94 päivää jouluun!
Kommentit (19)
On siis aika kaivaa muistista teemat, joita ilman ei av-joulusta selviä.
1. Alkoholi ei sovi joulupöytään ollenkaan.
2. Joulu oli juhla jo paljon ennen Jeesuksen syntymää.
3. Mitä lahjaksi 88-vuotiaalle miehen serkun kummitädille?
Ja on kai niitä monta muutakin.
95 Päivää siis maailmanluokan krapulaan
No niin köyhät, oletteko muistaneet säästää joululahjoja varten? Vielä ehtii ostaa alennusmyynneistä ja laittaa euroja sivuun jouluruokia varten.
Tammikuussa siis paksu alibi kaikista ihanista perhejouluista suomalaiseen tapaan.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 14:28"]Vielä on siis aikaa olla kiltti.
[/quote]..tai ainakin esittää kilttiä.
Ihanaa ja sit päästänkin jo odottamaan uutta kevättä ja kesää :))
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 14:33"]
No niin köyhät, oletteko muistaneet säästää joululahjoja varten? Vielä ehtii ostaa alennusmyynneistä ja laittaa euroja sivuun jouluruokia varten.
[/quote]
Kyllä! Olen jo ostanut suurimman osan lahjoista. Siskolleni ostan lahjakortin lähempänä joulua mutta siihen olen varannut käteistä. Suosittelen muillekin!
T. köyhä
Pitääkin kerrata katkarapukimaran reseptiä ensi viikonloppuna.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 14:37"]
Pitääkin kerrata katkarapukimaran reseptiä ensi viikonloppuna.
[/quote]
Katkarapukimara ei kuulu suomalaiseen jouluun! Se on ulkomaalaista pelleilyä. Meillä syödään perunlaatikkopizzaa, jossa on täytteenä kepappia ja ananasta. Se on Suomea se!
Sapperment, unohdin pakastaa uusia perunoita joulupöytään :(
Kinkkua odotan eniten!:) Apua, alkaa oikeasti olla jo se aika että voisi miettiä lahjoja!Usein ostan pitkin vuotta jos tulee jotain hyvää vastaan,nyt olen ihan myöhässä.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 14:30"]
On siis aika kaivaa muistista teemat, joita ilman ei av-joulusta selviä.
1. Alkoholi ei sovi joulupöytään ollenkaan.
2. Joulu oli juhla jo paljon ennen Jeesuksen syntymää.
3. Mitä lahjaksi 88-vuotiaalle miehen serkun kummitädille?
Ja on kai niitä monta muutakin.
[/quote]
4. Joulupuukeräyksestä tuli surkeita lahjoja.
5. Anoppi pilasi joulun.
6. Mies pilasi joulun.
Tietääkö joku mitä baareja aattona on auki stadissa? Suunnitellaan jo kaverin kanssa aattoillan ohjelmaa :D
KAIKKI KÖYHÄT, nyt parikymppiä kuussa sivuun seuraavat palkat/tuet, niin teillä on rahaa jouluruokiin.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:48"]
KAIKKI KÖYHÄT, nyt parikymppiä kuussa sivuun seuraavat palkat/tuet, niin teillä on rahaa jouluruokiin.
[/quote]
Jos minulla olisi varaa laitta parikymppiä kuukaudessa sivuun, niin ostaisin kyllä jotain hieman hyödyllisempää kuin "jouluruokia". En ole mikään jouluporsas, joka syö monta kiloa ruokaa jouluna, vaan aamupalaksi riisipuuroa, päivälliseksi porkkanalaatikkoa (johon voi laittaa ne riisipuuron jämät) ja iltapalaksi ehkä muutamat tortut. Siinä se.
Ihanaa enään niin vähän. Olen jo pari lahjaa hankkinu.
Toivottavasti uusi lumi tai ainakin räntä kohta tulee. Lisää joulun tunnetta!
Haha hah haa ylihuomenna tulee maailmanloppu. Avaan kaikki paketit huomenna. Toljanterit pyörii jo.
Vielä on siis aikaa olla kiltti.