Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

_¤_¤_Tammenterhot keskiviikkona_¤_¤_

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se meidän litku maistui pelkälle sokerivedelle. Meillekin on kuulemma vaihtumassa tuo aines valmiiksi sekoitettuun sorttiin, muttei kuulemma ole sitä cokikselle maistuvaa.

Vierailija
22/35 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, mä vähän tuossa jo säikähdin kun törmäsin ekaksi tuohon toiseen aloitukseen eikä kukaan ollut siihen kirjoittanut... No, löytyihän se oikeakin pino!

Ultrassa on nyt käyty ja vauvalla kaikki hyvin! Sen verran kainosteli pikkuinen ettei suostunut kasvojansa kokonaan näyttämään. Aina oli kättä, jalkaa tai napanuoraa edessä. Jää jotain nyt sit yllätykseksi! Ei sillä, sen verran mitä näkyi näytti kovin tutulta! :)

Koko vastasi raskausviikkoja ja painoarvio 850g eli keskipainoinen. Istukka on noussut myös ylöspäin eli siitä ei tarvi enää huolehtia.

Muttamutta, kohdunsuu on auki ja mä olen nyt täydellisessä vuodelevossa. Helpommin sanottu kuin tehty täällä kotona! En saa kantaa, nostaa tai tehdä yleensäkään mitään. Myös seksi on kielletty, höh! :( Kotona saan olla, mutta liukkaammin mentävä sairaalaan jos supistukset ei rauhoitu levossa tms. Kuukausi lisää ja sit oltais jo rv 30 ja turvallisemmilla vesillä. Nyt toivon vaan et saisin olla mahdollisimman kauan kotona!!!!!!!!!!!!!!

Että tällaista tänne! :(

Tsemppiä Tuiskualle sinne sairaalaan!!!!

Sunmom: käy ihmeessä Myyrmäkihallin kirppiksellä! Älyttömän iso!

Tigger: laita sokeroidut, kaneloidut omenalohkot uunipellille ja paista hetki n. 10min n.150asteisessa uunissa. Pakasta vasta sen jälkeen!

Palaan varmaan myöhemmin tänään. Nyt on pakko mennä päiväunille...

t. H ja Iines 25+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=IndianRed]Tulinpas vielä kertomaan, että laitan minäkin Sindalle kuvia ostamastani 56cm:n kokoisesta toppahaalarista. Se on myös KappAhlista (muistaakseni). Tykkäsin kyllä kovasti siitä Tammenterhojen Siili-puvusta, ainakin tuossa kuvassa. Livenä sitä en ole nähnyt. Myös Zatun ostama haalari oli sievä!

Hermione: Tsemppiä sinne vuodelepoon! Toivottavasti saat jotenkin ajan kulumaan! Toivotaan, että pikkuinen pysyy mahassa vielä monta viikkoa! Samoja toivotuksia myös Tuiskualle sinne sairaalaan!

Sulina

Vierailija
24/35 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HERMIONE´lle tsemppiä vauvan pitämiseen masussa. Ota rennosti, vaikka helppohan se on toisen sanoa, vaikeampi varmasti toteuttaa. No, jos sillä pysyy pikkuinen masussa niin kai se on kestettävä.

SINDA: Kuvat laitettu taas kerran (hieman pienennettynä) sähköpostiisi, toivottavasti saapuivat perille. En oikein tiedä pienensinkö oikein???

Vierailija
25/35 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna oli tosiaan mun vuoro olla sitten siellä sokerirasituksessa. Täällä on tullut uutena juttuna paastosokerista otettava pikanäyte, jos se on yli 6, koko rasitusta ei tehdä. Mun arvoni oli 5 tasan, joten voisi jopa lupailla hyvää kaikkien rasitususarvojen suhteen??.... (toivossa on hyvä elää) No, huomenna soitan neuvolaan ja kysyn.

Oli kyllä ihanaa mennä sokerirasituksen jälkeen äidin luo missä poika oli hoidossa ja istua valmiiseen kahvipöytään, kun nälkä oli jo aikamoinen. Syöminen on kyllä niin ihanaa!

Tsemppiä kovasti kotona makoiluun Hermione!

Ikäg: minä olen 31 ja mies 36. Toinen lapsi minulle ja kolmas miehelle tulossa.

No, ei tässä sen kummempia. Täytyy kait lähteä laittamaan makaronilaatikkoa uuniin.

Taneli

Vierailija
26/35 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyneitä terveisiä täältäkin. Sulinako se oli, joka valitteli väsymystä? Mulla eilinen päivä meni ihan pipariksi. Vein pojat aamulla hoitoon ja tulin kotiin nukkumaan. Heräsin klo. 14 ja hain pojat kotia. Koko ilta meni sohvalla maatessa. Bad me...

Tänään vähän paremmin. Kuopuksen, 2,5v, kanssa lähdettiin jo aikaisin kaupunkiin. Käytiin mun pomoa moikkaamassa sekä pojan kuulontutkimuksessa. Se meni, miten luulinkin, eli jotain häikkää on.. Mutta saattaa olla, että flunssa vaikutti ainakin osaltaan tutkimuksen tulokseen. Nyt sitten odotellaan aikaa lääkärille sekä uutta tutkimusta, kun poika ei ole nuhainen. Tiedän, ettei alentunut kuulo ole maailman vaikeimpia sairauksia, mutta enpä siltikään sitä toisen riesaksi olisi halunnut. Mulla itselläni kun on keskivaikea kuulovika, jonka kanssa olen oppinut elämään mutta ei se helppoa ole ollut. Varsinkin nuorempana kapinoin kovasti kuulokojeen käyttöä vastaan ja sen vuoksi koulunkäynti oli yhtä tuskaa, vaikka ihan hyviä arvosanoja olenkin saanut ;) Sinnikkyyttä...

Muutenkin olo on apea. Illalla oli pakko soittaa (psykologi)ystävälleni ja purkaa pahaa oloa. Vaikeaa kyllä, kun en tiedä miksi olo on näin allapäin =( Tuntuu, että ei ole mitään iloa missään ja mun elämä on nyt vaan tätä kotona pyörimistä ja oleskelua. Sosiaaliset kontaktit ihan minimissä. En ennen tajunnutkaan miten tärkeää työssäkäyminen on oman mielenterveydenkin takia.. Ystäviä tapaan oikeastaan vain viikonloppusin. Ainahan se on niin ollut, mutta nyt tuntuu, että olen niin paljon yksin, kun on tällä sairaslomalla.

Ja suoraan sanottuna mä olen nyt tällä hetkellä niin väsynyt, etten tiedä miten jaksan kun vauva tulee. Luultavasti kuitenkin tämä olo tästä paranee, täytyy nyt vaan löytää se positiivinen... TANELI auta, keksi tästä tilanteesta jotain hauskaa =)??

Yritän jotakin muistaa kommentoida..

Tigger: Tee pakkaseen valmista omena-kaurapaistosta foliovuokiin, helppoa!

Äitiliini: Meillä on sitten aika lailla samanikäiset mukulat ;) Mun pojat ovat syntyneet 04/2001 ja 05/2004! Ja nyt siis la 22.1

Maria & Ariella: Paranemisia!!

Tuiskua: Olet ajatuksissa. Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin, saat supistuksia estävän lääkityksen ja aika kuluisi hyvin siellä sairaalassa... Laita kuulumisia, jos saat tilaisuuden!

Zatu: Samaa mieltä kanssasi, pojille on vaikeampi keksiä nimiä! Hyvä, ettei miehesi kädelle käynyt sen pahemmin.. Nauttikaahan nyt kahdenkeskeisestä ajasta ;)

Mellum: Mukava kuulla isäsi näinkin nopeasta toipumisesta! Loistavaa kuulla välillä kivoja uutisia!

PainoG: Noin 6kg tullut. Ja ne näkyy kyllä reisissä ja rinnoissa, sekä mahassa... Lihakset häviää ihan kohinalla... Sekin mua ahistaa, kun olin viime keväänä / kesällä loistokunnossa, treenasin kuin hullu ja olin ajattellut ainakin jonkinnäköistä lihaskuntoa pitää yllä raskauden ajan. Ja kaikki menikin päin peetä.. Saa aloittaa kaiken harjoittelun ihan nollasta sitten talvella. Toivottavasti motivaatiota löytyy ;)

IkäG: Mie 26v, mies 32. Mulle kolmas lapsi, miehelle toka. Pojat nyt 5,5v ja 2,5v.

HikoiluG: Juu, hikoiluttaa ja olen ihan kuuma.. Masupallo vaan on aina ihan jääkylmä. Huono verenkierto?

Ja minä taas etsintäkuulutan ennen niin ahkeran kirjoittelijan, MARYN. Toivottavasti siellä kaikki kunnossa ja kärsit vain työkiireistä....

Joo, omasta navasta vielä, että tämä poika istuu ihan selvästi mahassa. Potkuja satelee vaan alakertaan, joskus tunnen pään kohdun yläreunaa vasten, kun venyttelee. Miksi mulla on sellainen tunne, ettei tämä meinaakaan kääntyä? POjat ovat olleet jo pää alaspäin näillä viikoilla ja pysyneet siinä asennossa. Juu, tiedä, onhan tässä vielä monta kuukautta aikaa kääntyä, mutta oli vaan tällainen fiilis ;)

Tänään oli ihana yllätys postissa; tilasin kaikille pojille ensi kesäksi Alfons Åberg- pikeeraitapaidat (mitä se on suomeksi, Mikko Mallikas?)yhden nettikaupan alesta. Esikoiselle sininen, kakkoselle vihreä ja pikkuislle punainen. Aattelin, että otetaan sitten eka virallinen yhteiskuva ne paidat päällä. Meillä noi 2 ekaa poikaa ainakin on tosi kovia Alfons -faneja ;)

Mutta nyt on mentävä kahvinkeittoon, ennen kuin haen esikoisen päiväkerhosta...

Ardisia 24+3

Vierailija
27/35 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ardisia: nyt heitit kyllä pahan :) Minä olen itse ollut niin v******tunut, väsynyt ja muutenkin pahantuulinen, etten keksi paljonkaan mitään hyvää. neuvolassakin eilen sanoin, että olen ollut niin pahantuulinen, että oikein ihmetyttää. Oliskiko jotain keskiraskauden synkkyyttä. Syksyä en osaa syyttää, kun se on aika ihanaa aikaa.

Niin ja siihen hikig:n piti jo viimeksi vastata. Hitto mulla on niin kuuma koko ajan. En vieläkään nuku kuin pussilakanan kanssa, kun täällä kämpässä on niin lämmin. Kiva kun joku koputtelee oven takana, niin äkkiä saa repäistä jotain päälleen, kun lähinnä rintsikat&pikkarit linjalla täytyy olla tän kuumuuden takia. (no oikeasti mulla on koko ajan päällä sellainen kälyltä aikoinaan saatu raskaushelletunika, joka on aika järkky, mutta tosi kätevä. Tai ei muuten vikaa, mutta se on ratkennut peffan puolen saumasta, joten kuljen täällä pikkarit loistaen:)

Jee kohta syömään!

Taneli

Vierailija
28/35 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Silmälekurissa on käyty ja tulos etten saa pitää enää piilareita :/ Raskaana ollessa mulla on normaalia kuivemmat silmät ja lisäksi ku on allergioita niin. . .siksi kai tuli jo kolmas tulehus puolen vuojen sisään. Lekuri anto varulta Lomudal-silmätippojen reseptin, mut mielellään en kyllä mitään ylimäärästä itteeni tuki. Vaikkakin tiiän, että paikallisesti lääkkeet on sallittuja.

Nyt pitää ainaski yhelle kaverille sanoo ettei tuu enää karvasen lapsensa kanssa meille kylään.

[color=blue]HikiG: [color=violet]en oo huomannu sen enempää hikoilevan ku muutenkaa. Mut toisten hienhajun haistan vainukoiran lailla :/ tänäänki esim. kauppajonossa otin tahikkaasti muutaman askeleen taaksepäin, ku kassalla oleva rouvashenkilö tuoksahti. .

Miten lie muuten saisko apteekista saatava Triple Dry tuotetta käyttää? Senhän pitäs ehkästä hyvin hikoilua?

[color=blue]Sulina [color=maroon]en tiiä keinoo työmotivaation palauttamiseen, mut aattele ettei sun kohta tarvi piiitkään aikaan niitä tehä :) On mullaki jotenki saamattomia vaiheita nyt ollu, ku on " vaan" kotimami. Että ihan hyvä ettei oo enää töitä.

Kiitos haalari kommentista :)

[color=blue]Tigger [color=violet]onpa kiva kuulla etten ainoona tällasia mieti ;)

[color=blue]Äitiliini [color=maroon]kiva, että neuvolassa kaikki hyvin bd bd. Sehän se on ku on normaaleita harjotussupistuksia niin kannattaa tieten seurata meneekö levolla ohi jatkossa.

[color=blue]Tau [color=violet]mä kans tässä oon miettiny, ett mihin oon hukannu yhet lämpimät ukon pökät. Ne ois kohta mulle ihan omiaan akan kans ulkoiluun. Pitänee penkoa kaappeja joku päivä. Toppahousuihin tuskin omiin on asiaa, mut pitää kattoo niissäki oisko ukolla sopivia. Takki onneksi on oma tarpeeks iso :)

[color=blue]Kataya [color=maroon]muista aina, ku voit levätä niin se varmaan helpottaa noita " kasvu" kipuja. Mulla tuntu pitkästä aikaa eilen, ku olin kyykkiny kukkapenkeissä.

[color=blue]Hermione [color=violet]vaaleenpunasia kuulumisia?? Voiko tästä päätellä jotain rivien välistä ;) Hienoa, että vaavilla kaikki hyvin ja muista nyt ottaa sit levon kannalta. Mä mietin tässä kerran tuota ääneen ukolle, ett mä hyppisin aika äkkiä seinille, jos tulis pakkolepoo. Käski olla murehtimatta etutassuun :/ mut minkäs teet. Toivotaan, että sulla lepo auttaa ja saat jonku ajan päästä olla normaalisti.

[color=blue]Ardisia [color=maroon]mietinki eilen mihin hävisit, ku sanoit tulevas pinkan alottamisen jäläkeen takasi. Hyvä, että sait levätä rauhassa :)

Voiko pojallanne tuo kuulojuttu olla sitten perinnöllistä? Hankala tieten vielä sanoa, koska ei tutkimuksia tehty kokonaan.

Mä oon kans huomannu masun välillä olevan oudon viilee ja oon miettiny onko se normaalia. En jaksa muistaa oliko akkaa oottaessa näin.

Elä huolehi painosta. Yllättävän äkkiähän roppa palaa synnytyksen jälkeen suht ennalleen. Ja ei sitä ihan luuranko tarvi olla ;)

En oo varma, mut mä oon kans välillä ainaki kiukkusena. Ukosta sen huomaa. .en tiiä oonko mä jotenki puutteessa vai muutenko vaan hermot kireempänä ;) Toivottavasti menis tää kausi pian ohitte.

[color=darkviolet]Joo onneksi ei ukon käsi pahemmin oo rikki, mut kyllä se on nyt uusavuton :O Mitähän mä heittäsin esimerkkiä, no mun piti halkasta sille tänään leipää veitellä. Eli ihan ku nyt ois esimakua tulevasta siis kahen lapsen kanssa olosta ;D

Huomenna suunnistetaan aikasi jo ostoksille. Tarkotus jo kasin aikaan lähtee ajeleen, ku tunteroinen menee suuntaansa. Mua on pistäny joku shoppailu amppari, koska niin mielellään pyörisin kaupoissa. .

Makeen himo vaan kasvaa, jos voi. Ostin Susette merkkisiä vanukkaita, ku en oo muka aiemmin sellasia huomannu. Tosin nyt pääsin katastaan vähän isomman kaupan valikoimia, ku paikallisen " kyläkaupan" . Ja NamiNamin olikohan se joku karamelli vanukas oli uutuus, joten tottakai sitäki piti ottaa :b

Akka yskii kipeemmin :( toivottavasti ei pahene. On ollu jotenki väsyneempi mun mielestä. Alotettiin SanaSolin ottaminen vasta, jospa siittä ois apua. Tai sitten tuo lentsun poikanen verottaa. Hempan mittauksessa aattelin käyttää, jos jatkaa haukottelua. Väittää ettei väsytä, mut mun mielestä haukottelee ihmeen usein.

Mukavaa illan jatkoo ja kauniita unia. Mä näin ainaki viime yönä unta, ett yks kaveri voitti tangomarkkinat. Kerranki vähä vaihtelua uniin :D

Vierailija
29/35 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ilmoittaudun mukaan näihin " the Vetämättömiin" . Jonkin sortin apeuskin pukkaa ajoittain pintaan ja itkuherkkyytä naurettavista asioista myöskin. Kai se siis kuuluu asiaan kun niin moni samaa sanoo.

Liitoskipuisten joukkoon saan myös ilmoittautua. Mulla nuo lonkat kestää vielä ihan hyvin, mutta häpyliitos kiljuu kukkokiekuuta joka kerta ylösnoustessa ja autoon mennessä. Käveleminen menee jo nyt vähän ankantahtiin. Ekaks vähän säikähdin ku kuvittelin kipupisteen olevan ylempänä, kohdun alaosassa, mut nyt se on kohdentunu ihan selkeästi tuonne häpyluuhun. Parempi niin.

Painoa on tähän mennessä tullut 5,2 kiloa ja alimpaan painoon 6,5. Suunnittelin selviäväni max. seitsemällä koko raskausajan, mut tiosin näyttää menevän... Esikoisestakaan ei paino koskaan tippunu pois, vaikka kuinka näännytin itseäni ja imetinkin huimat 23kk... Taitaa jämähtää tämäkin ylipaino loppuiäksi.

Nestorin hattua saa siirtää tännepäin; 38 täynnä ja pian syntymän jälkeen jo 39, esikoinen reilut 3v. Henkinen ikä ehkäpä jossain 27-28 paikkeilla... Sulina tais miettiä, että mitä omalla äidillä oli omaan ikään mennessä hankittuna. Mulla pitäis olla jo 16- ja 12-vuotiaat lapset, muutaman vuoden takainen avioero harteilla (16:sta avioliittovuoden jälkeen) ja ihan kiva rivitalon pääty, vakinaisesta huippuduunista puhumattakaan. Mulla ei ole mitään noista, eikä edes kovin hyviä tekosyitä niiden puuttumiseen...

Paljon muka oli kommentoitavaa. Joopa.

Nyt pesemään esikoisen hampaita ja nukkumaanmenorumba päälle.

Öitä!

¨c¨

Vierailija
30/35 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=Cyan3]Piti vielä tulla lukaisemaan juttuja, ku mies kattoo TV:stä Simpsoneita sekä syö karkkia ja mua ei oikein jaksanut se Simpsonit kiinnostaa. Suu on kyllä mullakin täynnä herkkuja. Arvatkaas mitä... Maraboun Dajm-suklaata. Nam! :)

Chicca: 10-vuotiaan ja 5-vuotiaan lapsen lisäksi minun äitini oli tämän ikäisenä ollut jo 12 vuotta naimisissa. Myös hänellä oli vakituinen työpaikka. Ei mullakaan mitään erityistä tekosyytä ole sille, miksei minulla ole muuta saavutettua elämässä kuin koulutus ja työpaikka. Välillä ihan pistää masentamaan, mutta parempi kuitenkin myöhään kuin ei milloinkaan. Nyt minulla on ainakin loistava mies ja kihloissa sentään jo ollaan. Naimisiinkin on tarkoitus mennä. Sekä asuntolainaa kyllä löytyy tähän kerrostalokolmioon ihan kiitettävästi. Ja nyt myös ihana tammikuussa syntyvä esikoinen tulossa. Kai sitä pitää olla iloinen siitä, että kaikennäköistä on tullut koettua ja nähtyä sellaistakin, mitä äidilläni ei tämänikäisenä ollut. Mm. omistaa myös kivoja nettiystäviä täällä Tammenterhoissa, joille voi marista murheista :)

Zatu: Oon huomannut myös tuon " shoppailuampparin" piston itsessäni. Kai se on sit sitä pesänrakennusta, ku olisi kiva pyöriä tuolla kaupoissa ostelemassa sisustustarvikkeita ja vauvantarvikkeita. Valitettavasti budjetti ei ihan riitä kaikkiin mielitekoihin :)

Mut nyt täytyy mennä taas hakemaan lisää Dajm-suklaata...

Sulina

Vierailija
31/35 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]yhen kaverinsa tallissa. Siellä on rakenteilla oleva jenkkiauto, joten voinee tovi vierähtää. Ja ku täs on vielä C.S.I:n alkuun aikaa niin. .

Mun pitäs kyllä oppia laskeen kymmeneen tai kahteenkymmeneen ois parempi. Kimmastuin äskön ihan *naps* vaan akalle, ku se tolskasi naamanpesun kanssa. Vesi oli rinnuksilla ja naama kuiva :/ niin mä näin heti punasta. Väsyneinä molemmat niin siittä oli soppa valmis. Akka nyyhki ja mulla olo p**seestä sen jälkeen. Sitten halailtiin akan sängyssä ja juteltiin huomisesta niin olo tuli molemmille paremmaksi.

Mutta tässä istuu ainaki tän kylän huonoin mami :`( sellanen on olo. " Kaikissa meissä on vikamme ja minusta ne kyllä huomaa" pätee nyt kympillä.

Tuli mieleen, ett mun äitillä tähän mennessä (28v) oli 4 lasta (minä en vielä etes pilkkeenä silmäkulmassa). Naimisiin menny jotain parikymppisenä. Maatilan emäntä eli ammatti ja oma koti.

Eli lastenteossa oon jälessä, ja vasta yks sormus, mut on mulla ammatti muttei työtä. Oma koti kullan kallis kummiski :)

Taianpa mennä pesaseen päivän murheet omasta naamasta ja kuoria ihon, jos sieltä alta löytys uus ihminen. .

Vierailija
32/35 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ardisia: mielelläni vaihtaisin ajatuksia koskien tuota sinun kuulonalenemaasi, vaikka sähköpostilla?! Meidän esikoisellahan 7v on keskivaikea-vaikea kuulonalenema ja kojeet molemmissa korvissa. Neidillä kuuloa seurataan... Talvella hänen kuulo oli jo lievän aleneman paikkeilla mutta korvien uudelleen putkitus auttoi asiaa. Jännityksellä odotamme tulokkaan, Iineksen kuulontasoa!

Zatu: tosiaan saimme eilen vahvistuksen rakenneultran kuviin ja meidän molempien tuntemuksiin eli tyttöä täällä odotellaan!! Tämä raskaus toistanut todella tuon jo 4v tytön raskautta, paitsi ilman näitä supisteluja!

Ikäg: Terhojen senioreita mäkin: 34v.

Tänään on ollut huono päivä suppareiden suhteen, vaikka olen levännyt koko päivän. Mietin juuri et soitanko sairaalaan ja kysyn mitä tekisin. Nimittäin olen kadottanut Litalgin-tabletit jonnekin ja panadolia olen ottanut maksimi annoksen tälle päivälle. Pelkään vaan et jos ä.polille soitan niin joudun menee näytille ja jäämään sisälle. Seurailen tässä vielä hetken tätä tilannetta...

Nälkä olis ihan hirmuinen mutta niin on närästyskin. Ei huvittais yhtään syödä.. Jospa joisin vaan kaakaota. Eikös maidon pitäis auttaa närästykseen?

Iloisempaa päivää huomenna kaikille meille tammikuisille!

t. H

Ps. Tervetuloa mukaan uudet!

Vierailija
33/35 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kai kerääntynyt kaikkien energiat, kun eilen heitin 6km rivakan kävelylenkin ja tänäänkin heräsin aikaisin ja lähdin kaupungille kiertelemään kirppiksiä ja ostelemaan lisää vauvavarusteita. (tarttui mukaan cracon autobaby II ja hyvältä vaikuttaa). äitiyshousuja etsiessä meinasi itku tulla.. etenkin kun vieressä katseli solakka pimuli masuineen ja heti tuli verrattua, kuinka mammuttikokoa olen jo .. =P

NimiG: molemmille sukupuolille ollaan keksitty kahdet nimi vaihtoehdot. katsotaan sitten onko kumman " näköinen" mukelo on..

ikäG: minä 21 ja mies on 31. ensimmäinen tulossa =)

(.) aika hiljainen on ollu nyt, kun olen viuhtonut menemään energioissani. tänään hieman supistelikin, kun jännitin vanhan koulukaverin näkemistä. hän saa marraskuussa vauvansa ja tuli yllärinä koko odotus. oli kerinnyt jo rv17 kun hokasvat vauvan tulon. oli kyllä jo kadehdittavan muhkea ;)

nyt katsomaan telkkua..

rv 23+4

Vierailija
34/35 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PainoG: 3-4 kiloa on tullut viime neuvolaan mennessä. Ensi viikolla olisi taas uusi, joten saa nädhä miten siellä. Olen jonkin verran liikkunut mutta tähän mennessä painoa ja masua on tullut vähemmän kuin esikoisesta.

IkäG: minä ja mies kummatkin33V ja esikoispoika 3/2005

HikoiluG: kyllä hikoiluttaa koko ajan hiki otsassa vaikkei mitään ihmeitä tekisi. Ei kait mikään ihmekään viime raskaudessa taisin kuumottaa vielä enemmän, muistelen että talvipakkasillakin nukuin alasti ilman peittoa kun koko ajan oli kuuma ;)

Hermionelle voimia ja vaaville myös!

Muille mukavaa viikkoa!

Huomenna onkin 4D ultra....

T: vupii+tiuhti rv26+4

Vierailija
35/35 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan jo tervehdytty, mikä lie outo huimaus-särky -kohtaus sitten ikinä olikin... Tuntui kyllä hassulta olla kaksi päivää yksin kotona, kun tosiaan edellinen kerta oli 23.2.2005 kun laskeskelin supistuksia ja mietin, että synnytänköhän mä nyt :) Mut tuommoista vetämättömyyttä ja outoa alakuloa on tosiaan ilmassa, en muista lainkaan esikoisen ajoilta tällaista. Oikein saa pakottaa itsensä lenkille, vaikka siitä tuleekin sitten sata kertaa parempi olo.

Huomenna ajattelin käydä ostamassa Paavolle ekat vaatteet, kun Lindexillä oli taas joku tarjous, että osta 30 eur, niin saa 10 eur alennusta. Ei vaan millään meinaa osata edes katsella noita poikien vaatteita, kun on tottunut suunnistamaan joka kaupassa vaaleanpunaisten hörhellysten luo. Yritän kyllä jatkossa ostaa tuolle esikollekin enemmän neutraalia, että jotain ees periytyisi pikkuveikalle. Varsinkin kaikki kalliimmat hankinnat, haalarit ym. Esikko kyllä näyttääkin nyt ihan pienelle pojalle, kun tuli eilen liukumäestä pää edellä ja nyt on sitten toinen silmä ihan ummessa ja musta! Mitään ei kyllä oppinut, tänään vaan samaan mäkeen...

Tsemppiä kovasti teille kaikille vuodelevossa/sairaslomalla oleville!! Kyllä tämä kahden päivän sairaslomakin jo muistutti miten mukava oikeasti on olla töissä ja sosiaalisten kontaktien ympäröimänä. Toivottavasti teillä ois tuttavia, joita voisi nähdä päivisinkin, piristäisi varmasti! Kyllä sitä jo vähän mietityttää, että onko sitten kahden lapsen kanssa ihan mökkihöperö ja seinät kaatuu päälle... pitää vaan sitten rohkeasti lähteä ihmisten ilmoille vaikka tuntuisi miten hankalalta!

ariella ja paavo 23+4