras ;)

[/quote]

Awww, ensimmäinen haukkumasana, menikin pitkään :) Mitä ajat takaa haukkumalla minua, yritätkö saada minulle pahan mielen? Katumaan?

Minä en ole välttämättä parisuhdetta edes etsimässä, ja jos sellaisen hommaan, mieheksi ei todellakaan kelpaa sellainen, jolle arvoni on yhteydessä seksikumppanien määrään. Harrastan seksiä rehellisistä, kunnioittavista ja turvallisista lähtökodista, käytän aina ehkäisyä, en esitä kenellekään mitään, muuten olen lämmin, empaattinen ja mukava ihminen. Ja myös akateeminen :)

Ap
[/quote]

En vaan arvosta pätkän vertaa kaltaistasi naista. En myöskään itse lentele kukasta kukkaan.

Vierailija
15/98 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän niitä haukkumasanoja ollut jo tuossa ykkössivulla runsaasti? Ja ihan aiheesta...

Vierailija
16/98 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:31"]Mulla oli kesällä kuusi miestä 12 tunnin sisällä. Halusin kokeilla montako pystyn iskemään :D Oli mukavaa :)
[/quote]
Siis kuusi miestä iski sinut puolen vuorokauden sisään.

Vierailija
17/98 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:33"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:10"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:01"] 32v kurppa joka stalkkaa miehiä tinderissä ja fb:ssä.. Kuulostat laadukkaalta naiselta.. [/quote]

Olen laatunaaras ;)

Ap [/quote] Hyi mikä lutka. Et kelpaisi minulle naisystäväksi etkä noiden puheiden jälkeen mihinkään muuhunkaan. Onneksi maailmassa on myös kunnollisia yksilöitä. Sääliksi käy sitä joka mahdollisesti sinut lopulta "saa" omakseen. T:akateeminen mies [/quote]

Ap [/quote] En vaan arvosta pätkän vertaa kaltaistasi naista. En myöskään itse lentele kukasta kukkaan.

[/quote]

Harmi, itse kun en arvota tai arvostele ihmisiä seksielämän kautta :) Harvempi varmaan uskoisi minusta näitä "seikkailuja", en katso, että seksielämästä tarvitsee erityisesti jutella vaikkapa ystävien kanssa.

Ja suoraan sanottuna minua ei kiinnosta tippakaan jonkun tuntemattoman arvostamiset, enemmän välitän läheisten arvostuksesta :)

Ap

Vierailija
18/98 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ap:n tahti vielä mitään. Rajalta on veivannut sisään satoja miehiä viikossa.

Vierailija
19/98 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:34"]

Eiköhän niitä haukkumasanoja ollut jo tuossa ykkössivulla runsaasti? Ja ihan aiheesta...

[/quote]

Miksi? Mikä tekee minusta huoran? Kyseessä on kahden vapaan aikusen vapaaehtoinen toiminta, en satuta ketään, en valehtele kenellekään, kaikki on hyvin.

Ap

Vierailija
20/98 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:33"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:10"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:01"] 32v kurppa joka stalkkaa miehiä tinderissä ja fb:ssä.. Kuulostat laadukkaalta naiselta.. [/quote]

Olen laatunaaras ;)

Ap [/quote] Hyi mikä lutka. Et kelpaisi minulle naisystäväksi etkä noiden puheiden jälkeen mihinkään muuhunkaan. Onneksi maailmassa on myös kunnollisia yksilöitä. Sääliksi käy sitä joka mahdollisesti sinut lopulta "saa" omakseen. T:akateeminen mies [/quote]

Ap [/quote] En vaan arvosta pätkän vertaa kaltaistasi naista. En myöskään itse lentele kukasta kukkaan.

[/quote]

Harmi, itse kun en arvota tai arvostele ihmisiä seksielämän kautta :) Harvempi varmaan uskoisi minusta näitä "seikkailuja", en katso, että seksielämästä tarvitsee erityisesti jutella vaikkapa ystävien kanssa.

Ja suoraan sanottuna minua ei kiinnosta tippakaan jonkun tuntemattoman arvostamiset, enemmän välitän läheisten arvostuksesta :)

Ap
[/quote]

Onpas sinulla ristiriitaiset ajatukset itsestäsi. Ja jos et halua toisten mielipiteitä asiasta niin miksi sitten kirjoittelet täällä jakamisestasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan