Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kukaan kestää olla Lidlissä töissä?

Vierailija
21.09.2015 |

Koko ajan on "isoveli" ohjaamassa toimintaa kuulutusjärjestelmän kautta tyyliin "pullonpalautusautomaatilla tarvitaan lisää henkilökuntaa". Ja sitten henkilökunnan rehellisyyteen ei luoteta, vaan pomon pitää tulla koko ajan kassalle vahtimaan, että työntekijät eivät huijaa ("esimiestä pyydetään kassalle").

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 13:08"]

Koko ajan on "isoveli" ohjaamassa toimintaa kuulutusjärjestelmän kautta tyyliin "pullonpalautusautomaatilla tarvitaan lisää henkilökuntaa". Ja sitten henkilökunnan rehellisyyteen ei luoteta, vaan pomon pitää tulla koko ajan kassalle vahtimaan, että työntekijät eivät huijaa ("esimiestä pyydetään kassalle").

[/quote]

...aivan samat kuulutukset (kutsut, valvonta) on muissakin kaupoissa...

Se että myös asiakkaat kuulevat näitä enemmän tai vähemmän.. mitä väliä?

Erona on vain, että Lidl maksaa pääkaupunkiseudulla useamman vuoden talossa olleille palkkaa +10% tess:in yli.

Vierailija
22/23 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 14:37"]Ihmisillä on autojen tavaratilassa sellaiset taitettavat isot kuljetuslaatikot tai muut vastaavat, jonne latovat ostoksensa ostoskärrystä suoraan. Itse olen pitänyt tätä tapaa aina tosi kätevänä.

[/quote] Kai sielläkin edes muutama ihminen on, jolla ei ole autoa?

Toisten kokemat epämukavuudet on tietysti helppo ohittaa olankohautuksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 15:11"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 14:37"]Ihmisillä on autojen tavaratilassa sellaiset taitettavat isot kuljetuslaatikot tai muut vastaavat, jonne latovat ostoksensa ostoskärrystä suoraan. Itse olen pitänyt tätä tapaa aina tosi kätevänä.

[/quote] Kai sielläkin edes muutama ihminen on, jolla ei ole autoa?

Toisten kokemat epämukavuudet on tietysti helppo ohittaa olankohautuksella.

[/quote]

No mä tarkoitin sellaisia isompia marketteja, joide lähellä ei ole edes kunnolla asutusta. Siellä on näin. Sinne mennään autolla, harva millään muulla. Just olin isomman kaupungin city-Lidlissä (joo käyn Lidlissä harvoin  ja tämä oli eka käyntini aikoihin) ja siellä oli sellainen pitkän pöydän tapainen kassojen jälkeen, siellä ihmiset laittelivat kannettavista ostoskoreista tavaransa kasseihin ja laukkuihinsa. Sekin oli musta kätevää. Olen kai niin tottunut tähän, tosi kauan täällä asuneena, että pidän tätä jo oikeana tapana :D En ole koskaan edes älynnyt pitää sitä kovin hyvänä tapana, että siellä kassalla aletaan pakata tavaroita. Itse menen maksamisen jälkeen mielummin syrjään kaikessa rauhassa kuhnimaan tavaroitteni kanssa :)