Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin ihmisen, jonka seurassa

Vierailija
29.06.2023 |

viihdyn älyttömän hyvin. Hän on huumorintajuinen ja hauska. Hän on myös suloinen ja kaunis. Vangitsevan katseen omaava.

En vain tiedä mitä hän haluaa. Itse etsin parisuhdetta, mutta hän sanoi minulle että hänellä on vielä omia juttuja mitä hän käy läpi. Haluaa edetä hitaasti.

Onko hitaasti etenemisessä hyvää? Vai onko se riski?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vain, ettei samantien halua suhteeseen.

Vierailija
2/34 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole kiinnostunut sinusta ja yrittää ilmaista sen nätisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on oma elämä ja omat asiat selvitettävänä ensin. Kysyitkö mitä ne ovat?

Vierailija
4/34 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itsellä olisi henkilökohtaisia asioita hoidettavana, en itsekään ottaisi jalkoihin pyörimään ketään. Aiheuttaa vaan stressiä, eikä voi täysin keskittyä siihen uuteen ihmiseen. Järkevä henkilö.

Vierailija
5/34 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on toinen tai ero kesken.

Vierailija
6/34 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä on esimerkiksi katkennut hiljattain ihmissuhde, hän saattaa tarvita aikaa toipumiseen ennen kuin voi aloittaa uutta juttua, ja on todella reilua kertoa toiselle, että haluaa aikaa ratkoa ensin omat asiansa. Välttämättä ei halua kanssasi mitään tai sitten voi olla valmis vaikka vuoden päästä uusiin kuvioihin.

Vierailija
7/34 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaksi ihmistä tosissaan tuntee vetoa toisiinsa, niin ei siitä ole kahta kysymystä. Jos joutuu pohtimaan, onko tunteeko toinen samoin, niin joo ei tunne. Ja tuo omat jutut on versio klassisesta It's nyt you, it's me -tekosyystä.

Vierailija
8/34 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostaisin suunnattomasti tuollaista rehellisyyttä. Nykyaikana moni vain ignooraa tai esittää mukana.

Vierailija
9/34 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Parisuhteen etsiminen" on kyllä vähän turn off, tulee mieleen että odotettais jotain. Omasta mielestä paras tulee silloin, kun on kaksi toistensa seurassa viihtyvää ihmistä ja siinä vaan ollaan, edetään ilman suunnitelmia ja katsotaan mitä tapahtuu

Vierailija
10/34 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi riski kai sellainen nopeasti eteneminen on.

Vierailija
11/34 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkääminen on molemminpuolista niin siinä siirretään vaikka vuori edestä.

Vierailija
12/34 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta voiko olla huumorintajuinen olematta hauska? Tai olla hauska olematta huumorintajuinen?

Vierailija
13/34 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis.. Riippuu täysin mitä nämä asiat ovat.

Ittellä vähän samankaltainen tilanne tällä hetkellä. Minulla tuo johtuu siitä, että käyn psykiatrilla ja haluan ensin selvittää miksi ahdistun ja miksi elämä on välillä niin kamalaa, ja toisinaan niin ihanaa.

Lyhykäisyydessään, minulla siis on AD(H)D diagnosointi meneillään ja haluan itteeni saada ensin selkoa ennenkuin otan vierelleni toista ihmistä.

Olen myös varma, että minussa on jokin muukin ns. vialla kuin vain AD(H)D.

Vierailija
14/34 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta voiko olla huumorintajuinen olematta hauska? Tai olla hauska olematta huumorintajuinen?

Kyllä. Huumorintajuinen ymmärtää vitsit, hauska ihminen kertoo myös niitä.

Vierailija
15/34 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis.. Riippuu täysin mitä nämä asiat ovat.

Ittellä vähän samankaltainen tilanne tällä hetkellä. Minulla tuo johtuu siitä, että käyn psykiatrilla ja haluan ensin selvittää miksi ahdistun ja miksi elämä on välillä niin kamalaa, ja toisinaan niin ihanaa.

Lyhykäisyydessään, minulla siis on AD(H)D diagnosointi meneillään ja haluan itteeni saada ensin selkoa ennenkuin otan vierelleni toista ihmistä.

Olen myös varma, että minussa on jokin muukin ns. vialla kuin vain AD(H)D.

Arvostan tällaista rehellisyyttä myös. Ettei sotke muita omiin ongelmiinsa.

-sivusta-

Vierailija
16/34 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo onkin hyvä idea. Itsekin voisin jakaa jonotuslippuja siltä varalta, jos joskus tulee ero.

Vierailija
17/34 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan noin.

Vierailija
18/34 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostaisin suunnattomasti tuollaista rehellisyyttä. Nykyaikana moni vain ignooraa tai esittää mukana.

Nykyaika on vähän shaibaa

Vierailija
19/34 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä kehutaan ap:n ihastusta rehelliseksi? Mitä todisteita rehellisyydestä on? Eikö tuo ole pikemminkin epäreilua? Höpistä jotain epämääräistä omista jutuista ja jättää toinen roikkumaan ja ihmettelemään, että onko tässä tsäänssejä vai ei.

Pääsääntö kyllä on, että noissa tilanteissa ei ole, mutta ihastuminen saa toivomaan ja kuvittelemaan ja näkemään merkkejä molemminpuolisista tunteista.

Vierailija
20/34 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä kehutaan ap:n ihastusta rehelliseksi? Mitä todisteita rehellisyydestä on? Eikö tuo ole pikemminkin epäreilua? Höpistä jotain epämääräistä omista jutuista ja jättää toinen roikkumaan ja ihmettelemään, että onko tässä tsäänssejä vai ei.

Pääsääntö kyllä on, että noissa tilanteissa ei ole, mutta ihastuminen saa toivomaan ja kuvittelemaan ja näkemään merkkejä molemminpuolisista tunteista.

Rehellistähän tuo on. Ei lupaa mitään ja kertoo rehellisesti, ettei heistä ehkä koskaan mitään tulekaan. Hän haluaa olla yksin ja saada omat asiat ensin järjestykseen. Kuitenkin haluaa Apta tavata ja tutustua häneen.