Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sainko hienovaraiset pakit? (baarituttu)

Vierailija
21.09.2015 |

Tapasin noin kuukausi sitten baarissa kiinnostavan miehen. Minun seurueellani oli kiire toiseen paikkaan, joten en ehtinyt hänen kanssa keskustella kovin pitkään. Vaihdettiin kuitenkin puhelinnumeroita.

Hänestä ei kuulunut, joten laitoin hänelle viikonloppuna viestiä, että muistaako minua vielä. Hän kertoi olevansa työprojektinsa vuoksi nyt ulkomailla ja kertoi joistain henk-koht. vaikeuksistaan, miksi ei ole ottanut yhteyttä, pahoitteli asiaa ja sanoi minun vaikuttavan lumoavalta. Kerroin hänelle mielelläni tutustuvani häneen. johon sanoi ottavansa yhteyttä, mutta ei tiedä, kuinka usein pystyy tapaamaan tämän vuoden ulkomaan projektinsa vuoksi.

Oliko nämä hienovaraiset pakit vai kannattaako minun oikeasti odottaa jossain vaiheessa yhteydenottoa häneltä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin oli mitkään pakit, hän on vain kiireinen ja ei kykene tapaamaan sinua projektin vuoksi.

Vierailija
2/13 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ehkä odotteliskaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisitkin lumoava, ei se tarkoita välttämättä sitä, että sun vuoksi jättäisi työnsä.

Vierailija
4/13 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaan projekti voi olla muija ja mukulat...

Vierailija
5/13 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne nyt pakit ole, mutta tuskinpa mies korviaan myöten rakastunutkaan on. Tapaamisia ja jopa suhde voi silti tulla miehen ulkomaankomennuksen jälkeen, tai sitten ei. Ei kannata odotella, mutta ei kannata ajatella että ne pakitkaan oli. Tilanne on ihan auki.

Vierailija
6/13 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jää haikailemaan.

Vierailija
7/13 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm, "henkilökohtaisia vaikeuksia"...mitähän ne vois olla? Antaisin olla. Yhteydenottoa voi silti silleen hiljakseen taustalla odotella, jos ei parempaa tule vastaan...

Vierailija
8/13 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaikuta että olisi kovin kiinnostunut parisuhteesta.

Vierailija
9/13 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 13:18"]

Hmmm, "henkilökohtaisia vaikeuksia"...mitähän ne vois olla? Antaisin olla. Yhteydenottoa voi silti silleen hiljakseen taustalla odotella, jos ei parempaa tule vastaan...

[/quote]

Niin minulle selitti tarkemmin, mutta en tänne nettipalstalle viitsi yksityiskohtaisesti kertoa. Liittyy henkiseen jaksamiseen ja sotkuun entisen vaimon kanssa.

5:

Tarkistin kyllä, että mies on töissä, missä kertoikin ja todella tällainen projekti on.

t.ap

Vierailija
10/13 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakit. Itse sain samantapaiset mutta en ollut millään tajuta että ne olivat pakit. Liian hienovaraista. Sanoisin että tuossa mies yrittää kuitenkin pitää varalla vaikka ei varsinaisesti ole kiinnostunut.

Vierailija
11/13 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tulkinta on, että kaverilla on todellakin elämässään työ ja vielä eroaminen kesken. Sano, että ottaa yhteyttä sitten kun siltä tuntuu, mutta en jäisi odottamaan.

Vierailija
12/13 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samantapainen tilanne nykyisen miehen kanssa alkuvaiheessa.

Tosin ennen miehen "katoamista" olimme jo viettäneet esim yhteisen viikonlopun.

oli juuri ennen meidän tapaamista eronnut vaikeasta suhteesta ja työt vei ympäriinsä.

Tilanteen rauhoituttua hän todella lähestyi taas mua jota en olisi ikinä uskonut. Olin tulkinnut kiireet torjumiseksi.

Nyt ollaan oltu kolme vuotta yhdessä.

Vierailija
13/13 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 13:12"]

Vaikka olisitkin lumoava, ei se tarkoita välttämättä sitä, että sun vuoksi jättäisi työnsä.

[/quote]

Miten niin?!

Suosittelisin ap:ta lähettämään miehelle viestin, jossa kehoittaa miestä valitsemaan joko työnsä tai hänet. Tosimies keskittyy naisen palvontaan eikä työelämään ja että mies on petturi jos valitsee työn.

Massapostitus käyntiin, jos vastausta ei tunnin sisällä kuulu.

Vain näin ap voi tietää, onko tyyppi kiinnostunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi