Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko wordpad sama ku word?

Vierailija
21.09.2015 |

on vähän outo tää windows 8 ku oon tottunut win7. eli onko wordpad sama ku word ohjelma?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 13:13"]kokeilin koodia ja se ei toimi. sanoo että mun koodi ei oo yhteensopiva office 2013 ohjelman kanssa. Mun koodi on office 2010 ohjelmaan.

mutta ehkä mä tuun toimeen tuon openofficen kanssa. katotaan jos ei tuu valituksia koulusta niin käytän sitä.

ap
[/quote]
Minulla ei ainakaan kukaan valittanut open officesta kun siten saa kuitenkin vaihdettua tallennus muodon siten että se avautuu esim juuri Wordissa

Vierailija
22/22 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 13:05"]

tämä kone ehdotti automaattisesti päivitystä windows 10. hyväksyin sen mutta jostain syytä kone keskeytti lataamisen ja ilmoitti latauksen epäonnistuneen ja nyt en löydä mistään mitään kohtaa mistä voisin aloittaa sen lataamisen uudestaan. katsoin windows updatesta mutta sieläkään ei ollut mitään.

ap

[/quote]

Tuliko siihen mitään ilmoitusta syystä? Itselläni oli tuo asennus 4 tunnin "taistelu", vaikka olen it-ammattilainen. Ensin kävi niin, että asennus herjasi että verkonvalvoja ei salli asennusta, vaikka kyseessä oli oma kotikoneeni mihin piti olla kaikki oikeudet. Tämä ongelma ratkaisi googlettamalla, ja siellä olevilla ohjeilla editoida regedit:illä rekisterejä. Sitten seuraava ongelma oli, että C-levyllä ei ollut tarpeeksi tilaa, mutta asennusohjelma ei valittanut tästä mitään, lopetti vaan asennuksen ja ilmoitti että epäonnistui. Huomasin itse tilaongelman, siivosin levyä ja sitten asennus onnistui. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi